Brad Pitt Motosikletiyle Yolda Kaldı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ayaktan debriyajlı elden vitesli...HAtta gaz bile ayakta.Yani standart araba mantığı ile gidiyor bu meret...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Sağ elcik kendinize çektiğinizde gaz (standart), ileri ittiğinizde ön fren. Sol elcik kendinize çektiğinizde debriyaj, sol ayak vites (standart) sağ ayak arka fren.

Yanlış hatırlamıyorsam böyleydi. Exile' ın da böyle ürettiği bir kaç custom var.
http://exilehotrod.blogspot.com/2009_06_01_archive.html
http://www.exilecycles.com/index.php?section=141
http://www.phatridez.biz/Exile_Trike.html

Hmm ben bazı customlardaki koldan vites ayaktan debriyaj mantığı aradım biraz bunda ama...gazı yerleştiremedim bi yere onu arıyordum ayakların orada =))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst