- Katılım
- 17 Ağu 2008
- Mesajlar
- 267
Bende Cup kullanıcıyım.Motoran Torro 100 cc kullanıyorum.Daha hiç sorun çıkarmadı allaha şükür.Haziran 2008de aldım şu anda 10620 km'de.Sadece arka lastiği değiştirdim.Viraj lastiği taktırdım.İnanın harika virajlara giriyorum
Ha bide unutmadan bu zamana kadar motoru sadece 4-5 defa belki jigle ile çalıştırdım , tabi iridium bujinin katkısınıda unutmamak lazım.Azda olsa performans değişti ve kalkış daha seri oldu.Benzin yakışındada azalma görülmüştür.İridium bujiyi tavsiye ederim 
Zamanında yağı değişti ve bakımları yapıldığı sürece uzun süre dayanıklıdır motorlarımız
Zamanında yağı değişti ve bakımları yapıldığı sürece uzun süre dayanıklıdır motorlarımız
