- Katılım
- 13 Eyl 2009
- Mesajlar
- 149
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Kenan'ın yarış zamanı gelince görüyorumki herkez Kenan'ı izlemek istiyor ama ne netten,uydudan,ne antenli televizyondan izlemiyoruz,Anca dizitürk,Dsmart gibi çok masraflı aletler sayesinde izliyebiliyoruz.Ama TTNET'in Tvbu programı sayesinde birçok kanalı netten sorunsuz izlebiliyoruz eurosport,eurosport2 kanallarınında içinde bulunduğu kanalları izliyebiliyoruz.Tek yapmamız gereken netten kayıt olmak programı indirip kurmak.Ayda 1 tl :queen:..Bilmiyorum reklam gibi oldu ama istiyorumki Gururumuzu herkez izlesin 1 tane dünya şampiyonumuz var zaten.Onunda yanında olmazsan daha ne yane..
Burdan Paketi seçiyorsunuz : https://uyelik.tivibu.com.tr/uyelikpaketinizisecin?act=ust#Standart ve doğru bir sekilde adsl bilgilerini giriyorsunuz.
http://www.tivibu.com.tr/indir-izle:Burdan Programı indiriyorsunuz.Programı kurabilmek için silverlight programı olması gerekiyor zaten ana programı indirdiğinizde eğer silverlight yoksa ilk silverlight yükleniyor sonradan tivibu yükleniyor. Takıldınız yer olursa sorun lütfen :rendeer:
Burdan Paketi seçiyorsunuz : https://uyelik.tivibu.com.tr/uyelikpaketinizisecin?act=ust#Standart ve doğru bir sekilde adsl bilgilerini giriyorsunuz.
http://www.tivibu.com.tr/indir-izle:Burdan Programı indiriyorsunuz.Programı kurabilmek için silverlight programı olması gerekiyor zaten ana programı indirdiğinizde eğer silverlight yoksa ilk silverlight yükleniyor sonradan tivibu yükleniyor. Takıldınız yer olursa sorun lütfen :rendeer: