arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için
brs3417
Geçmiş olsun arkadaşım:rendeer:Allah beterinden saklasın.
Ufak tefek çizik vs. bunlar önemli değil,motor bloğun ve şasin sağlamsa gerisini kafana takma.
arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için
tşk ederim arkadaşın yorumun için ben konyadayım demekki daha zor benim bulmam
arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için
evet konyadakınlerin iki üç tane var sahibindende 2500 olurmu diye sorduğumda arkadaşlar alaymı ediyon hemşehrim o fiyata motormu var diyor tabi bizde mecburen alamıyoz keşke haberimiz olsaydı ilk alışım olsa 3000 verirdim ama bu ikinci motor alışım olucak keevay aldım 1500 e 2500 buldu onuda bir arkadaşa on ay vadeyle 1000 liraya verecem anlayacağınız üstünede 2500 zar zur bulacam yanlış anlamayın yani tşk ederim yorumun için sayğı değer arkadaşım
keevay bana göre lanet bir makine ama bana göre cünkü benim aldığım ikinci eldi dökükmüş bana bir arkadaş kaktırdı anlayacağın değiştirmediğimiz yer kalmadı motorcu beraber boyası yeniden boyandı motor yapıldı eksok dandik hala 2006 model 17 binde ama şanzıman da değişti farda 4 yıllı k motorun aklına gelen neresi varsa ellendi anlayaağın hemşehrim temizini bilemam benim şanzıma bu oldu motordan anlamamam ama alırsam bi daha marka alacam kendime söz verdim karar sizin
Herkese selamlar gençlik. İş durumlarım nedeni ile biraz uzak kalmaktayım. Geçen günlerde ön disk balatalarım "beni değiştir" demeye başladı. Servisi arayıp fiyat alayım dedim fakat oda ne ??? "78 TL" ???. Bu işte bi gariplikmi var yoksa balataları gümüşten falanmı takıyorlar. Ne öneriyorsunuz arkadaşlar bu durumda?
arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için
Herkese selamlar gençlik. İş durumlarım nedeni ile biraz uzak kalmaktayım. Geçen günlerde ön disk balatalarım "beni değiştir" demeye başladı. Servisi arayıp fiyat alayım dedim fakat oda ne ??? "78 TL" ???. Bu işte bi gariplikmi var yoksa balataları gümüşten falanmı takıyorlar. Ne öneriyorsunuz arkadaşlar bu durumda?
ramazan kardeş sen motoruna atla benim yanıma bir gel bakayım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------
[/COLOR]
üstadım çin malı motorların hatta mondial 110 ft nin disk balataları bile uyuyor. sanırım 5 lira. bilginize. ben taktırdım şikayetim de yok hamdolsun.
Eyvallah mucit usta iyi güzel anlatmışsında, teknik lise mezunu olmama rağmen şu terimlerden doğru düzgün birşey anlamıyorum yahu
Bu elektronik konusuna dalış yapmam lazım detaylıca
Hayırlı olsun :rendeer: Kazasız belasız inşallah.
@ brs3417
Arkadaşına ve sana geçmiş olsun, inşallah birdaha böyle şeyler yaşamazsınız.
---
Arkadaşlar 2-3 yıl önce aldığım A2 ehliyetimi, gidip karakola işletmeye üşendiğimden bugüne kadar geciktirdim. Dün gittim evrakları verdim ve bu sabah ehliyetimi aldım ::comico:: B+A2
Şuan kurallara uyan, ekipmanlarını almış birisiyim ( bazı eksikler var ekipmanlarda) tek eksiğim motorum. İnşallah oda kısa sürede olacak![]()
kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun,
ben göstegeyi takmadan önce cyclone marka dipsiz led kullandım bi apulde 3 led var. gayet iyi biraz pahalı ama olsun
hatta motor sıcakken hemen hemen nerdeyse kısık kısık kesmiyor diyebilirim.
ama accukun pahalı
ama benim viteslerim hala sarı? onlara uygun olanını nasıl bulabiliriz normal dipsizlere göre daha küçükte?
arkadaşlar size bi r sorum olsa kızarmısınız bana acaba 2500 bin liraya cbf 150 nin temizini bulmak hayalmi sizce yada bulunurmu yada tanıdıklarınızda varmı tşk ederim okuduğunu vede bana kızmadığınız için
Herkese selamlar gençlik. İş durumlarım nedeni ile biraz uzak kalmaktayım. Geçen günlerde ön disk balatalarım "beni değiştir" demeye başladı. Servisi arayıp fiyat alayım dedim fakat oda ne ??? "78 TL" ???. Bu işte bi gariplikmi var yoksa balataları gümüşten falanmı takıyorlar. Ne öneriyorsunuz arkadaşlar bu durumda?
Ben 2200 liraya 2007 CBF aldım, başta görüntüsü çok perişandı, yana yatması vardı, koruma demirleri eksozu pas içinde, önde arkada acayip lastikler, zincir dişli bitik kilometre 13000 deydi. Aldım demiri eksozu boyattım, seleyi yeniden kaplattım , fren debriyaj kollarını boyattım, gösterge ışıkları , plaka lambası vs patlaktı değiştirdim (grenajı sökmek gerekiyor) daha önceden alarm falan bağlanmış heralde kabloları sıyırmışlar, güzelce izole ettim. Fren balataları, motor yağı, buji, ön arka lastiği tubeless lastik ile değiştirdim. Zincir aldım ön arka dişlileri değiştirdim. Debriyaj biraz kaçırıyor ama yenisini aldım daha fırsat olmadı. Motor biraz yağ yakıyor, sibop ayarı falan istiyor. Yani anlayacağın 2500 e böyle motor bulursun. Benim 2200 ün üstüne 400 lira masrafım oldu. Şimdi motor güzel, yağ yakması var biraz, sibop vuruyor. O da 100 lira masraf desen, 2700 e falan gelir yapılmış hali. Parçası ucuz olduğundan , motoru kurcalanmamış ama hırpalanmış parça isteyen motor alıp elden geçirebilirsin. Ben biraz da acemiyim diye çok temiz motora bakmadım. Yoksa sıfırını alacak imkanım da var. Umarım Konya da aradığın motoru bulursun.
.
Başimdan geçen bir olayi paylaşmak istiyorum Haftasonu cbf imi Bursa'dan alıp istanbulda bakımını yaptırdıktan sonra Adapazari yolu uzerınden eskişehire getirdim Dün akşam üniversiteden çıktıktan sonra (2.öğretim)4 şeritli çevreyolunda (eskişehir atatürk caddesi) 75-80 arasi gidiyordum ki [saat 22.30] polis çevirdi radara girdiğimi hız sınırının %x katinin geçtigim için 260 tl ödemem gerektigini söyledi ben öğrenciyim dedim o zaman alt sınırdan keseym dedi ve 130 tl ceza kesti motosıkletin 4 şeritli bir çevreyolunda motosıkletin 50 km hız sınırı olması gerçekten bu ulkede motosıklet kullanmanın ne kadar zulum oldugunun bir göstergesi olsa gerek burda hiç bir motosıklet sürücüsü kask takmaz hatta cogunda ehliyet bile yoktur polisler hiçbirşekilde radara girmediği sürece müdahale etmez ancak full korumayla normal hızda seyir halinde giden bir insanı cevirip ceza kesmek nasil bir mantıga giriyorsa ha ne olcak ben bu ay kendimi maddi olarak biraz daha sıkıcam ancak ordan her gecerken o radari geçer geçmez var gucumle gaza asılcam... Trafik polislerinden bir kez daha nefret ettim kendilerini gecenin bir ayazi kuytu köşeye koydukları radarla zeki zannedip orda bekliyorlarale: