- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
kardeşim hayırlı olsun, gülegüle kullan
Tabi sÖKÜLÜr
Yapıstırma![]()
merak ettim kawada her gün 10tl 10 tl benzin atıyordun depo doluyordu ona rağmen bunda nasıl azalıyormu artıyormu :mrgreen: