- Katılım
- 23 Ara 2009
- Mesajlar
- 1,008
evet evet gelıor hatta ne yalan soleyım hosuma bıle gıttı o ses ama sımdı cok uzgunum ya
tamam yarın ılk işin karbüratörü açtırıp temizletmek olsun.öyle binme.temizledikten sonra hava ayarını iyi yapmasını söyle ustana.önemli bi sorun değil hemen düzelir gecmış olsun