yardım edermisiniz önemli!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
58
arkadaşlar, motorumun altını fazla sürtmekten dolayı heralde katalitik converter gibi birşeyler diyolar adına çevreyi koruma amaçlıymış o parça kırılmış motorum giderken çok ses yapıyo ve motorun çekişi düştü parçanın yenisinide bulamadım serviste iptal edelim diye söylediler bende güvenemedim önemli bi parça olup olmadığını bilmediğim için sizce iptal ettirsem bişey olurmu? lütfen yardım edin arkadaşlar şimdiden teşekkürler:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
yenisi biraz pahalı olan bir parçadır. hatta otomobil ve motosikletlerde modifiye esnasında ilk iptal edilen parçadır. motordan hp çalar (çevreyi zehirli gazlardan korumak adına)
iptal ettirmen motorunu rahatlatacaktır.senide masraftan kurtaracaktır.
fakat iptal işleminden sonra emisyon ayarların değişeceğinden bi ayar yaptırman gerekecek
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
İptal ettirirsen cevreyi daha cok kırletir ve de daha fazla yakmaya başlarsın.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
58
yenisi biraz pahalı olan bir parçadır. hatta otomobil ve motosikletlerde modifiye esnasında ilk iptal edilen parçadır. motordan hp çalar (çevreyi zehirli gazlardan korumak adına)
iptal ettirmen motorunu rahatlatacaktır.senide masraftan kurtaracaktır.
fakat iptal işleminden sonra emisyon ayarların değişeceğinden bi ayar yaptırman gerekecek

emisyon ayarı derken supap ayarımı:silent:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok afedersin ama sana onu hangi öküz servis iptal edelim dedi?
Normal bi kullanıcı iptal ettir dese birşey demem. Ama servis nasıl iptal ettirelim demiş?
Bahsettiğin şey ''Katalitik Konvertör'''dür.
Motordan çıkan zararlı gazları zararsız hale getirir.
Ayrıca yakıt tüketimine faydası vardır.
Normalde motor çalışır haldeyken o Katalitik Konvertör'ün kapagi bile açılmamalıdır.
Kesinlikle tamir ettirmelisin. Yada yenisi ile değiştir. Kolay bulunan bi parça değil ama mutlaka gerekli. Bazı SS motorlarda konvertörü çıkartıp yerine özel susturucu konvertör takıyorlar. Onu neden takıyorlar onu bilmiyorum yalnız.
Ama sakın iptal ettirme! Sakın!
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
hayır değil.
motosikletin nedir bilmiyorum avatarınla aynımı ama .
motosikletine bilgisayar ve o işi yapmak için gerekli program ile müdahale edip bozulan ayarları düzeltiyorlar . servis veya iyi bir usta bu işi zaten bilir
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
58
Çok afedersin ama sana onu hangi öküz servis iptal edelim dedi?
Normal bi kullanıcı iptal ettir dese birşey demem. Ama servis nasıl iptal ettirelim demiş?
Bahsettiğin şey ''Katalitik Konvertör'''dür.
Motordan çıkan zararlı gazları zararsız hale getirir.
Ayrıca yakıt tüketimine faydası vardır.
Normalde motor çalışır haldeyken o Katalitik Konvertör'ün kapagi bile açılmamalıdır.
Kesinlikle tamir ettirmelisin. Yada yenisi ile değiştir. Kolay bulunan bi parça değil ama mutlaka gerekli. Bazı SS motorlarda konvertörü çıkartıp yerine özel susturucu konvertör takıyorlar. Onu neden takıyorlar onu bilmiyorum yalnız.
Ama sakın iptal ettirme! Sakın!

sorun orda zaten şuanda o parça kırık olduğu için hortum dışarıda taksam bile geri atıyo parçanında yenisini bulamadım hiçbiyerde ne yapıcam bilmiyorum:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 ----------

hayır değil.
motosikletin nedir bilmiyorum avatarınla aynımı ama .
motosikletine bilgisayar ve o işi yapmak için gerekli program ile müdahale edip bozulan ayarları düzeltiyorlar . servis veya iyi bir usta bu işi zaten bilir

motosikletim 150 cc scooter:pale:
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
ben motosikletini ss sanmıştım o yüzden bukadar detaylı yazdım.(ayarlar falan derken kafanı karıştırdım ) :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorun orda zaten şuanda o parça kırık olduğu için hortum dışarıda taksam bile geri atıyo parçanında yenisini bulamadım hiçbiyerde ne yapıcam bilmiyorum:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 ----------



motosikletim 150 cc scooter:pale:

Motorun pekte bi önemi yok aslinda burada.
Yaptirabilirsen yaptir derim.
Yaptiramazsan mecbur iptal ettireceksin zaten.
Ama dediğim gibi ben iptal ettirmemek ve düzeltmek için çaba gösterirdim.
Olurda iptal ettirirsen kapalı garajda motoru çalıştırma.
Yakıt tüketiminde biraz artar.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Motorun pekte bi önemi yok aslinda burada.
Yaptirabilirsen yaptir derim.
Yaptiramazsan mecbur iptal ettireceksin zaten.
Ama dediğim gibi ben iptal ettirmemek ve düzeltmek için çaba gösterirdim.
Olurda iptal ettirirsen kapalı garajda motoru çalıştırma.
Yakıt tüketiminde biraz artar.

üşenmeyip 2-3 de fidan diksin içini ferahlatır.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
iptal et sorun olmaz cogunun iptal ediyolar zaten. yenisi nasıl yok onu anlamadım bulundugun yerdemi yok ?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üşenmeyip 2-3 de fidan diksin içini ferahlatır.

Hazir dikilmişi yokmu oguz abi.
Gölgesinde çay içene kadar yaşlanirim ben!

Edit : ''d'' ile ''s'' harfi yan yana oldugu için kazaya kurban gidiyordu az daha cümle. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Hazir dikilmişi yokmu oguz abi.
Gölgesinde çay içene kadar yaşlanirim ben!

hadi gel köyümüze geri dönelim , buraların tadı kaçtı , boğuluyorum sanki...

iptal et sorun olmaz cogunun iptal ediyolar zaten. yenisi nasıl yok onu anlamadım bulundugun yerdemi yok ?

zafer hiç karizma ifadeler değil bunlar , mesajın ile ilgili çok şey yazarım ama deli dersin diye yazmıyorum.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
58
şimdi ne yapayım iptal ettiriyimmi ettirmeyimmi:silent::silent:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425


hadi gel köyümüze geri dönelim , buraların tadı kaçtı , boğuluyorum sanki...



zafer hiç karizma ifadeler değil bunlar , mesajın ile ilgili çok şey yazarım ama deli dersin diye yazmıyorum.

valla dalga geçmek yada bilinçsiz yazmadım ciddiyimde ne yazıcaktınki :)

bulamıyacaksan ettir gitsin. ama varsa takman çevre yararına.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
ettir git

ettir et

ettir ordan

neydi yau :silent:

:queen::queen: ya ettir gitsin ya zaten çinlilerde hafif hafifi yag yakmaya başladıgı zaman katalizörü tıkıyo sonrada bozuyu devre dııs kalıyo bu seferde motor da takılı odlugu için çekiş gidiş benzin yiyişind eosurnalr ortaya cıkarıyo. faydası varmı yok zararı varmı oda yok sadece cevre kirliliği
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
58
ettiriom gitti:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:13 ----------

peki iptal ettirdiğim zaman tekrar parçayı bulunca eski haline getirme şansım varmı:silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst