Arkadaşlar, ağbiler şu anda yaşım 16 ama 6-7 ay sonra 17 olup a2 ehliyetimi aldıktan sonra ben de Suzuki AN 125 HK almayı düşünüyorum.Burayı 1 haftadır takip ediyorum herkes motordan çok memnun anlaşılan. Motora resmen aşık oldum. :mrgreen: Zaten okul bahçelerinde, boş arazilerde... motor deneyimim oldu. Artık benim de bi motorum olsun istiyorum. Sizce ilk olarak bu motoru tercih etmem doğru mu?
Merhaba bende sıfır veya 1000 km i geçmemiş arıyorum
0532 525 83 41
SUZİKİ AİLESİNE 125 HK ile yeni katıldım 2.ci el 5000 de ilk scooter im işe gidip gelmek için aldım bugünde sirkeciden
(kask eldiven dizlik mont branda klit)aldım çok keyifli bi motor bi sıkıntım var bugün stop lambasını değiştirmeye çalıştık bi kaçtane vida süktük ten sonra o işin bizi aşştığını düşünüp eskisi gibi yerine taktık yani değiştiremedik neyse bundan sonra buralardayız artık
Arkadaşlar 5000 km olan motorumu ikinci el aldım geçen hafta çocuk yağı yeni dedi onun dışında bişey demedi şuan itibariylen yapmam gereken bişey varmı motorcuya gidip hangi parçalarına bakmasını istiyeyim acaba ... bide motora ara sıra iki kişi biniyoruz zorlamıyorum ama bi sakıncası varmıdır.
Arkadaşlar 5000 km olan motorumu ikinci el aldım geçen hafta çocuk yağı yeni dedi onun dışında bişey demedi şuan itibariylen yapmam gereken bişey varmı motorcuya gidip hangi parçalarına bakmasını istiyeyim acaba ... bide motora ara sıra iki kişi biniyoruz zorlamıyorum ama bi sakıncası varmıdır.
Hayırlı uğurlu olsun, bende 2 yıl önce alıyordum. Askerlik girdi araya alamadımgüzel motor yaaa.... :cat:
single arkadaşada hayırlı olsun çok iyi fiyata almış motoru eğer daha önce bir scooter kullandıysa anlayacaktır farkını, bence bu motor efsane olacak scooterlar arasında. neyse ben sadete geleyim motora angel eye far takacağım angel eye aldım adam dedi elli lira alırım takmaya bende kendim takarım dedim eve geldim motoru bahayağı bir söktüm farı yerinden çıkardım aldım ki farın ön camı yerine öyle bir yapışıkkı açmak mümkün değil. eğer bunu yapan biri varsa haberi olan bana bi yardımcı olsun nasıl çıkartıcam bu namussuz camı ben![]()