- Katılım
- 8 Eyl 2010
- Mesajlar
- 18
selamun aleykum, şimdi usta innovvacılardan yardım alma vakti geldi
arkadaşlar daha önce yeni motor aldığımı yazmıştım iş sadece getirmeye kalmıştı, ben bodrumda yaşıyorum 2 gün önce manisa salihliden motoru getirdim gelirken maximum hız 80 tabi sürekli böle gelmedim arada düştümde 70, 75 şunuda belirtmek isterim motor sıfır 2011 model salihliden çıkarken 90 km deydi, yani 90 km deyken bu kadar uzun yola çıkmam zarar verirmi ve arada 80'e kadar basmam rodajı engeller mi, şu an 430 km filen oldu hani herşey bitmiş değilse biri bana nasıl kullanıcamı yazarsa sevinirim yazık etmek istemiyorum motora, birde xenon lamba mı ne varmış beyaz taktırsam motor garanti dışında kalırmı teşekkür ederim sağlıcakla kalın