bir de şunu açıkça şimdi konuşalım sorun çıkmasın: sabah baktık yağmur yağıyor, gezi ne olacak? arkadaşlar boşuna toplanmasın? gezi iptal olur mu? sabah buraya birşeyler yazalım...
Selam arkadaşlar ayhan abiniz birşey sorar. Yanımızda bayan olmasının masuru varmı şayet yoksa bizde gelebiliriz. İki motorcu ückişi olur.
Ben ve eşim geliyoruz. Fakat saat 10:00' da levent'de olacak ekip saat 10:30 da nasıl haremde olacak?
Ben ve eşim geliyoruz. Fakat saat 10:00' da levent'de olacak ekip saat 10:30 da nasıl haremde olacak?
harem de ki buluşma noktamız şöyle harem den üsküdara giden sahil yolu üzerinde harem terminalini geçtikten hemen sonra yaklaşık 50 m ileride otobüs durağı var orası uygun sakin bir yer
jagadam sen benim eve yakındın sanki usta..
Libadiye'de buluşup beraber kaçalım mı sabah..
Bu sefer olmaz ama bir dahaki ilk buluşmada yanınızdayım .Giden arkadaşlara kazasız belasız bol eğlenceli geziler dilerim...:cat:.:Tamer abi görüşemedik bayağı zamandır Hayırdır inşallah bir ara görüşelimde mübarek yüzünü görelim üstadım...:rendeer:
1:runbelx
2:zafer61
3:jagadam - harem
4: osbourne - harem
5: polo34 - levent tp
6: overcloud
7: ermanusta
8: ermanusta 2. motor
9: maviprens
10: tohana
11: hatis
12: acayüp
13: altıncı
14: altıncı 2.motor
15: turintr
16: innovacı
17: mezit
18: whiteair
19:kaısar(Harem)
10:00 levent bp, 10:30 harem[/QUO
cuma gününe çok imrendim.bende geliyorum.inş. hava bozmaz
tam ben diyecektim Korkut'um nerelerdesin özledik diyebenim iş mecburi hizmet gibi hafta tatili harici ayda bir mazeret izni kopardım kopardım yoksa işe devam.hafta tatilimde çarşamba oldugundan denk gelemiyoruz . sende çok çalışıyorsun bu aralar. bir ara görüşelim kendine iyi bak bu arada :rendeer: