Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 7 Eyl 2006
- Mesajlar
- 321
- Konu Yazar
- #41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasılmış cuma günü havasizin oralarda yağmadımı bu gün,bizim bu tarafta fena yağdı
meteroloji genelde tutturuyor bu iş demedi demeyin.yanınıza yağmurlukları alın bence
ama ıslanmak isterseniz orası ayrı.ben mesela severim yağmurda motorla ıslanmayı :queen: vakit ayarlayabilirsem bende sonradan size katılabilirim ama kaçta döneceksiniz ordan başka bir tarafa gidicekmisiniz onları bir kararlaştırsanız.motorcu adam motorun üzerine atladımı yerinde durmaz genelde
![]()
ben bu mesajı yazdığımda anlık veriler cuma gününün iyi olduğunu gösteriyordu gerçi gene iyidi be sadece akşam dönerken kelek yaptı hafif nemlendirdi bizi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
malesef gelemiyorum diycektim ama şuan itibariyle 12-12ye döndük normale dönene kadar hep gece çalışıcam egerki pazar normalde dönersek gelebilirim ama sanmıyorum![]()
kardeş çok sevindim ama şimdi iş yarın akşamki hava raporuna kaldı bu arada gelecekler listesini yapalım biz hazır olsun
1:runbelx
2:hattat hasan
3:innovacı
4:mavi prens
devamınıda siz getirin