[İstanbul-MT] 26/09/2010 Anadolu Feneri'ne gidiyoruz

Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
78
Selam arkadaşlar ayhan abiniz birşey sorar. Yanımızda bayan olmasının masuru varmı şayet yoksa bizde gelebiliriz. İki motorcu ückişi olur.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Ben ve eşim geliyoruz. Fakat saat 10:00' da levent'de olacak ekip saat 10:30 da nasıl haremde olacak?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
bir de şunu açıkça şimdi konuşalım sorun çıkmasın: sabah baktık yağmur yağıyor, gezi ne olacak? arkadaşlar boşuna toplanmasın? gezi iptal olur mu? sabah buraya birşeyler yazalım...

Normal de gezi saati ve hareket yeri verildiğinde yağmur yağsa bile gitmek isteyenler oraya gider ve orada kararlaştırılır..
Ben sabahtan internete bakamam mesela..
Uyanıp yola çıkacağım..

Selam arkadaşlar ayhan abiniz birşey sorar. Yanımızda bayan olmasının masuru varmı şayet yoksa bizde gelebiliriz. İki motorcu ückişi olur.

Mahsuru var usta hep birlikte anadolu Kavağı Merkez hamamına gideceğiz dönüşte :mrgreen:
Şaka bir yana beraberimizde eş ve kız arkadaşların gelmesinin ne sakıncası olabilir?
Gelsinler elbette :)

Ben ve eşim geliyoruz. Fakat saat 10:00' da levent'de olacak ekip saat 10:30 da nasıl haremde olacak?

Eğer 10:00 leventten hareket saati ise 10:30 da Hareme çok rahat yetişirsiniz..

Peki Harem'de nerede buluşulacak?
Kocaman yer Harem..
Yukarıda yazıldıysa ben kaçırdım sanırım..
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Ben ve eşim geliyoruz. Fakat saat 10:00' da levent'de olacak ekip saat 10:30 da nasıl haremde olacak?

10:00 hareket saati. Pazar sabahı trafik sakin olur. Mesafe de taş çatlasa 13 kilometre.

---

Ayhan Bey, bir bayanın gelmesinin ne mahzuru olabilir ki?
Gerçi sorduğunuza göre bir bildiğiniz vardır, başka gezilerde sıkıntı mı yaşadınız acaba diye merak ettim şimdi.

Polo34 Bey, hava sıcaklığı 25 derece ve üzeriyken çiseleyecek bir yağmur beni korkutmaz, yağmur olsa da ben geleceğim. Fakat fırtınalar tufanlar koparsa geziyi erteleriz tabii ki.

1:runbelx
2:zafer61
3:jagadam - harem
4: osbourne - harem
5: polo34 - levent tp
6: overcloud
7: ermanusta
8: ermanusta 2. motor
9: maviprens
10: tohana
11: hatis
12: acayüp
13: altıncı
14: turintr
15: innovacı
16: mezit
17: belki sen?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
jagadam sen benim eve yakındın sanki usta..
Libadiye'de buluşup beraber kaçalım mı sabah..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harem de ki buluşma noktamız şöyle harem den üsküdara giden sahil yolu üzerinde harem terminalini geçtikten hemen sonra yaklaşık 50 m ileride otobüs durağı var orası uygun sakin bir yer
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bu gün bizim kayıp çocuk brezilyalı ile öğleden sonra Anadolu kavağına gittik.midye tava yedik denize karşı çaylarımızı yudumladık saat 21;30 gibi geri döndük.benim motorun plakayı gören misafir sanıyor buyrun buyrun misalı :p gerçi eski semtim ama 12 sene olmuş Kadıköy'e geleli.:) yinde çok güzeldir bogaz :p
yarın hava durumu ne alemde acaba,yağmur var gibiydi.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
1:runbelx
2:zafer61
3:jagadam - harem
4: osbourne - harem
5: polo34 - levent tp
6: overcloud
7: ermanusta
8: ermanusta 2. motor
9: maviprens
10: tohana
11: hatis
12: acayüp
13: altıncı
14: altıncı 2.motor
15: turintr
16: innovacı
17: mezit
18: whiteair

10:00 levent bp, 10:30 harem
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Birde herhangibir aksilik vs için oraya en erken gelecek yakın olan birisinin telefonunu verseniz iyi olur. Jagadam telini veirmisin pm olabilir.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bu sefer olmaz ama bir dahaki ilk buluşmada yanınızdayım .Giden arkadaşlara kazasız belasız bol eğlenceli geziler dilerim...:cat:.:Tamer abi görüşemedik bayağı zamandır Hayırdır inşallah bir ara görüşelimde mübarek yüzünü görelim üstadım...:rendeer:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Bu sefer olmaz ama bir dahaki ilk buluşmada yanınızdayım .Giden arkadaşlara kazasız belasız bol eğlenceli geziler dilerim...:cat:.:Tamer abi görüşemedik bayağı zamandır Hayırdır inşallah bir ara görüşelimde mübarek yüzünü görelim üstadım...:rendeer:

tam ben diyecektim Korkut'um nerelerdesin özledik diye :) benim iş mecburi hizmet gibi hafta tatili harici ayda bir mazeret izni kopardım kopardım yoksa işe devam.hafta tatilimde çarşamba oldugundan denk gelemiyoruz . sende çok çalışıyorsun bu aralar. bir ara görüşelim kendine iyi bak bu arada :rendeer:
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
28
bende geliyorum:))

1:runbelx
2:zafer61
3:jagadam - harem
4: osbourne - harem
5: polo34 - levent tp
6: overcloud
7: ermanusta
8: ermanusta 2. motor
9: maviprens
10: tohana
11: hatis
12: acayüp
13: altıncı
14: altıncı 2.motor
15: turintr
16: innovacı
17: mezit
18: whiteair
19:kaısar(Harem)
10:00 levent bp, 10:30 harem[/QUO
cuma gününe çok imrendim.bende geliyorum.inş. hava bozmaz
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
tam ben diyecektim Korkut'um nerelerdesin özledik diye :) benim iş mecburi hizmet gibi hafta tatili harici ayda bir mazeret izni kopardım kopardım yoksa işe devam.hafta tatilimde çarşamba oldugundan denk gelemiyoruz . sende çok çalışıyorsun bu aralar. bir ara görüşelim kendine iyi bak bu arada :rendeer:

Valla en son seninle 1453 kafede görüşmüştük doğum gününde bayağı oldu Tamer abi Yarın gelirdim ama malesef bizim Helimin abisinin düğünü var oraya gideceğim ...Biraz önce Şerif, Aparat Cem, Kadir,Helim,İsmail,Ünal abi falan yanımdalardı Beşiktaşa eğlenmeye geçtiler. Aparat Cemin doğum günü ya bugün.Görüşelim abi en kısa zamanda.:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
19 kişilik katılım var şu anda...

nasıl kıskanıyorum sizi, kilitleyesim var topiği, mod falan olmayagöreyim hepiniz bittiniz. :D
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Arkadaşlar, dert keder olmazsa belirlenen saatte Harem'de olacağım...

Görüşmek üzere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst