Tüm CUP Motosiklet Modelleri Hakkında - Sizce Hangisi ?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bir cup kullanmak nasip olmadı vites sistemi çok ilginç geliyor bana cup sahibi kardeşlerim kazasız belasız cezasız hayırlı sürüşlerim diliyorum hepinize
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
32
işçilik zayıf dedik de bu kadar değil. arkadaşın biri pevgeot moped daha kolay çalışıyo demiş. benim motor buz gibi havalarda bile hemen çalıştı.

zangif
benim 110ft de amortisörde 2 kişi tek kişi ayarı var. sertliği ayarlanıyor.

arkadaşlar çin motorları arasında en sağlam motorlardandır cuplar.
5100km yi geçtim fazla bi şikayetim yok. dağ tepe köy ilçe toz toprak gezdim.
bence kullanmaya göre güzel motorlar. gönül daha iyilerini ister tabi :)

seninkide bişeyme aynısı komşuda var 40000 kmde daha tık yok
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
eet yakıtta 15 liralık benzinle 110 km gidio scotoor ama biz 16 liralık benzinle 230 km gidiyoz :D :D :D

5 liraya 92 km yApıorum ben :DD::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------

ya bir cup kullanmak nasip olmadı vites sistemi çok ilginç geliyor bana cup sahibi kardeşlerim kazasız belasız cezasız hayırlı sürüşlerim diliyorum hepinize


cümlemize hayırlı sürüşler :cat:
 
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
9
bende bi motor aLmak istiyorum kymco activ 100, bisan lifan 100 ve mondial 100 ukh arasında kaLdım :silent: sizce hangisini aLmaLıyım.?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neee ! Biri cup mu dediii...
Sen forumu takip etmiyorsun galibaaa.Ben tam bir hasta cupcuyum.Hem scooterden az yakar hem az bozulur hemde istediğin yere gidersinnn.
Bana özelden sor Cup ile ilgili herşeyi cevaplarım. :D
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Bende 100 ukh var 9000 km yi geçtim alalı bir sene oldu. Dün ustaya götürdüm rüzgarda gaz yemiyordu süboplardanmış bir de yağını 10-40 ile değiştirttim süper oldu. Çok memnunum ya başka motor kullanacağım inşallah ama o da başka model bir cup olacak. Cup'lara hastayım. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende 100 ukh var 9000 km yi geçtim alalı bir sene oldu. Dün ustaya götürdüm rüzgarda gaz yemiyordu süboplardanmış bir de yağını 10-40 ile değiştirttim süper oldu. Çok memnunum ya başka motor kullanacağım inşallah ama o da başka model bir cup olacak. Cup'lara hastayım. :)

Bana yetiyor diyorsan ne mutlu sana.Ama artık cup bana yetmemeye başladı ya.Gittikçe büyültesim var motoru.Bu sene böyle bitsin de Mayıs gibi araba almazsak HYOSUNG GT 250 R alıcam.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Bende 100 ukh var 9000 km yi geçtim alalı bir sene oldu. Dün ustaya götürdüm rüzgarda gaz yemiyordu süboplardanmış bir de yağını 10-40 ile değiştirttim süper oldu. Çok memnunum ya başka motor kullanacağım inşallah ama o da başka model bir cup olacak. Cup'lara hastayım. :)

evet cub başkadır :cat:

motor yapısı sebebiyle daha az enerji harcayıp daha çok güç üretirler
 
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
29
bence ramzey al türk malı + 125 cc lik modeli iyii

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------

XF 125-10V modeli ben ondan alıcam cin malı deildir türk malıdır

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 ----------

ama cup diyosan ozaman yuki al paşa paşa sürersin :D :D D:
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Yuki düşünüyorum sonrakini bakalım hayırlısı. Çok hoş tipi var ve daha kaliteli duruyor malzemeleri. Duyduğuma göre en az yakan cup muş.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bende Haziran 2010 da Yamaha Crypton alarak cub tarzına geçiş yaptım.:)

s6001741.jpg


s6001740.jpg


Commuter tarzı düşünüyordum ama cub bana daha pratik kullanımı kolay geldiği için tercih ettim.

Ve benzinin lt.sinin 4 TL.ye dayandığı bugünlerde ekonomik-az yakan cub tarzı oldukça öne çıkıyor ve yollarda çeşitli marka-modellerde birçok cub motosiklet görmek mümkün.:cat:
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Dün Yuki Paşa'ya bindim. Hakikaten Cup'ların Paşası olmuş durumda. Çinli'ler bu işi giderek ilerletiyor. Her seferinde daha kaliteli mallar geliyor. Yuki 10 numara olmuş, oturaklı, devir göstergesi var ve panel çok güzel, farları çok iyi aydınlatıyor gaz verince artıyor CBF150 deki gibi. Titreşim kesinlikle yok veya azalmış, sinyal bağlantıları çok sağlam. Yarın bir kez daha binip izlenimlerimi yazarım size arkadaşlar. Fotolarını da çekip yayınlarım burada.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
113
bende kanuni elite 100cc var 2006 model şuab 2kişi düz yolda 120 gidiyo inanmayanlara video göndereblrm :)) bayır aşşa 135 gördük
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
32
ben de ramzey 100 cup var. sabahları çok geç çalışıyor ve daha önce peugeot mopet kullanıyordum bundan hızlı çalışıyordu. anasınıfına giden kızım, baba bu gün yürüyelim, dedi utandım yahu.
yok mu bir çaresi. bu havada geç çalışırsa soğukta ne yapacağım?

2zamanlıları bilirim.kibrit gibi.şartlar ne olursa olsun benzin varsa hep tek marş.cup için cikleyi açmayı unutma.bende hiç sorun yok.benzincini değiştir bakım falan yap şimdilik

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:42 ----------

Dün Yuki Paşa'ya bindim. Hakikaten Cup'ların Paşası olmuş durumda. Çinli'ler bu işi giderek ilerletiyor. Her seferinde daha kaliteli mallar geliyor. Yuki 10 numara olmuş, oturaklı, devir göstergesi var ve panel çok güzel, farları çok iyi aydınlatıyor gaz verince artıyor CBF150 deki gibi. Titreşim kesinlikle yok veya azalmış, sinyal bağlantıları çok sağlam. Yarın bir kez daha binip izlenimlerimi yazarım size arkadaşlar. Fotolarını da çekip yayınlarım burada.

bu benim motor ya.titreşime katılmıyorum dostum.titreşimden dolayı ön riskfren balatası komple yerinden çıktı.burdan 70 milyona sesleniyorum 2000lira altı motorların vidalarını sık sık kontrol edin ben şok oldum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kymco diyorum israrla baktinizmi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst