- Katılım
- 22 Mar 2010
- Mesajlar
- 79
arkadaşlar cbf 150 yle 97 oktan benzin koyulduğunda faydaları ve zararları nelerdir acaba ?
hep 95 koyuyorum ama 97 yi denedim bu seferde performansı biraz arttı gibi ama faydası ve zararını, kullanılması uygun olur mu olmaz mı bilen biri varsa bizimle paylaşırsa güzel olur...
hep 95 koyuyorum ama 97 yi denedim bu seferde performansı biraz arttı gibi ama faydası ve zararını, kullanılması uygun olur mu olmaz mı bilen biri varsa bizimle paylaşırsa güzel olur...