[İstanbul-MT] 26/09/2010 Anadolu Feneri'ne gidiyoruz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kısmet diyelim bakalım neler olacak en azından cuma günü hava güzel görünüyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen öyle bekleriz cumartesi akşamına kadar duruma göre hareket ederiz
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu hafta sonu için bizde anadolu fenerine -kavağına gitmek istiyroduk arkadaşlarla...
bir önceki haftada ağvaya gitmiştik. çok eğlenceli olur şu motoru bi alamadık ya:(
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz daha allamadınız mı ? motoru :( en kısa zamanda hayırlısı ile alırsınız...

hayır ztn bir iki ay var demiştim ama şuanda alamayacağım. biraz para ayırmam gereken yerler vardı bu yüzden.:pale::pale:
neise şimdilik araba ile idare ediyoruz, olmayıncada otobüs ile:)
onu alacağım kfaya koymuşum.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
hayır ztn bir iki ay var demiştim ama şuanda alamayacağım. biraz para ayırmam gereken yerler vardı bu yüzden.:pale::pale:
neise şimdilik araba ile idare ediyoruz, olmayıncada otobüs ile:)
onu alacağım kfaya koymuşum.
hayırlısı ozaman ne diyelim hayatta her zaman herkesin öncelikleri yer değiştirebiliyor.. geç olsun güç olmasın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anadolu kavağından fiyat aldım balık (uskumru) ekmek + cola 6 lira (eminönüne göre pahalı anadolu kavağına göre iyi bir fiyat ) çay içinde çay bahçesiyle irtibat halindeyim demlik hesabı alacaz büyük ihtimalle tabi hava müsade ederse gitmemize
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Belki yol üzerinden katılabilirim :) Bunun içinde kalkış satinizi bilsem ona göre hesaplar güzergahınız üzerinde beklerdim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki yol üzerinden katılabilirim :) Bunun içinde kalkış satinizi bilsem ona göre hesaplar güzergahınız üzerinde beklerdim :)

kalkış saatini takip edersin ama malüm hava kelek yapacak gibi geziye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler hava durumunda tek fark yağmur geçişleri olacak diyor
 
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
78
Arkadaşlar saati belirleyin hava bozuk olursa iptaledersiniz.Hava güzel olursa iki motorcu olarak gelmeye calışırız.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
hava çok bozmaz sağanak yer yer yağış yazıyor arada bir çiseler geziye engel olacak yoğunlukta yağış yok inş.
genede karar sizin tabi..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------

Arkadaşlar saati belirleyin hava bozuk olursa iptaledersiniz.Hava güzel olursa iki motorcu olarak gelmeye calışırız.
zaten cumartesi belli eder belki hava.. değişebilir çarşamba hava durumuna baktığımda cumartesi için yağışlı yazıyordu şimdi ise güneşli gözüküyor... değişebilir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat olrak ne diyelim arkdaşlar ortak bir payda buluşalım o zaman saat 10 nasıl geçmi oldu
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
52
Vallahi okudukça içim gidiyor. Bu hafta bende A2 ehliyeti alıyorum inşallah bide iyi kötü bi karakaçan ayarladık mı bende muhakkak katılırım sizlere..

Kazasız belasız, keyifli ve eğlenceli geçsin geziniz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her zaman bekliyoruz kardeşim
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kısmet diyelim bakalım neler olacak en azından cuma günü hava güzel görünüyor

nasılmış cuma günü hava :p sizin oralarda yağmadımı bu gün,bizim bu tarafta fena yağdı :p meteroloji genelde tutturuyor bu iş demedi demeyin.yanınıza yağmurlukları alın bence :) ama ıslanmak isterseniz orası ayrı.ben mesela severim yağmurda motorla ıslanmayı :queen: vakit ayarlayabilirsem bende sonradan size katılabilirim ama kaçta döneceksiniz ordan başka bir tarafa gidicekmisiniz onları bir kararlaştırsanız.motorcu adam motorun üzerine atladımı yerinde durmaz genelde :p
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
malesef gelemiyorum diycektim ama şuan itibariyle 12-12ye döndük normale dönene kadar hep gece çalışıcam egerki pazar normalde dönersek gelebilirim ama sanmıyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst