Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
2
Arkadaşlar, ağbiler şu anda yaşım 16 ama 6-7 ay sonra 17 olup a2 ehliyetimi aldıktan sonra ben de Suzuki AN 125 HK almayı düşünüyorum. :) Burayı 1 haftadır takip ediyorum herkes motordan çok memnun anlaşılan. Motora resmen aşık oldum. :mrgreen: Zaten okul bahçelerinde, boş arazilerde... motor deneyimim oldu. Artık benim de bi motorum olsun istiyorum. Sizce ilk olarak bu motoru tercih etmem doğru mu?
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
2
merhabalar arkadaşlar ben siteye yeni üye oldum an 125 hk almayı düşünüyorum sıfırı olan bır bayi ve fiyatını bilen varsa bana yardımcı olursa sevınırım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:12 ----------

2 ay önce 2008 model an 125 siyah 2000 km de çantalı ve çok temız satıldı 2600 ealmadığıma binlerce kez pişmanım sıfırına ben ulaşamadım hiç
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
An 125

Merhaba arkadaşlar

Suzuki AN 125 için ön cam almak istiyorum, bir kaç yere sordum ama bulamadım beni yönlendirebileceğiniz bir yer var ise çok sevinirim.
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
12
Arkadaşlar bende Suzuki AN 125 var. İstanbul Kozyatağı'nda, 2007 model rengi bordo ilgilenen arkadaşlar varsa şu numaradan ulaşabilirler. hacı numan 0 541 260 66 34
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
0 km siyah SUZUKI AN125 HK aranıyor.. bilgilerinize (05379788329) Fırat MODA

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------

Arkadaşlar, ağbiler şu anda yaşım 16 ama 6-7 ay sonra 17 olup a2 ehliyetimi aldıktan sonra ben de Suzuki AN 125 HK almayı düşünüyorum. :) Burayı 1 haftadır takip ediyorum herkes motordan çok memnun anlaşılan. Motora resmen aşık oldum. :mrgreen: Zaten okul bahçelerinde, boş arazilerde... motor deneyimim oldu. Artık benim de bi motorum olsun istiyorum. Sizce ilk olarak bu motoru tercih etmem doğru mu?

al kardeşim şiddetle tavsiye ediyorum..0 km bulsam bende alıcam..
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba bende sıfır veya 1000 km i geçmemiş arıyorum

0532 525 83 41
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Merhaba bende sıfır veya 1000 km i geçmemiş arıyorum

0532 525 83 41

Bulursan bende alayım..... :p:p

Türkiyedeki son an lerden birinin sahibi olarak 1000 km geçmemiş bir an olacağını sanmam....

Ben bile 15 bin deyim... :):)

İşallah bulursun... :cat:
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
arkadaşalar bende motoru takas yapacak bi honda cbr 125 arıyorum.. ayrıca birde motoruma angel eye far takmak istiyorum.. bu konularda yardımcı olabilecek varsa özelden mesaj atsın lütfen.
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
11
SUZİKİ AİLESİNE 125 HK ile yeni katıldım 2.ci el 5000 de ilk scooter im işe gidip gelmek için aldım bugünde sirkeciden
(kask eldiven dizlik mont branda klit)aldım çok keyifli bi motor bi sıkıntım var bugün stop lambasını değiştirmeye çalıştık bi kaçtane vida süktük ten sonra o işin bizi aşştığını düşünüp eskisi gibi yerine taktık yani değiştiremedik neyse bundan sonra buralardayız artık
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
11
2 bin lira aldım .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 ----------

karşıda bostancıdan aldım sahibinden .com da bi iki gün lük bi ilandı takip etmişsen görmüşsündür.siyah bitane
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
SUZİKİ AİLESİNE 125 HK ile yeni katıldım 2.ci el 5000 de ilk scooter im işe gidip gelmek için aldım bugünde sirkeciden
(kask eldiven dizlik mont branda klit)aldım çok keyifli bi motor bi sıkıntım var bugün stop lambasını değiştirmeye çalıştık bi kaçtane vida süktük ten sonra o işin bizi aşştığını düşünüp eskisi gibi yerine taktık yani değiştiremedik neyse bundan sonra buralardayız artık

eğer motorda koruma demiri varsa önce demiri söküp sonra arka sinyaller ve stop lambasını tutan 2 tane vida var onları çıkarıp stop farını kendine doğru çekiyorsun biraz zor çıkıyor yerinden bende ilk başta bu nasıl sökülüyor diye baya bi uğraştım ama çok basitmiş komple çıkmıycakmış gibi göründüğüne bakma kendine doğru çek gelir birde içinde conta var ona dikkat et yoksa farın içi su alır kolay gelsin
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
11
tşk ederim arkadaşım şimdi deniyeceğiz umarım takabiliriz(elimizde kalmaz:) çok tşk ler tekrar .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:07 ----------

ve sorunu halletik yücel ustaylan beraber :) çok basitmiş ama ilk bakıldığında bir sürü vida sökmek zorunda kaldık neyseki secretplay arkadaşım sayesinde halletik ....
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
11
Arkadaşlar 5000 km olan motorumu ikinci el aldım geçen hafta çocuk yağı yeni dedi onun dışında bişey demedi şuan itibariylen yapmam gereken bişey varmı motorcuya gidip hangi parçalarına bakmasını istiyeyim acaba ... bide motora ara sıra iki kişi biniyoruz zorlamıyorum ama bi sakıncası varmıdır.
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Arkadaşlar 5000 km olan motorumu ikinci el aldım geçen hafta çocuk yağı yeni dedi onun dışında bişey demedi şuan itibariylen yapmam gereken bişey varmı motorcuya gidip hangi parçalarına bakmasını istiyeyim acaba ... bide motora ara sıra iki kişi biniyoruz zorlamıyorum ama bi sakıncası varmıdır.

valla 5000 km de motorda değiştirecek bişey yok ben 20000 km yi devirdim şimdiye kadar periyodik bakımdan başka bişey yapmadım yağını değiştir filitreyi değiştir o kadar benim dayı oğlundada aynı motordan var 1 er ay ara ile almıştık heralde türkiye üzerinde onun kadar motorunu hor kullanan bakımsız binen biri yoktur yağ zamanını bile ben hatırlatırım oda aşşa yukarı 20000 km de hiç bişey yok motorda kolay kolay arıza vermiyor bu meret :D
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
single arkadaşada hayırlı olsun çok iyi fiyata almış motoru eğer daha önce bir scooter kullandıysa anlayacaktır farkını, bence bu motor efsane olacak scooterlar arasında. neyse ben sadete geleyim motora angel eye far takacağım angel eye aldım adam dedi elli lira alırım takmaya bende kendim takarım dedim eve geldim motoru bahayağı bir söktüm farı yerinden çıkardım aldım ki farın ön camı yerine öyle bir yapışıkkı açmak mümkün değil. eğer bunu yapan biri varsa haberi olan bana bi yardımcı olsun nasıl çıkartıcam bu namussuz camı ben:)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar 5000 km olan motorumu ikinci el aldım geçen hafta çocuk yağı yeni dedi onun dışında bişey demedi şuan itibariylen yapmam gereken bişey varmı motorcuya gidip hangi parçalarına bakmasını istiyeyim acaba ... bide motora ara sıra iki kişi biniyoruz zorlamıyorum ama bi sakıncası varmıdır.

Hayırlı uğurlu olsun, bende 2 yıl önce alıyordum. Askerlik girdi araya alamadım :) güzel motor yaaa.... :cat:
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
11
Hayırlı uğurlu olsun, bende 2 yıl önce alıyordum. Askerlik girdi araya alamadım :) güzel motor yaaa.... :cat:

Kısmet inş en kısa zamanda en iyisini alırsın valla işe gidip geliyorum işte memnunum 250 km yaptım aldığımdan beri ...sitede daha düşük km yoktu satanda kıl biri deyildi ufak bi pazarlık sonunda 2 bin liraya bırakırım dedi bende kafamdan geçen rakam zaten anlaştık velhasıl biniyoruz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:47 ----------

single arkadaşada hayırlı olsun çok iyi fiyata almış motoru eğer daha önce bir scooter kullandıysa anlayacaktır farkını, bence bu motor efsane olacak scooterlar arasında. neyse ben sadete geleyim motora angel eye far takacağım angel eye aldım adam dedi elli lira alırım takmaya bende kendim takarım dedim eve geldim motoru bahayağı bir söktüm farı yerinden çıkardım aldım ki farın ön camı yerine öyle bir yapışıkkı açmak mümkün değil. eğer bunu yapan biri varsa haberi olan bana bi yardımcı olsun nasıl çıkartıcam bu namussuz camı ben:)

tşk ederim kazasız belasız binmek nasip olsun herkese memnunum şimdilik ilk scooter im o yüzden baya araştırdım buna kannat getirip aldım .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst