Henüz Düşmemiş Motorcular

Katılım
25 Ocak 2010
Mesajlar
268
4 ay oldu 9.000 km devirdim birşey yok Allah'a şükür. Umarım bundan sonrada birşey olmaz.
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
13
Aldığımda getirince otoparkta düşmüştüm. Daha 15. km de. :pr:
Sonraları 3 kere daha düştüm. :) Ufak ağrı sızı dışında bir şey olmamıştı. ("Her zaman tam koruma" boş laf değil :))
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
Bugün kadıköy motomaxtan dönerken bostancı köprüsü altında ufaktan bir kazacık geçirdim:pale::pale: frene fazla asıldım sanırım arka teker kitledi ve kıç attı:pr::pr::pr: motoru yatırmayayım diye ayağımı yere koydum düşmedim ama dizim döndü gibi oldu bir anlık bir hata işte ufaktan benide hiç düşmemiştim bunu sayarsak siftah yaptık sanırım:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
şubat 2009da motoru aldım, 20 ayda 21bin km yaptım. tecrübem bu kadar sadece
ilk düşmem korumalarımı aldıktan sonraki gün olmuştu, feribotta ıslak demirde 10km hız ile motor altımızdan fırlamıştı. tek düşüşüm o
birde geçen h.sonu bi araba çarptı yandan ama o hızla nası düşmedim hala bilmiyorum:) umarım bir daha öğrenmem gerekmez.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
bende bikere ilk arkadaşın scooterıyla vıraja gırerken gazı acınca on teker kaydı mıcırlı yoldu ozaman kayıp yerı öpmüştüm ondan sonra daha scootera asla binmem
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
53
sanırım 30000 yapmışımdır.2 kez düştüm.2002 1.peugeotla şehir içinde virajı alamadım,motor altımdan çıkıp yolda duran servis aracının altına girdi,servisteki vatandaşlar inip motoru çıkardılar ben yolun karşısında kaldım adamlar beni minübüsün altında arıyorlar,(biri şöyle diyodu ya bu motorun şöförü nerde.)2006 2.mz ile 50-60 km hızla giderken ön lastik sibop kesti ve 2kişi şarompole yuvarlandık.bence 2side büyük kazaydı.herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
49
Allah kimseyi düşürmesin...
1 sene 3 aydır kullanıyorum motorumu toplamda 4 kez düştüm ilki çok ağırdı viraja hızlı girip alamayıp beton bariyerlere çarpıp 4 takla attım allah korudu 2 ayda iyileşti yaralarım...
Birde bu gün haberlerde izledim trafik polisleri sürücülere soruyordu "kaplumbağalar neden uzun yaşar" diye cevap: yavaş gittikleri ve kask taktıkları içindi...
sevgiler saygılar herkese...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
28
bnde 4 senden beri motor kullanıyorum en az 50 km yapıyorum ben 4,5 senin içinde 1 defa motor frenin litletmesi sonu motor yan yattı sadece oo motorda ve bende bişe olmadı bende yeni mor aldım benim kullanngım motoru tavsiye ederim mondial 125mg sıfır fiyatı 1550 tl dir
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
34
2 senedir motor kullanıyorum bende 5.000 km olmustur YOl olarak Sükür Daha kazam Yok.. Allah 2 teker dostlarını korusun : )
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha hiç kazam olmadı çok şükür neden mi? çok iyi bi sürücü değilim sadece daha iki teker kullanmadım :pale: :queen:
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
50 bin km yaptım 3 tane büyük kazam oldu küçük kayıp düşmelerin sayısını bilmiyorum :)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
43
5 ay öncee bir araba motoruma yandan vurdu alalhtan hızım azdı motor altımdam kaydı giti ama ben ayakta kaldım motorum düştü ama ben düşmedim :queen: düşmüş sayılamm heralde :)) ehehe
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst