[İstanbul-MT] 26/09/2010 Anadolu Feneri'ne gidiyoruz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasılmış cuma günü hava :p sizin oralarda yağmadımı bu gün,bizim bu tarafta fena yağdı :p meteroloji genelde tutturuyor bu iş demedi demeyin.yanınıza yağmurlukları alın bence :) ama ıslanmak isterseniz orası ayrı.ben mesela severim yağmurda motorla ıslanmayı :queen: vakit ayarlayabilirsem bende sonradan size katılabilirim ama kaçta döneceksiniz ordan başka bir tarafa gidicekmisiniz onları bir kararlaştırsanız.motorcu adam motorun üzerine atladımı yerinde durmaz genelde :p

ben bu mesajı yazdığımda anlık veriler cuma gününün iyi olduğunu gösteriyordu gerçi gene iyidi be sadece akşam dönerken kelek yaptı hafif nemlendirdi bizi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

malesef gelemiyorum diycektim ama şuan itibariyle 12-12ye döndük normale dönene kadar hep gece çalışıcam egerki pazar normalde dönersek gelebilirim ama sanmıyorum :)

kardeş çok sevindim ama şimdi iş yarın akşamki hava raporuna kaldı bu arada gelecekler listesini yapalım biz hazır olsun

1:runbelx
2:hattat hasan
3:innovacı
4:mavi prens

devamınıda siz getirin
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
52
merhaba arkadaşlar az önce aranıza katıldım. eğer hava güzel olduğu takdirde aksilik olmazsa gelmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
selim hocada gelir büyük ihtimalle bence:) bakalım bi aksilik çıkmazsa normale dönersek gene geceden çıkıp gelmiş olucam ama hava kötüyse gelemeyebilirim yahu ben hala iyileşemedim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugunki sıcaklık yarında olursa kesin gidilir.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
selim hocada gelir büyük ihtimalle bence:) bakalım bi aksilik çıkmazsa normale dönersek gene geceden çıkıp gelmiş olucam ama hava kötüyse gelemeyebilirim yahu ben hala iyileşemedim :)

evet benimde gelmeye niyetim var ama nişanlımı arabayla sabah saat 9 da sabiha gökçen'de olacak şekilde oraya bırakmam lazım, 9 da oradan ayrılsam en geç 10 da mecidiyeköyde motorun üzerinde olurum, siz saat kaçta buluşmak istiyoruz, buluşma yeri neresi? osbourne ile yola devam etmeyi düşünsek mi acaba? benim kilo fazlam olduğu için yemek mangal vs bana yaramıyor, görünce affetmiyorum orası da ayrı bir konu:)

bu arada benim aklım sazlıgöl de kaldı, orası çok güzelmiş:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:03 ----------

Ben o gün M.şevketpaşa üzerinden Öyümce ve devamında Ömerli taraflarına gitmeyi planlıyordum..
Anadolu Fenerine kadar sizinle birlikte gelip dönüşte oradan ayrılabilirim..

kaçta yola çıkacaksın? senin yol haritanda vardır şimdi :) plan nedir?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
yarın bende katılabilirim belki. haftasonu karamursel'de çalışacaktık fakat iş iptal oldu banada fırsat çıktı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler yarın ki hava için son durum yağmur geçişli sıcaklık 20-29 derece arasında kararı ortak verelim gitmek için herkes fikrini söylesin anadolu yakası buluşma yeri ve başlangıç noktamız harem avrupa yakası için de levent bp uygun olur sanırım saati gene ortak kararlaştıralım

ben her türlü yol yapmak isterim sizlerde fikirlerinizi belirtin lütfen
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Accuweather'a göre hava sıcak ve yağışsız, Wunderground'a göre yüzde 20 yağış ihtimali var, DMİ'ye göre sağanak yağışlı. Bence şansımızı deneyelim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesin gelecekler listesi oluşmaya başladı gelecekler olanlar saat de yazarsa ortasını buluruz toplanmanın

1:runbelx
2:zafer61
3:jagadam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat için herkez bir fikir yürütse iyi olacak aslında arkadaşlar bu tur uzun soluklu saatlerinizi alacak bir tur değil güzerğah 41 km bir çay içilip bir yemek yenip dönülecek maskat istanbul ekibinin tanışması katılımlarınızı bekliyoruz
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
runbelx.. MAŞALLAH bir yerinde durmuyosunn:mrgreen:. size kazasız belasızz iyi sürüşler....
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
10'da Levent BP'den, 10:30'da Harem'den diyelim mi? Polo da yetişmiş olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
runbelx.. MAŞALLAH bir yerinde durmuyosunn:mrgreen:. size kazasız belasızz iyi sürüşler....
eyvallah kardeşim yollar ıslanmadan bir iki organizasyon yapmaya çalışıyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10'da Levent BP'den, 10:30'da Harem'den diyelim mi? Polo da yetişmiş olur.

tamam saatle ilgili bir tek polo 34 ün sorunu varsa 10:30 harem den basıyoruz marşa hem selim beyi de görmüş oluruz bu sayede aramızda
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
olay budur.. siteye can veren gezilerdir tanışmalar kaynaşmalar bu sayede olur yalovaya yolunuz tekrar düşünce bende aranızda olcam hayırlısıyla..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
10'da Levent BP'den, 10:30'da Harem'den diyelim mi? Polo da yetişmiş olur.

saat 10 uygundur, inşallah sorun çıkmaz orada olurum, yemek faslını kısa tutup yol mu yapsak oradan da acaba :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:49 ----------

1:runbelx
2:zafer61
3:jagadam
4: osbourne - harem
5: polo34 - levent tp
6: overcloud
7: ermanusta
8: ermanusta 2. motor
9: maviprens
10: tohana
11: hatis
12: acayüp
13: altıncı
14: turintr
15: innovacı
16: mezit
17: belki sen?

gelmek isteyenler nerede katılacaklarsa isimlerinin yanına yazarlarsa iyi olur, saat 10 levent bp, saat 10:30 harem, yağmur yağarsa çekeriz bir yere geçmesini bekleriz, bütün gün aralıksız yağmaz heralde :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

bir de şunu açıkça şimdi konuşalım sorun çıkmasın: sabah baktık yağmur yağıyor, gezi ne olacak? arkadaşlar boşuna toplanmasın? gezi iptal olur mu? sabah buraya birşeyler yazalım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst