istanbuldan yalovaya festivale gidiyoruzzzz

Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
bugün harika bir gezi gerçekleştirdik, çok iyi düzgün arkadaşlarla tanıştım, herkese teşekkür ederim, öyle uyumlu bir grup oluşturmuştuk ki araçlarla en ufak bir problem yaşamadık, kimse kimseyi geçmeye kalkışmadı, kimse fantazi peşinde koşmadı, kimse geride bırakılmadı, toplu disiplinli bir sürüş gerçekleşti, bu olay benim için çok önemliydi...
giderken eskihisar-topçular feribotla geçiş yaptık, dönerken körfezi dolaştık, keyifli bir tur oldu, allaha şükür sağ salim umarım herkes evine ulaşmıştır, bu grupla istanbul-van bile gidilip gelinirdi :) 70-100 arası bir hızla yolculuk yaptık, grupta yüksek ccli motorların olmaması da uyumun oluşmasına neden olmuş olabilir ...
ben ve innovacı ulaştı :) yüksek cc değilde kendini bilen insanlar olduğu için çok güzel bir gezi oldu bence neyse yarın fotoları paylaşırım geberdim dün yatmadım demiştim:) biraz atıştırıp hemen yatacam inş.
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
bugün harika bir gezi gerçekleştirdik, çok iyi düzgün arkadaşlarla tanıştım, herkese teşekkür ederim, öyle uyumlu bir grup oluşturmuştuk ki araçlarla en ufak bir problem yaşamadık, kimse kimseyi geçmeye kalkışmadı, kimse fantazi peşinde koşmadı, kimse geride bırakılmadı, toplu disiplinli bir sürüş gerçekleşti, bu olay benim için çok önemliydi...
giderken eskihisar-topçular feribotla geçiş yaptık, dönerken körfezi dolaştık, keyifli bir tur oldu, allaha şükür sağ salim umarım herkes evine ulaşmıştır, bu grupla istanbul-van bile gidilip gelinirdi :) 70-100 arası bir hızla yolculuk yaptık, grupta yüksek ccli motorların olmaması da uyumun oluşmasına neden olmuş olabilir ...

selim hocam size katılıyorum gerçekten bende çok memnun kaldım grup gerçekten uyumluydu vede efendi insanlar vardı bende size vede diğer arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
bugün harika bir gezi gerçekleştirdik, çok iyi düzgün arkadaşlarla tanıştım, herkese teşekkür ederim, öyle uyumlu bir grup oluşturmuştuk ki araçlarla en ufak bir problem yaşamadık, kimse kimseyi geçmeye kalkışmadı, kimse fantazi peşinde koşmadı, kimse geride bırakılmadı, toplu disiplinli bir sürüş gerçekleşti, bu olay benim için çok önemliydi...
giderken eskihisar-topçular feribotla geçiş yaptık, dönerken körfezi dolaştık, keyifli bir tur oldu, allaha şükür sağ salim umarım herkes evine ulaşmıştır, bu grupla istanbul-van bile gidilip gelinirdi :) 70-100 arası bir hızla yolculuk yaptık, grupta yüksek ccli motorların olmaması da uyumun oluşmasına neden olmuş olabilir ...

Valla göstergemin dediğine göre ben 273 kilometre yol yapmışım (En az 250'si grup içinde olsa gerek), ortalama süratim yanlış hatırlamıyorsam saatte 48 kilometre olmuş ;)
Ben de şaşırdım. Ortalama süratimizin en az 65 çıkmasını bekliyordum.
Hızım en fazla 103'e kadar çıkmış, motor devrimse 10300'e kadar. Ne zaman yaptım o kadar devri yahu? 10300 benim için rekor.

Bu arada, bütün bu verilerin kaynağı "yağmurdan nem kapıp" bozulan ve Türkiye'de 1500 küsür liraya satılan orijinal Suzuki göstergem değil, onun ucuz alternatifi. Zira motor devrini bile göstermiyordu orijinali. Kör gözüm parmağına: Japonların her şeyi o kadar da matah olmayabiliyor, ve buna rağmen aşırı pahalı olabiliyor.

Bu arada, "mıcırlı toprak bayırda motorları düşürmeden park etme ve kaldırma" mücadelemizde kollarıma aşırı yüklenmişim: Pazularım ve pazularımın güney ucundaki "dirsek ötesi bağlantı kirişlerim" sızlıyor. Allahtan lif mif koparmadık :)

Herkesle tanıştığıma çok memnun oldum. Yeni gezilerde de görüşelim.
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
ben ve innovacı ulaştı :) yüksek cc değilde kendini bilen insanlar olduğu için çok güzel bir gezi oldu bence neyse yarın fotoları paylaşırım geberdim dün yatmadım demiştim:) biraz atıştırıp hemen yatacam inş.

ya arkadaşlar ben popomdan neler çektim böle yahu ne ağrıdı be uyum uyum uyuştu inşallah bi dahaki geziye kadar uyuşukluğu geçer:):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 ----------

Valla göstergemin dediğine göre ben 273 kilometre yol yapmışım (En az 250'si grup içinde olsa gerek), ortalama süratim yanlış hatırlamıyorsam saatte 48 kilometre olmuş ;)
Ben de şaşırdım. Ortalama süratimizin en az 65 çıkmasını bekliyordum.
Hızım en fazla 103'e kadar çıkmış, motor devrimse 10300'e kadar. Ne zaman yaptım o kadar devri yahu? 10300 benim için rekor.

Bu arada, bütün bu verilerin kaynağı "yağmurdan nem kapıp" bozulan ve Türkiye'de 1500 küsür liraya satılan orijinal Suzuki göstergem değil, onun ucuz alternatifi. Zira motor devrini bile göstermiyordu orijinali. Kör gözüm parmağına: Japonların her şeyi o kadar da matah olmayabiliyor, ve buna rağmen aşırı pahalı olabiliyor.

Bu arada, "mıcırlı toprak bayırda motorları düşürmeden park etme ve kaldırma" mücadelemizde kollarıma aşırı yüklenmişim: Pazularım ve pazularımın güney ucundaki "dirsek ötesi bağlantı kirişlerim" sızlıyor. Allahtan lif mif koparmadık :)

Herkesle tanıştığıma çok memnun oldum. Yeni gezilerde de görüşelim.

sizin gösterge bozuldu benimde popom hala titriyor:queen:bende sizlerle tanışmaktan çok memnun kaldım görüşmek üzere
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün bu geziye katılıp bizlere değer katan siz saygı değer arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum gerçekten gördüğüm en uyumlu gruptu
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
bugün bu geziye katılıp bizlere değer katan siz saygı değer arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum gerçekten gördüğüm en uyumlu gruptu

bende sana çok teşekkür ederim runbelx bu gezi organizasyonunda emeğin olduğu için arkadaşlık emek ister sende emek veriyosun hepiniz birbirinizden değerli insanlarsınız ben çok mutlu oldum hem geziden haz aldım hemde sizlerle tanışmaktan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende sana çok teşekkür ederim runbelx bu gezi organizasyonunda emeğin olduğu için arkadaşlık emek ister sende emek veriyosun hepiniz birbirinizden değerli insanlarsınız ben çok mutlu oldum hem geziden haz aldım hemde sizlerle tanışmaktan.

rica ederim innovacı ama birbirini ilk defa gören insanların bu kadar güzel anlaşıp kaynaşmaşı gerçekten grupta herkesin kalitesini ortaya koymuştur düzen için kimse çabalamadı herkes olduğu gibi davrandı düzen de kendisi oluşu verdi nice gezilere birlikte çıkarız inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz gittiğimizde festival toplanıyordu fazla durmadık alanda zaten termal ve şelale bölgesine gittik fotoğrafları hattathasan kardeşimiz yükleyecek yarın ama bizden önce giden grupta festival fotoları vardır büyük ihtimalle
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
bugün harika bir gezi gerçekleştirdik, çok iyi düzgün arkadaşlarla tanıştım, herkese teşekkür ederim, öyle uyumlu bir grup oluşturmuştuk ki araçlarla en ufak bir problem yaşamadık, kimse kimseyi geçmeye kalkışmadı, kimse fantazi peşinde koşmadı, kimse geride bırakılmadı, toplu disiplinli bir sürüş gerçekleşti, bu olay benim için çok önemliydi...
giderken eskihisar-topçular feribotla geçiş yaptık, dönerken körfezi dolaştık, keyifli bir tur oldu, allaha şükür sağ salim umarım herkes evine ulaşmıştır, bu grupla istanbul-van bile gidilip gelinirdi :) 70-100 arası bir hızla yolculuk yaptık, grupta yüksek ccli motorların olmaması da uyumun oluşmasına neden olmuş olabilir ...

selim hocam bende teşekkür ederim gerçekten seviyeli kaliteli hoş bir gezi oldu açıkçası bekledigimden fazlasını aldım diyebilirim özellikle şelaleye tırmanırken o küçük yarı topraklı bol çukurlu yolda zorlansakta sol taraftaki yeşilin o görüntüsü herşeye değerdi,bence gezi orda anlamını buldu soguk betonlu otoyol vs yerine çukurlu topraklı yeşilli sıcak yolu tercih ederim...

wala eve geldigimde direk banyoya daldım ondan sonram sabahtan kalma çorbayı ısıtıp iyice kötü olan bogazımı biraz rahatlatıp antibiyotigimide atıp hemen uyudum wala sırtım popom baya uyuşmuş nası yattım bilmiyorum zaten eve 3-5 km kala resmen işkence oldu sızılarım :) ama moturumdan ummadıgım bir performans aldım titretme sarsma vs olmadı her ne kadar göstergelerim ve kadranım biraz durumları abartarak göstersede ve aşırı rüzgarda dik durmak için çok çaba göstersemde çok tatmin etti beni yani grubun en küçügü bendim ayşe fatma böcügüm vızır vızır dolandı benle birlikte hiç üzmedi beni :)

grubumuz çok güzeldi gerçekten memnun oldum arkadaşlar gayet uyumluyduk samimi ve hoş bir gezi oldu fotografcımızda baya çalıştı en küçük pozları degerlendirdi :)

katılan ve bizimle birlikte zevk alan arkadaşlara teşekkürler bu şekilde seviyeli nice gezilere :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:22 ----------

bende sana çok teşekkür ederim runbelx bu gezi organizasyonunda emeğin olduğu için arkadaşlık emek ister sende emek veriyosun hepiniz birbirinizden değerli insanlarsınız ben çok mutlu oldum hem geziden haz aldım hemde sizlerle tanışmaktan.

aynen:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bizlerle vakit geçiren yol yapan arkadaşlara teşekkürler :) güzel geçen iki gün.biraz yorulsakta değdi gerçi.hayla yol yorgunuyum gezi deönüşü nöbete gittim mecburen daha yeni eve girebildim :salut: artık bende olan resimleri yarın bi ara atarım ,güzel resimler ve video var.kaçıranlar görür bu sayede :p km saatim 350 idi eve döndüğümde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 ----------

arkadaşlar resimleri buradan paylaşabiliriz ben bir kaçtane yükledim vakit bulunca digerlrini'de yüklerim :cat: şimdi sıa sizde :p

http://www.motosiklet.net/forum/etk...tosiklet-festivali-resimleri.html#post2157075
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
biz körfezi dolaştık, acaba biz kaç km yapmışızdır? merak ettim şimdi ...
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
biz körfezi dolaştık, acaba biz kaç km yapmışızdır? merak ettim şimdi ...

biz 350 km yol yaptık :) fotoları gece yüklerim anca şimdi evden çıkmam lazım.... çok foto çektim boyutlarını küçültmem gerek 12 mp. çünkü neyse gece görüşürüz..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
436
biz 350 km yol yaptık :) fotoları gece yüklerim anca şimdi evden çıkmam lazım.... çok foto çektim boyutlarını küçültmem gerek 12 mp. çünkü neyse gece görüşürüz..

wala dört gözle bekliyoruz hasan :) ayrıca şu çarşamba günü mangal vs diyorduk ne oldu bi plan program var mı kısa bir program olsa yorucu olmasın biliyorsunuz hafif üşütmüştüm öyle gelmiştim geziye e birde geceden çıkıp uykusuz yolculuk yapınca kötü oldum şuan anca toparladım kendimi :)
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
wala dört gözle bekliyoruz hasan :) ayrıca şu çarşamba günü mangal vs diyorduk ne oldu bi plan program var mı kısa bir program olsa yorucu olmasın biliyorsunuz hafif üşütmüştüm öyle gelmiştim geziye e birde geceden çıkıp uykusuz yolculuk yapınca kötü oldum şuan anca toparladım kendimi :)

tamam çarşabaki gezi nasıl olacak bilmiyorum hava kötü biraz yağmur gösteriyor çarşamba ne olacak belli değil perşembe cuma güzel görünüyor... nasip hayırlısı ile gidelim de...
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
bizlerle vakit geçiren yol yapan arkadaşlara teşekkürler :) güzel geçen iki gün.biraz yorulsakta değdi gerçi.hayla yol yorgunuyum gezi deönüşü nöbete gittim mecburen daha yeni eve girebildim :salut: artık bende olan resimleri yarın bi ara atarım ,güzel resimler ve video var.kaçıranlar görür bu sayede :p km saatim 350 idi eve döndüğümde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 ----------

arkadaşlar resimleri buradan paylaşabiliriz ben bir kaçtane yükledim vakit bulunca digerlrini'de yüklerim :cat: şimdi sıa sizde :p

http://www.motosiklet.net/forum/etk...tosiklet-festivali-resimleri.html#post2157075

valla iyiki geziye katıldım yeni yeni arkadaşlarla tanışma imkanım oldu hemde stres attım hasanın ve benim çektiğim fotoları hasan eğer yüklerse bende mutlu olacağım hakikaten forumda bazı arkadaşlar yeni gelenlere aileye hoş geldin demekle yav falan filan ağız eğiyodum ama bu gezi bana çok şey kattı yalnızca motorculuğun gezmek değilde herşeyini paylaşabilmek olduğunu anladım bu gezide emeği olan herkeze teşekkür ediyorum saygı vede sevgilerimi sunuyorum:rendeer:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
valla iyiki geziye katıldım yeni yeni arkadaşlarla tanışma imkanım oldu hemde stres attım hasanın ve benim çektiğim fotoları hasan eğer yüklerse bende mutlu olacağım hakikaten forumda bazı arkadaşlar yeni gelenlere aileye hoş geldin demekle yav falan filan ağız eğiyodum ama bu gezi bana çok şey kattı yalnızca motorculuğun gezmek değilde herşeyini paylaşabilmek olduğunu anladım bu gezide emeği olan herkeze teşekkür ediyorum saygı vede sevgilerimi sunuyorum:rendeer:

abi anca geldim eve şimdi 200 tane falan foto çekmişim onların arasından ayıkladım zor bela hepsi güzel şimdi 65 tane kaldı onlarıda eleyim biraz sonra boyutlarını küçülteyim ondan sonra yüklerim yarın bir konu açar o başlıktan eklerim çook fazla foto olacak dağılmasın fazla..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst