şanzumandan ses geliyor ve yağ damlatıyor

Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
68
merhabalar. 150 zat motorumun şanzumanından dişli sürtme sesi gibi patlak egzoz sesi gibi bir ses geliyor ve motor şazumanın altından yağ damlatıyor sorunun kaynağı nedir sizce bana ne kadara patlar ortalama teşekkürler.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
şanzımandan ses geliyorsa sakın o şekilde kullanmaya devam etme.şanzıman keçen patlamış yağı ondan kaçırıyor hemen keçeyi yenilet şanzıman yağı ekle.inşallah zarar vermemişdir:silent: işçilik keçe yağ 50 60 lirayı geçmez.tabi dişlileri yemediyse geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
68
teşekkürler.motoru bugün götürdüm bir kaç yere hepsi komple motor yapılacak dedi krank kırılmak üzereymiş motor normal gidiyor nıye komple yapılması gerekıyorkı onu anlamadım
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
teşekkürler.motoru bugün götürdüm bir kaç yere hepsi komple motor yapılacak dedi krank kırılmak üzereymiş motor normal gidiyor nıye komple yapılması gerekıyorkı onu anlamadım

görmeden birşey demek yanlış olur. 2-3 usta aynı görüşteyse bildikleri vardır.demekki yağsız bırakılmış zat kolay kolay krank kesmez 15000den sonra dediğim şanzıman yağ kaçırması kroniktir.25000de yağ sekmanı ister atarsan bir25000 daha gider. canını sıkma parcalar bol ve ucuz komple 175 lıraya sıfırlanır,rodajını iyi yapmaya bak gerisi kolay tekrar gecmıs olsun:rendeer:
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
68
saol hocamda 1755 e nerde yapıolar burda 350 400 fıyat çektiler o fiyata yaptıramam zaten bildiğin mantıklı bir usta varsa götüriyim
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
saol hocamda 1755 e nerde yapıolar burda 350 400 fıyat çektiler o fiyata yaptıramam zaten bildiğin mantıklı bir usta varsa götüriyim

arkadasım cok istemişler 400lıraya ne motoru takacaklarmış ona? parcaların hepsi 120 lırayı geçmiyor,sakın verme!! motorun kendisi zaten 750 lıradan fazla etmez sana özel mesaj attım ordan oku:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst