Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
neo hayırlı olsun kardeş
maşşalah temiz motora benziyor allah kaza bela vermesin
hemen nazar boncuğu al ihmal etme :wiinkk:

Eyvallah sağolasın kardeşim, Allah hiç kimseye kaza, bela vermesin, çok daha iyi motorlar sizlerin olsun...Çok haklısın bi nazar boncuğu şart...

Benim çevremde de pek motor dünyasına yakın kimse yok, geçen yolda arkadaşları gördüm, maaşallah demeyi bilmeyen yamyamlardır kendileri :cherry: '' Vayy Bu ne Yaaa Harley mi ?! Çok güzelmiş...! '' v.b... salya akıtarak verdikleri tepkilerin hemen 10 dk. sonrası eve gitmek için marşa bastım marş almaz...Yarım saaattir yol yapıp tık demeyen makinaye bi haller oldu... Yarım saat uğraştım yok... Allah'tan eve yakındım hemen garaja park ettim gündüz gözüyle bakayım diye... Sabah tek marşla aldı... Üzerine bi sürü yol yaptım dur kalk yaptım maaşallah tık yok... Demekki dedim bizim şom ağızlıların nazarı değdi... :queen:

Peki motorda gözünüze takılan, şurasını beğenmedim veya şöyle bi aksesuar al yakışır dediğiniz noktalar yok mu ? Haydi biraz fikir verin az daha göze hoş gelen bişiler yapalım... En başta hoş çanta önerilerinize açığım...Heleki kask sığacak ama çok da kaba-saba olmayacak çanta tavsiyeleriniz olursa süper olur...

Saygılar, keyifli sürüşler...:cat:
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
243
neo hayırlı olsun bu akşam tigeme çay içmeye gidiyoruz senide bekleriz ayrıntılar ankara mt de
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
41
arkadaşlar bugün itibariyle ali ustadan 2. el dd250e almış bulunmaktayım. saolsun 3000 tl yi bide taksitlere böldü.makina gayet güzel görünümlü tertemiz. motor
ç aksamının değiştiğinide söyledi ali usta baya garanti verdi yani,alper tim kardeşimde onayladı.yarın hayırlısı ile devrinide yaptırıyoruz.
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
arkadaşlar bugün itibariyle ali ustadan 2. el dd250e almış bulunmaktayım. saolsun 3000 tl yi bide taksitlere böldü.makina gayet güzel görünümlü tertemiz. motor
ç aksamının değiştiğinide söyledi ali usta baya garanti verdi yani,alper tim kardeşimde onayladı.yarın hayırlısı ile devrinide yaptırıyoruz.

Kazasız, belasız, iyi günlerde kullanman dileğiyle...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun kardeşim allah kazasız belasız binmek nasip etsin
en kısa zamanda yanındayım :wiinkk:


@neo
bence elciklere püskül al :wiinkk:
bide aynaların içine küçük yuvarlak kör nokta aynaları alabilirsin çok işe yarıyor :cat:
bu arada o eksozlardan ne biçim ses çıkıyordur beaaa offf:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
uzun süredir bu motor aklımın bir köşesinde . yanlız tek teddüdüm bu motorun vibrasyonu hakkında . şu an kullandığım yamaha nouvo var ve vibrasyon hiç yok sanki ama bu motorda ne durumdadır bilmiyorum. yanlız şunu biliyorum motor gövdesi şaseye sabit olarak montaj yapıldıysa çok vibrasyon oluyor .kullanan arkadaşlardan yorumlarınızı alabilirmiyim.hangi hızlarda ne kadar vibrasyon.?
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
@neo
bence elciklere püskül al :wiinkk:
bide aynaların içine küçük yuvarlak kör nokta aynaları alabilirsin çok işe yarıyor :cat:
bu arada o eksozlardan ne biçim ses çıkıyordur beaaa offf:mrgreen:

Alper, püskül olayını sevemedim bi türlü ama küçük aynalar olabilir, güzel fikir... Eksoz konusunda da hem keyifli hem de kötü diyebilirim... Gürültüsü bana keyif veriyor ama çevredeki insanlar böyle düşünmüyorlardır eminim... Geçen bi arkadaşım kullanmak istedi verdim... Motor gözden uzakta olduğu halde bile sesi duyuluyor, hatta insan acaba ne geliyor diyor homurtuyu duyunca, bi de baktım ki benim motor... Hoşuma gitti açıkcası ama hoşlanmayan da mutlaka vardır haklı olarak...

uzun süredir bu motor aklımın bir köşesinde . yanlız tek teddüdüm bu motorun vibrasyonu hakkında . şu an kullandığım yamaha nouvo var ve vibrasyon hiç yok sanki ama bu motorda ne durumdadır bilmiyorum. yanlız şunu biliyorum motor gövdesi şaseye sabit olarak montaj yapıldıysa çok vibrasyon oluyor .kullanan arkadaşlardan yorumlarınızı alabilirmiyim.hangi hızlarda ne kadar vibrasyon.?

Arkadaşım, bende uzun süreli kullanan biri değilim ama bu kısa süredeki fikrimi sorarsan bence rahatsız edici bi vibrasyon yok...Hiç yok diyemem ama ben rahatsız olmuyorum şahsen... Tabii şöyle bi olay da var ki ben çok fazla, farklı motor kullanmadığım için kıyaslama yapmam da söz konusu değil... Belki sen kullansan titreşimi fark edebilirsin ama ne ben ne de kullanan bi sürü arkadaşım oldu, onlarda bu konuda bi şikayette bulunmadılar...

Bence bu işin sırrı rodaj aşamasından sonra belli oluyor... Rodajı düzgün yapılmış bi motor kolay kolay titreşimli çalışmaz bence... Eğer düzgün rodaj yapılmış bi motor alırsan yada kendin sıfır km alır rodajını kendin yaparsan sorun yaşamazsın bence... Çünkü bi sürü forum sitesi, bi sürü kullanıcı dinledim ama hiç kimseden Vibrasyon şikayeti duymadım...
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
9
Hayırlı akşamlar bende aranıza katıldım arkadaşlar 2. el bi R.R aldım . Yanlız motorun aküsünde bi sıkıntı var sanırım . Siz huyundan suyundna anlıyorsunuz . Motor 2-3 saat çalışmasa marş basıyor ancak çalışmıyor . Vurduruyorum mecburen 3. kez oldu aynı şey. Sizce akü şarj mı etmiyor yoksa akü ömrünü doldurmuşmu . Yardımlarınızı bekliyorum , bilmeden etmeden ustaya teslim etmek istemiyorum .
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Hayırlı akşamlar bende aranıza katıldım arkadaşlar 2. el bi R.R aldım . Yanlız motorun aküsünde bi sıkıntı var sanırım . Siz huyundan suyundna anlıyorsunuz . Motor 2-3 saat çalışmasa marş basıyor ancak çalışmıyor . Vurduruyorum mecburen 3. kez oldu aynı şey. Sizce akü şarj mı etmiyor yoksa akü ömrünü doldurmuşmu . Yardımlarınızı bekliyorum , bilmeden etmeden ustaya teslim etmek istemiyorum .

marş basıyor çalışmıyorsa sorun bujilerden de olabilir kanısındayım
ayrıca hava yakıt karışım ayarlarınada baktırman gerekebilir
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
9
Bujilerden oldugunu zannetmıyorum . Cünkü Motoru her 1-2 saatte bir çalıştırsam hiç sıkıntı yok tak diye çalışıyor 20 kezde bassam marşa tak diye çalışır 2 bucuk -3 saat bekletirsem çalışmıyor. Akü ile alakalı oldugu % 90 gibi çok fazlada anlamam açıkcası ama durum onu gösteriyor akü şarz tutmuyor. Sadece aküdeyse sorun değiştirir kurtulurum ama değilse boşa değiştirmiş olucam . Motorun sahibi geçtiğimiz yaz yenilemiş . Varmı başka bi düşüncesi olan , yorumlarınızı bekliyorum tskr.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
Bujilerden oldugunu zannetmıyorum . Cünkü Motoru her 1-2 saatte bir çalıştırsam hiç sıkıntı yok tak diye çalışıyor 20 kezde bassam marşa tak diye çalışır 2 bucuk -3 saat bekletirsem çalışmıyor. Akü ile alakalı oldugu % 90 gibi çok fazlada anlamam açıkcası ama durum onu gösteriyor akü şarz tutmuyor. Sadece aküdeyse sorun değiştirir kurtulurum ama değilse boşa değiştirmiş olucam . Motorun sahibi geçtiğimiz yaz yenilemiş . Varmı başka bi düşüncesi olan , yorumlarınızı bekliyorum tskr.

tahminimce sorunun akü gözüküyor . fakat şu ihtimalide göz önünde bulundurman gerekiyor .motoru stop ettiğin zaman kontak kapandıktan sonra yanan .yada elektrik enerjisi harcayan her hangi bir düğme ışık vb şeyler varsa bunlar akünün elektrik enerjisini harcar .eğer bunlar yoksa sorunun kesinlikle ve kesinlikle akü.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
bırkere kullanmıstım bu motoru guzel tıtresımsız ve kendı segmentı boy olarak yeterlı bır makına alana hayırlı olsun
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
9
tahminimce sorunun akü gözüküyor . fakat şu ihtimalide göz önünde bulundurman gerekiyor .motoru stop ettiğin zaman kontak kapandıktan sonra yanan .yada elektrik enerjisi harcayan her hangi bir düğme ışık vb şeyler varsa bunlar akünün elektrik enerjisini harcar .eğer bunlar yoksa sorunun kesinlikle ve kesinlikle akü.
Yardım için tesekkürler .Bugun aküyü değiştirdim sorun ortadan kalktı. Sormak istediğim 1 kaç bişey daha var.
* Benim ön ve arka park kontak açıkken hep yanıyor, bu normalmi ?
* Amortisörlerde hafif gıcırtı var yağlanıp giderilebiliyormu?
* Hız gösterge ışığı yanmıyor basit bir işlemle gideriliyormu , inş. komple değişmesi falan gerekmiyodur?
* Ben eskişehirde yaşıyorum İstanbuldan herhangi bi parça sipariş ettiğimde gönderilmesi sıkıntılımı ? Birde servisin numarası lazım . Tesekkür simdiden .
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
Yardım için tesekkürler .Bugun aküyü değiştirdim sorun ortadan kalktı. Sormak istediğim 1 kaç bişey daha var.
* Benim ön ve arka park kontak açıkken hep yanıyor, bu normalmi ?
* Amortisörlerde hafif gıcırtı var yağlanıp giderilebiliyormu?
* Hız gösterge ışığı yanmıyor basit bir işlemle gideriliyormu , inş. komple değişmesi falan gerekmiyodur?
* Ben eskişehirde yaşıyorum İstanbuldan herhangi bi parça sipariş ettiğimde gönderilmesi sıkıntılımı ? Birde servisin numarası lazım . Tesekkür simdiden .

kontak açık iken zannedersem ışıklar kontrol edilebiliyordur .(galiba sanırsam :) ben elektrik bilgime dayanarak sana cevap yazmıştım .bu motora sahip değilim ama titreşim sorunu konusunda emin olursam bir tane almayı düşünüyorum . )hız gösterdesinin içinde mutlaka aydınlatma işlemini yapan bir ampul kesinlikle vardır. parça ve servis konusunda bir bilgim yok . parçayı bilemem ama ben kendi motorumu kendim tamir ederim .çünkü zaten tamirciyim. :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
slm arkadaşlar aranıza katıldım.herkeze hayırlı ramazanlar
aramıza hoşgeldin kardeş umarım kalıcı ve katılımcı olursun
sanada hayırlı ramazanlar
Yardım için tesekkürler .Bugun aküyü değiştirdim sorun ortadan kalktı. Sormak istediğim 1 kaç bişey daha var.
* Benim ön ve arka park kontak açıkken hep yanıyor, bu normalmi ?
* Amortisörlerde hafif gıcırtı var yağlanıp giderilebiliyormu?
* Hız gösterge ışığı yanmıyor basit bir işlemle gideriliyormu , inş. komple değişmesi falan gerekmiyodur?
* Ben eskişehirde yaşıyorum İstanbuldan herhangi bi parça sipariş ettiğimde gönderilmesi sıkıntılımı ? Birde servisin numarası lazım . Tesekkür simdiden .
1- kontak açıkken parkların yanması normal değil
sağ elciğin orda motor stop düğmesi var kırmızı olan onun hemen altında farları açmaya yarayan çubuğu gaz koluna doğru çekersen farların hepsi söner ileri doğru itersen hepsi yanar:cat:
2-amortisörleri güzelce yağlarsan sorun kalmayacaktır ama senin gıcırtı sesi amortisörden değil aşşağıdaki salıncaktan geliyor bence söyliim aynı sorun bende de olmuştu :cat:
motora bindiğin zaman oturduğun zaman duyuyorsun sanırım o sesi
3-km gösterme kadranının ışığı yanmıyorsa ampulü patlamıştır değiştirirsin sorun kalmaz :cat:
4- parça sıkıntın olmaz bence gerekli parçalar yollanır kanısındayım
istersen özelden istanbul beşiktaşda ki ali ustanın numarasını verebilirim:cat:
 
Katılım
10 Ağu 2010
Mesajlar
9
* Öncelikle ilgi alakanız için tesekkurler. Gıcırtı konusunda sanırım haklısın ben oturdugumda gıcırtı pek olmuyor kasis vs olmadıkca. Ancak arkada biri varsa gıcırtı rahatsız edici boyutta.Peki bu salıncakların onarılması dertli bi işmi maddi açıdan, yoksa ufakbi işlem ile halledilebilirmi , kusra bakmayın ilk motorum oldugundan malesef çok bilgi sahibi değilim :)
* Zannedersem gaz elciğinin yanındaki far çubugu da 2 kademe oynuyor , heralde 3 kademe olması lazım bahsettiğin gibi. Muhtemelen orada bi sıkıntı var , açıp bakmak lazım değişmesi gerekmiyodur inş . Bu arada ali ustanın numarasını özelden verebilirsen çok sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst