Tüm CUP Motosiklet Modelleri Hakkında - Sizce Hangisi ?

Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
Bende Cup kullanıcıyım.Motoran Torro 100 cc kullanıyorum.Daha hiç sorun çıkarmadı allaha şükür.Haziran 2008de aldım şu anda 10620 km'de.Sadece arka lastiği değiştirdim.Viraj lastiği taktırdım.İnanın harika virajlara giriyorum :) Ha bide unutmadan bu zamana kadar motoru sadece 4-5 defa belki jigle ile çalıştırdım , tabi iridium bujinin katkısınıda unutmamak lazım.Azda olsa performans değişti ve kalkış daha seri oldu.Benzin yakışındada azalma görülmüştür.İridium bujiyi tavsiye ederim ;)
Zamanında yağı değişti ve bakımları yapıldığı sürece uzun süre dayanıklıdır motorlarımız :)
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Bende Cup kullanıcıyım.Motoran Torro 100 cc kullanıyorum.Daha hiç sorun çıkarmadı allaha şükür.Haziran 2008de aldım şu anda 10620 km'de.Sadece arka lastiği değiştirdim.Viraj lastiği taktırdım.İnanın harika virajlara giriyorum :) Ha bide unutmadan bu zamana kadar motoru sadece 4-5 defa belki jigle ile çalıştırdım , tabi iridium bujinin katkısınıda unutmamak lazım.Azda olsa performans değişti ve kalkış daha seri oldu.Benzin yakışındada azalma görülmüştür.İridium bujiyi tavsiye ederim ;)
Zamanında yağı değişti ve bakımları yapıldığı sürece uzun süre dayanıklıdır motorlarımız :)

Motoran, kalite sıralamasında yer edinebilecek bir marka.:cat: Yazdıklarınız da bunu teyit ediyor. Güle güle kullanın.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Bi motosiklet bu kadar mı sorunsuz olur...! Sadece Benzin, yağ ve buji. Tüm masrafı bu.
Evetttt Her motosikletçi bir gün CUP'çı olacaktır.:p Dedik...! lakin...... Tüm CUP sahipleri uykuda olsa gerek!
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
GoKaGo bende tigrina kullanıyorum vede 16500 civarında hiçde bi sorun yok canımı sıkan şeyler sadece şunlar

grenajı çıkartırken tırnaklarını kırduğım için eskisi kadar sessiz değil
60 ay önce felan zinciri gevşemişti kendim gerdirdim
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
4
bende rmz karaca 100 lük var motorda tüm viteselerde sıkıştırdığmda sanki motoru biri tutuyomuş gibi oluyo mtor şu anda 1750 km de acaba daha motmu açılmadı yoksa motordamı bişi var
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bende rmz karaca 100 lük var motorda tüm viteselerde sıkıştırdığmda sanki motoru biri tutuyomuş gibi oluyo mtor şu anda 1750 km de acaba daha motmu açılmadı yoksa motordamı bişi var

herhangi bir viteste motoru bağırttıktan sonra yüksek devirde gaz kesince motoru arkadan çekiyolarmış gibi olur, bütün benzinli motorlarda durum böyle, arabalarda bile.
otomatik vites, ve cvt otomatiklerde biraz daha az olur ama bu çekme, daha doğrusu kompresyon.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
eskı motorum du mondıal 100 ukh tadını 35.000 km ıle aldım sonra sattım bu motorlarla herhangı bı sorusu olan varsa cevaplayabılırım elımden geldıgı kadarıyla...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bende rmz karaca 100 lük var motorda tüm viteselerde sıkıştırdığmda sanki motoru biri tutuyomuş gibi oluyo mtor şu anda 1750 km de acaba daha motmu açılmadı yoksa motordamı bişi var

karaçaların %40 ında fabrikasyon hata var. sadece bulundfugum körfezde duyduklarım subap değiştiren komple sanzıman değiştiren sanzuman rulmanlarındaki sorunları sıkca duydum. hatta libyali nickli arkadaşımızında sanzuman ana mili ve rulamnları değişti ve parçalar 1 haftada zor temin edildi.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
merhaba dostlar bende mondialin 2010 modeli 100 mfh var daha 10 günlük 350 km de
 
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
38
bende bisan lifan 100 cub var 2004 model şu ana kadar mekanik olarak hiç bir arıza vermedi sadece 2 akü değiştim ve çokta memnunum.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
72
konuyu hortlatıyoruz ama kusura bakmayın arkadaşlar.

sayfa sayfa hepsini okudum.

genel sağlamlık açısından önerilenler innovia ve modenas.

ancak 2side 2.elleri bile pahalı gibi.

bunların dışında sağlamlık açısından hangileri var
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
arkadaşlar ben vitesli motorda kullandım ama cup sürünce karar verdim ve cup aldım ilk cup kanuni tigrina 0 aldım 25.000. km de sattım sonra yamaha cyrpton aldım 0 km onuda 40.000 de sattım 3 hafta öncede 0.km honda innova aldım biraz pahalı ama eski innaovaların bazı sorunlarını bunda gidermişler ön granaj tıkırtısı falan yok eskilere nazaran yeni model enjeksiyonlu olduğu için bir depo ile tek kişi çok zorlamadan (90 km sabit hızla) 220 km gidiyor.. ama ben istanbul içi tek kişi 190 km yaptım bu bile benim için çok iyi memnunum 1900 km de ramazandan sonrada kısmetse uzun yol karadeniz turu var kafamda.. honda innovanın diğer cup lardan farkı çok biraz pahalı ama o fiyat farkını kalitesi ve güven hissiyle kapatıyor imkanı olana tavsiye edeceğim bir motor...

depo 3.7 litre ne yazıkki biraz ufak ... 13 liraya doluyor
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
cup' cuları buraya davet ediyoruz!! bakalım nekadar kişi var?

CUP CULAR MOTORSİKLETLERINIZDEN MEMNUNMUSUNUZ BİR SORUN YARATIYORMU CUP ALACAK ARKADAŞLARIMIZA TAVİSYE EDERMİSİNİZ??:cat:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
Facebook'daki CUP'CULAR VE VE CUP SEVENLER gruplar gibi olmuş başlık:mrgreen:
bakalım kaç kişi varmış:bounce:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Sonix motor çok güzelmiş. Eski Kenbo125 gözüm de tüttü. :(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:10 ----------

Ben bu motordan hiç şikayetçi olmadım. Herkes sattım. verdim. Yaktım diyor. :)
2006-2010 arası 12,000 km kullandım. 3 kez yağ, 1 kez buji değişti. yuh çekilebilir :)
Motoruna en az bakan adam kupası benim. :) Mekanik yada elektronik derdim hiç olmadı.
2010 da satarken full bakıma soktum. 4 senede artık benzin hortumu çatlamış :)
yalan yok 2 kere yolda kaldım. Oda benzin kalmadığı için :) 1 km ittirmiştim :)
ev-iş arası 25 km. h.içi işe git-gel (Birazda sağa,sola) : 125 km / 10 TL benzin atıyordum.
125 cc de gördüğüm en sağlam 115 km hız oldu. 80-100 km arası hızla gittim geldim.

Şimdi kanuni 200 racer sahibiyim.
Kenbo125cc ile Kanuni Racer 200cc ye drag'da çok rahat fark atardım. :)

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende CUP kullanıyorum.Scooter'dan daha zevkli daha eğlenceli. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst