Brad Pitt Motosikletiyle Yolda Kaldı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hollywood’un yakışıklı oyuncusu Brad Pitt’in motosiklet sevdası başına dert olmaya devam ediyor

Los Angeles’ta trafiğin yoğun olduğu bir saatte motosiklet süren 46 yaşındaki Pitt’in motosikleti bozuldu. Trafiğin ortasında motosikletini tamir etmeye çalışan yakışıklı oyuncu, tamir edemeyince özel şoförünü aradı. Hemen Pitt’in yanına gelen şoför de motosikleti tamir edemeyince servisi aradı. Şoför servisi beklerken Pitt, şoförünün getirdiği otomobille eve gitti.

Kaynak:Haber Türk
 

Ekli dosyalar

  • brad-pitt-motorcycle.jpg
    brad-pitt-motorcycle.jpg
    28.4 KB · Görüntüleme: 7,997
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Motosiklet bu adama yaramıyor cidden.
Brad amca! Sen en iyisi 4 tekerden devam et. :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Brad pittin cidden motorlari paparazi gordumu kendini saliyor.

Eskiden de Almanyadan Cekoslavakya ya giderken papariziler goren motorunun benzini bitmisti.

pitt_ducati.jpg


Adamada yazik , yazin sicaginda dahi yuzu kapali motora binmek zorunda. Bir rahat vermiyorlar millete:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ama helal olsun, önce inip tamir etmeye çalışmış...:) +1 Sevdim bu hareketini Bradd...

(en azından bize öyle söyleniyor)
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
iyi bir oyuncu
filmlerinin %99'unu severek hatta bayılarak izlemişimdir
Allah kaza bela vermesin

bir iki resim de ben eklemek istedim;
bmvztcl7u4ekr2p8u.jpg


paparaziler böyle taciz ediyorsa çok işi var Brad'in;
bmvztuzo01e7a6lam.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynaları çok kullanışlı.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Brad pittin cidden motorlari paparazi gordumu kendini saliyor.

Eskiden de Almanyadan Cekoslavakya ya giderken papariziler goren motorunun benzini bitmisti.

pitt_ducati.jpg


Adamada yazik , yazin sicaginda dahi yuzu kapali motora binmek zorunda. Bir rahat vermiyorlar millete:)

Yazin sicagi degil hava buralarda cok sicak degil bu aralar geceleri falan sis oluyo.
O normalde yuzu acik dolaniyor.
Ole araba yanlarinda beklerse o motor cok yasamaz dogaldir burdaki trafik oyle Turkiye deki gibi degil bi kere kitlendinmi en yakin mesafe icin 1 saati gozden cikar.4 seritli koca freewayde kmlerce kuyruk oluyor hava sicaksa bide arabalarin sicakligi falan motor zaten iptal.

Durmayacaksin arkadas aradan dereden sivisacan.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
adamada para var istediğini yapar : )

Gerci o da dogru, Jay-Z denilen arkadasta Ferrari nin su son cikan artik bilmem kac bin dolarlik arabasiyla bos yolda 20 yle gidiyor.

Adamlar hakli gerci yigidi oldur hakkini yeme demisler adamlara yakisiyor bi karizma var zaten adamlarda yani adamlara bakinca birakta yapsin diyosun.:cherry:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
bende para olsa bokunu çıkartırım :D 6 silindirli shooper alırım racing yaptırırım özel markasına adımı yazarım xD gören motor sanar beni .. :D

Bazilarinin asagi kalir yani yok zenciyse unlu zaten abooov.

Magic Johnson in Rolls Royce ta bi jant var.Yani kaca kac ebatlarinda bilemedim ama boy aynasi olarak kullanir normal bi vatandas koccaman krom kaplama hayvani bi jant 21 inc falanda degil yani traktorun arka lastigi gibi biseydi.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
adamın moreli bozuluyor kardeş anlatıp durma :D millet sıçar gibi para harcıyor biz benzin alcak parayı bulamıyoruz

Neler gordum neler anlatsam aglarsin.
2000cc benzinli araba burda az yakiyor diye geciyor.:cherry:
Adamlar istedigi ulkeye girip ne var ne yok alip cikiyor.
Ghetto dedikleri yerlere git butun zencilerin altinda araba ustlerinde rapci kiyafetleri, ise girse caliscak adam para kazancak ama saati 8 dolar maas adama yetmiyor sonra ghetto oluyor oranin ismi saati 8 dolar Turkiye de muhendis maasi.:pr:

Bana dedi biri burda boyle boyle yerler var cok tehlikeli diye dedim Istanbul da esenler karabayir diye bi yer var gel bi bakalim ghetto neymis ogren sen parasizlik yoksulluk yasa disi isler ne demkmis bobregini alirlar adamin.Adamlarin ghetto dedigi yer gulluk gulustanlik yerler.
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
Neler gordum neler anlatsam aglarsin.
2000cc benzinli araba burda az yakiyor diye geciyor.:cherry:
Adamlar istedigi ulkeye girip ne var ne yok alip cikiyor.
Ghetto dedikleri yerlere git butun zencilerin altinda araba ustlerinde rapci kiyafetleri, ise girse caliscak adam para kazancak ama saati 8 dolar maas adama yetmiyor sonra ghetto oluyor oranin ismi saati 8 dolar Turkiye de muhendis maasi.:pr:

Bana dedi biri burda boyle boyle yerler var cok tehlikeli diye dedim Istanbul da esenler karabayir diye bi yer var gel bi bakalim ghetto neymis ogren sen parasizlik yoksulluk yasa disi isler ne demkmis bobregini alirlar adamin.Adamlarin ghetto dedigi yer gulluk gulustanlik yerler.

allaha şükür daha okulumu bitirmeden işimi kurdum :D ama türkiyeninde taşı toprağı para kardeş ingilizce öğren güzelce ana dilin gibi ingilizce öğren aylık 4 milyardan aşşağı düşmezsin ; )
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Valla onu bilmem de gördüğüm fotoğraflardaki motosikletlerin herbiri birbirinden beter, çirkin yav, zevksiz adammış :)
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
101
Demek motora biniyorsun babaannem olsa böyle derdi vay kasnak vay seni heeeee

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------

Neler gordum neler anlatsam aglarsin.
2000cc benzinli araba burda az yakiyor diye geciyor.:cherry:
Adamlar istedigi ulkeye girip ne var ne yok alip cikiyor.
Ghetto dedikleri yerlere git butun zencilerin altinda araba ustlerinde rapci kiyafetleri, ise girse caliscak adam para kazancak ama saati 8 dolar maas adama yetmiyor sonra ghetto oluyor oranin ismi saati 8 dolar Turkiye de muhendis maasi.:pr:

Bana dedi biri burda boyle boyle yerler var cok tehlikeli diye dedim Istanbul da esenler karabayir diye bi yer var gel bi bakalim ghetto neymis ogren sen parasizlik yoksulluk yasa disi isler ne demkmis bobregini alirlar adamin.Adamlarin ghetto dedigi yer gulluk gulustanlik yerler.

ağa oraya gelsem bana getto konusunda yardımcı olurmusun sürünüyoruz burda zaten
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Madem motor bozuldu be başında bekliyorsun bırak git :) Dokunmaz sana. Zaten sizin oralarda motor vergisi falanda yok, yok pahasına alıyorsunuz motorları.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst