Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
47
Ben tankın üstündeki sarı cbf150 yazısını hiç sevmiyorum ve bir süredir bunları sökmeyi planlıyorum. zaten bu yazıyı sökünce otomatikman hepsini sökmek gerekecek. Ama elim bir türlü gitmiyor, çekiniyorum.
Hepsini söksem, ortaya şöyle pırıl pırıl siyah bir motor çıkar diye düşünüyorum. Ama bundan çok da emin değilim.
Hiç söken var mı, fotosunu buradan yayınlasa ?
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
19
Motor

Dostlar,

bugün nette bi motor denk geldi. Fiyatı, km'si uygun gibi. Sanırım bakmaya gidicem. Fakat motor kime gösterilir bilemiyorum. Anadolu yakasında, motoru almadan önce "ustaya baktırabileceğim" bildiğiniz güvenilir birisi var mı?

Ne kadar acil yardım ederseniz o kadar iyi olacak benim için :)
Minnettarım.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Ben tankın üstündeki sarı cbf150 yazısını hiç sevmiyorum ve bir süredir bunları sökmeyi planlıyorum. zaten bu yazıyı sökünce otomatikman hepsini sökmek gerekecek. Ama elim bir türlü gitmiyor, çekiniyorum.
Hepsini söksem, ortaya şöyle pırıl pırıl siyah bir motor çıkar diye düşünüyorum. Ama bundan çok da emin değilim.
Hiç söken var mı, fotosunu buradan yayınlasa ?

eski sahibi komple sökmüş ama depo garantiden değiştiği için ben sökmedim,öyle kaldı



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------

Dostlar,

bugün nette bi motor denk geldi. Fiyatı, km'si uygun gibi. Sanırım bakmaya gidicem. Fakat motor kime gösterilir bilemiyorum. Anadolu yakasında, motoru almadan önce "ustaya baktırabileceğim" bildiğiniz güvenilir birisi var mı?

Ne kadar acil yardım ederseniz o kadar iyi olacak benim için :)
Minnettarım.

link verseydin bir kısmı için buradan yorum yapılabilirdi.

honda servisleri 30 tl civarı bir ücret karşılığı expertiz hizmeti veriyorlar.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Onu bilmemde boşuna 97 oktan benzin alma derim. Benzin zaten pahalı.

benim alet enjeksiyonlu olduğu için 97 alınca daha iyi kaçıyor.birde 95 le 97 arasında sanırım 5 kuruş gibi bi fark var birşey olmaz

benim PS in rengi beyaz acaba ona hangi renk şerit güzel gider önerilerinizi bekliyorum

birde ben arka çanta ve sırt dayama aparatını en uygun fiyatla nerden bulabilirim ne önerirsiniz
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
babaçi: yan çantaları neden çöp poşetiyle kapladın? yağmur felan vardesem lastiklet ve cant temiz,anlamveremedim:):silent:
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
banalazım kardeşim,

hazırı var. sıfır motor ve tüm ekipmanlar sana ortalama 4600-4700 tl ye mal olur. benim motorum satılık. 3900 tl ye bırakırım. tüm krouma demirleri, çantası ve yeni michelin lastik var. düşünürsen görüşelim.motor 2010 haziran 25 çıkışlı ve henüz 1326 km de.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
babaçi: yan çantaları neden çöp poşetiyle kapladın? yağmur felan vardesem lastiklet ve cant temiz,anlamveremedim:):silent:

:) orda yan çanta yok dostum bildiğin sırt çantasını haybe şeklinde yaptım.yolda toz toprak olmasın diyede çöp poşetiyle kaplamıştım.

bu resmi çektikten yarım saat sonra adapazarında felaket bir yağmura yakalandıydım:)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
:) orda yan çanta yok dostum bildiğin sırt çantasını haybe şeklinde yaptım.yolda toz toprak olmasın diyede çöp poşetiyle kaplamıştım.

bu resmi çektikten yarım saat sonra adapazarında felaket bir yağmura yakalandıydım:)


Bu sefer çöp poşetlerini kendine geçirseydin:mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
benim PS in rengi beyaz acaba ona hangi renk şerit güzel gider önerilerinizi bekliyorum

birde ben arka çanta ve sırt dayama aparatını en uygun fiyatla nerden bulabilirim ne önerirsiniz
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
motor varya dehşet duruyor doğan full+full olmuş açıkçası bende cbf 150 almayı düşünüyordum ama ailem ps almak istedi
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
çok mersi adrion. çok yeni oldugu için çok temiz.ben de eşimle sıkıntı yaşadığım için satma kararı aldım..yoksa çok keyifli bir motor gerçekten.malum işte klasik şeyler.buradan bi arkadaş alır ise fiyatta da elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışırım.kıymetini bilen birine gitsin istiyorum.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
motor varya dehşet duruyor doğan full+full olmuş açıkçası bende cbf 150 almayı düşünüyordum ama ailem ps almak istedi

Hayırlısı yoksa ps de güzel motordur.

çok mersi adrion. çok yeni oldugu için çok temiz.ben de eşimle sıkıntı yaşadığım için satma kararı aldım..yoksa çok keyifli bir motor gerçekten.malum işte klasik şeyler.buradan bi arkadaş alır ise fiyatta da elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışırım.kıymetini bilen birine gitsin istiyorum.

Hayırlı satışlar olsun, o malum sebepler herkesin malumu.

Motosiklet heyecanın hala varsa cross denemeni tavsiye ederim, düşmek garanti ama inan trafikde motosiklet kullanmaktan daha az riskli.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
yahu ben bu bakımdan baya şanslıyım demekki. benim eski motorum mondial 150 zc ydi. hanım motoru büyütelim deyip duruyordu. 9800 km dayanabildim bu ısrarlara. bunu da sanıyorsam 20 30 binde değiştiririz. bizi yolda sıkıştıran araçları görünce bi 500 lük şart diyor hamdolsun :)
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
1 Nisan'da 0 aldığım cbf150 ile 2006 model CBF 500 Takas öneriyor benimki 10.000 km'de cbf 500 8.500 inandırıcı gelmedi kmsi takas edilirmi sizce adam 9.250 yazmış ben 3.250 eklerim en fazla üstüne dedim..

ne kadar eder sizce 2006 cbf500 sıyah
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Şimdi 2006 diye mi km sana inandırıcı gelmedi yoksa başka bişeyden mi ? Eğer 2006 model olduğu içinse gidip görmeden bi ustaya göstermeden karar verme ben 1 ay önce 2004 model 4000 km de kawasaki er5 sattım o yüzden git gör km kafana takılmasın.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Aynen öyle benim arkadaşta 4800 km de 2005 ybr aldı geçen hafta usta kız gibi dedi servisinde 2 kez bakıma girmiş etiketleri üstünde eski sahibi 60 yaşında meraklı bi amca :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst