Mondial MONDIAL 151 RS-RSI Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Hangi mondial'e (veya ikiz kardeşine) sahipsiniz?

  • 151 RS

    Oy: 445 61.0%
  • 151 RSİ

    Oy: 57 7.8%
  • ASYA 150T

    Oy: 58 8.0%
  • SUKIDA

    Oy: 10 1.4%
  • WUXY

    Oy: 12 1.6%
  • DİĞER

    Oy: 147 20.2%

  • Kullanılan toplam oy
    729
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
evet evet gelıor hatta ne yalan soleyım hosuma bıle gıttı o ses ama sımdı cok uzgunum ya

tamam yarın ılk işin karbüratörü açtırıp temizletmek olsun.öyle binme.temizledikten sonra hava ayarını iyi yapmasını söyle ustana.önemli bi sorun değil hemen düzelir gecmış olsun:p:p:rendeer: birde marş rublesine baksın ustan bilyalar dağılmış olabilir!!
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
tamam yarın ılk işin karbüratörü açtırıp temizletmek olsun.öyle binme.temizledikten sonra hava ayarını iyi yapmasını söyle ustana.önemli bi sorun değil hemen düzelir gecmış olsun:p:p:rendeer: birde marş rublesine baksın ustan bilyalar dağılmış olabilir!!

wallahı sızın dedgınız gıbı yaıcam yarın ınsalah olur yaa bu arada teskkur ederım
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
karbüraötrden motora giden boğaz hortumuna bak çatlamışsa motoru boğar ve istop ettirir motor rahat gitmez
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
5
Günaydın arkadaşlar bende bu motosiklet sevdası yüzünden aranıza katılmış bulunmaktayım az çok bilgi sahibi oldum sayenizde ama hepsini okumaya fırsatım olmadı bana net bi şekilde cewap werirseniz çok mutlu olurum 150 hs almayı düşünüyorum awantajları dez avantajları kesin olarak nedir fiyatları nedir veya tavsiye edeceğiniz başka motor warmıdır şimdiden teşekkürler
 
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
2
150 hs bölümüne baksan orada daha çok yardımcı olurlar.burada 151 rs ciler var.yanlış yerdesin:queen:
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
ben yaptırdım moturu bujılerı degstı saat gıbı oldu walla emre.61 sana tavsıyem 151 rs al bnde snn gıbı cok arastırdım ama ıyıkı almısım
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ben yaptırdım moturu bujılerı degstı saat gıbı oldu walla emre.61 sana tavsıyem 151 rs al bnde snn gıbı cok arastırdım ama ıyıkı almısım

ulem tutturamadık arızayı ama ılk mesajımda bujılere bak demiştim.neyse sen yinede egzoz patlıyor dedinya bi bak karbüratöre 5000kmde zaten temizlenmesi gerekebilir hadi hayırlı olsun:p
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
ulem tutturamadık arızayı ama ılk mesajımda bujılere bak demiştim.neyse sen yinede egzoz patlıyor dedinya bi bak karbüratöre 5000kmde zaten temizlenmesi gerekebilir hadi hayırlı olsun:p
adam dıo tek bujıden sanarsın ama her parcasıdan olabılır bole arzalar dedı dun goturmustum oda karbıratorden dedı ılk bujılerı bı degstrdı tamam canavar gıbı oldu :D
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah kardeşim arasındaki tek fark biri kampana biri disk tercih senin şans işi birazda motor
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
hayırlı aksamlar cümleten
arkadaşlar bu motoru yıkatmanın bi yolu varmı
yağ kaçırdığı için motorum şuan içerisi berbat durumda bu gün biraz hallettim ama görüneni
sorunu hallettiğim için tamamen temizlemek istiyorum içerdeki yağ tortularını ve geniş bi alana yayılmış durumdalar
dediğim gibi motorun içini yıkatmanın bir yolu varmı yada ne yapabilirim önerisi olan ?:salut:
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
43
wallahı bende acamıyım ama motordan anlayan bı arkadas war dedı en cok motoru sil benzinle temiz tut yağ kalmasın ustunde fln ben bugun koltuk altında ne bulduysam hafıf nemlı benzınlı bezle güzelce sildim gayet güzel durdu ama illakı wardır sprey fln heralde:cat:
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Selenin altıda sepetin 4 tane vidası var, onları sök seleyi kaldır, deterjan, şampuan ne bulursan onunla fırça-sünger yardımıyla yıka. Suları iyice süzülüp kuruyunca bezle kurula; topla sepeti yoluna devam et. Sele altında indüksiyon bobini ve beyin (CDI) var, onlara fazla su tutmayın. Sepet vidalarını takmadan yıkamacıya gidebilirsiniz orada sepeti kenara koyup yıkattırın. Zift lekeleri varsa onlar GAZ la çıkıyor ancak.. Beyin bozulacak diye de aşırı korkak olmayın. Bozulacağı tuttu mu havadaki nemden bozuluyor.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
tanzikli suyla dışını yıkatıyorum hemen naza çekiyo kendini buji ıslanıyor heralde çalıştırırken uğraştırıyor =) yıkamayı bende çok istiyorum ama mondi bu başıma da bela almak istemiyorum açıkcası.arkadaşın dediği gibi seleyi kaldırıp 1 günümüzü motora ayırmamız daha hayırlı olacak sanırım :rendeer: sağolun tavsiyeleriniz için arkadaşlar
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
yaw ben her yıkayışımda o gün kornam iptal oluyor :p bu kornanın rölesi nerde tam olarak orayı es geçeyim bari yada bezle sileyim sadece ???
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah hafif tarzikle kendiniz yıkayın benzinliktekiler zarar veriyor kaportaya ve su kaçıyor bazı yerlerine
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
ben motoru 1 ayda 1 kez yıkıyorum yalnız sadece gaz yağını sprey halınde camsıl kabından temizleyeceğim bölgeye zerk edıyorum sonra yarımsaat beklıyorum yumuşuyor sonra tazyıklı suyla bigüzel yıkıyorum bunu yaparken elbette dıkkatlı olmalıyız direk tabancayı kablolara tutmamak gerek basınçlı su kabloları kesebılır.birde sık sık yıkamak gerekmıyor zaten okadar cok sevmıor suyu bu motorlar:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst