Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2010
Mesajlar
34
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar. güzel ve kaliteli bir forum ortamı oluşturmuşsunuz emeği geçenleri tebrik ederim. dün üşenmedim baştan sona 129 sayfayı okudum. oldukça da faydalı oldu. kafamdaki birkaç sorunun cevabını da buldum satır aralarında.
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
113
Arkadaşlar merhaba,

Bende 20 günlük çiçeği burnunda bir 600 F kullanıcısıyım. YZF R 125 ile başladığım motor sevdama 600 F ile devam edeceğim. 600 cc motoru çok istiyor ama baya bir çekiniyordum. Korktuğum kadar agresif değilmiş ama kullanımı çok güzel ve rahatmış. Toplamda 1 yıllık motor kullanıcısıyım, Honda'da GS1 ve GS2 eğitimlerimi aldım.

Selamlar...

Hayırlı olsun yeni motorun.Güle güle ve keyifle kullanırsın inşallah yeni motorunu.
 
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Arkadaşlar lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum tavsiyeleriniz nelerdir? Metzeler M3 veya M5, Michelin pilot power, Pirelli diablo süper corsa veya pirelli angel..? Sizce hangisini almalıyım?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yok yok başka bir iş var bunda..Yoksa Emre bizden habersiz başka bir topic mi açtı:pale:
Ben bugün eve gelirken Kartal köprüsünde karşı istikamette gördüm bir grup.En az 30 motor vardı.Evde küçük hanım bekliyor diye takılamadım peşlerine :pale:TEM e doğru gidiyorlardı.Şu anda kimbilir nerde geziyorlardır valla.Ben de gezemediğim için satıyorum zaten motorumu::uzgunum:

Yok yahu ne başka topiği, biraz yoğunum bu aralar ondan pek giremiyorum nete. :)
Bu arada, o gördüğün grup muhtemelen Kartal TEM girişine doğru rahmetli Murat'ın eylemine gidiyordu; biz de oradaydık.

Arkadaşlar merhaba,

Bende 20 günlük çiçeği burnunda bir 600 F kullanıcısıyım. YZF R 125 ile başladığım motor sevdama 600 F ile devam edeceğim. 600 cc motoru çok istiyor ama baya bir çekiniyordum. Korktuğum kadar agresif değilmiş ama kullanımı çok güzel ve rahatmış. Toplamda 1 yıllık motor kullanıcısıyım, Honda'da GS1 ve GS2 eğitimlerimi aldım.

Selamlar...

Hayırlı olsun arkadaşım, kazasız belasız inşallah.
Eğitim alman iyi olmuş.
600F rahat makinadır, hem de hızlı, güvenli ve sağlımdır.
Çok kullanışlı bir motor sahibisin artık.:cat:

slm arkadaslar..
yaklasık 1 ay once f imi sattım :( cok keyiflıydı kırmızı başlıklıyla turlamak..
25 gundur 2007 1000 rr la turluyoruz artık.
oda resmen kırmızı şeytan cok fena bişiii düşünen arkadaslar varsa az cok deneyımlerımı paylasabılırım.hepınıze keyıflı surusler..

Hayırlı olsun dostum, litreliğin olayı da ayrıdır tabi. :)
Gönül istiyor ama şimdilik ufukta görünmüyor büyük makine benim için.

Arkadaşlar lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum tavsiyeleriniz nelerdir? Metzeler M3 veya M5, Michelin pilot power, Pirelli diablo süper corsa veya pirelli angel..? Sizce hangisini almalıyım?

Kullanım tarzına ve beklentine göre lastik seçimi yapmanı öneririm.

Çok ani gaz açıp agresif mi kullanırsın yoksa arada bir gazlayıp efendi efendi mi gezersin, bol bol viraj yapıp motoru çok yatır mısın, hangi hava şartlarında motoru kullanırsın, lastik ömrü senin için önemli mi; bu kriterlere göre kafanda birşey belirleyip ona göre seç lastiğini.

Bununla beraber hemen hemen bildik lastik markalarının çoğu birbirine yakın modeller üretmesine karşın, her modelin kendine göre artı ve eksileri olabiliyor.
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Arkadaşlar lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum tavsiyeleriniz nelerdir? Metzeler M3 veya M5, Michelin pilot power, Pirelli diablo süper corsa veya pirelli angel..? Sizce hangisini almalıyım?

Efe biliyorsun orjinal lastikleri Michelin pilot power. çift hamur ve gerek viraja yatırmanda, gerekse yol tutuşunda, motorun performansına torkuna ve gücüne göre yeterli çok hoş bir lastik.. Normal kullanımda 3 sezon rahatlıkla idare edecektir beni etti..Ani gazlamaları seven birisi olarak çok severek kullandığım bir lastik.. Virajlarda 180 ile viraja girdiğimde oldu.. Ama çok fazla sıfıra kadar yatırmadım... Kış aylarında da kullandım lastikleri.. Yeteceğine inanıyorum...

Şu da var.. Eğerki emrenin dediği gibi viraja çok fazla yatırmayı seviyorsan, yüksek süratlerde torklanma ani gazlama yapıyorsan, üç yıl değilde daha uzun kullanayım diyorsan başka özellikteki lastiklere bakabilirsin... Benim için para önemli değil yıllık değiştiririm yolu çok daha iyi tutsun, virajda makine yola yapışsın milim kaymasın diyorsan 5 hamura kadar lastikler var...


Fikir istersen tabiki Michelin pilot powerı tavsiye ederim... Buz motorda fiyatlar uygundu sezon başında şu an nedir bilmiyorum...
 
Katılım
26 Kas 2009
Mesajlar
100
Arkadaşlar arada bir gazlayıp efendi efendi gezerim Emre' nin deyimiyle :) Viraj yapıp motoru yatırmam gereğinden fazla, lastiğin ömrü de önemli değil benim için ama yolu çok iyi tutmalı ve gerektiğinde virajlarda, ıslak zeminlerde milim kaymamalı, çabuk ısınmalı.Sanırım metzeler M5' i tarif ettim :) Evet bu tarife göre bir tavsiye alabilir miyim deneyimli arkadaşlardan..?

Cadde lastiği olarak Pirelli Angel çok övülüyor, bir de pist lastiği olarak pirelli diablo süper corsa da hem pist hem cadde kullanımı olarak övülüyor.Kararsızım yani anlayacağınız :(

Bu arada aklıma gelmişken 190 taban lastik kullanan var mı içinizde?Viraj kabiliyeti nedir 190 tabanın?
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
143
Arkadaşlar arada bir gazlayıp efendi efendi gezerim Emre' nin deyimiyle :) Viraj yapıp motoru yatırmam gereğinden fazla, lastiğin ömrü de önemli değil benim için ama yolu çok iyi tutmalı ve gerektiğinde virajlarda, ıslak zeminlerde milim kaymamalı, çabuk ısınmalı.Sanırım metzeler M5' i tarif ettim :) Evet bu tarife göre bir tavsiye alabilir miyim deneyimli arkadaşlardan..?

Cadde lastiği olarak Pirelli Angel çok övülüyor, bir de pist lastiği olarak pirelli diablo süper corsa da hem pist hem cadde kullanımı olarak övülüyor.Kararsızım yani anlayacağınız :(

Bu arada aklıma gelmişken 190 taban lastik kullanan var mı içinizde?Viraj kabiliyeti nedir 190 tabanın?

dostum ben 2 hafta önce almanyadan metzeler m5 lastik getirttim eğer imkanaın varsa ordan getirt türkiye maliyeti 571 tl oldu burdan alacak olursan bu fiyatlar 900tl gibi rakamlara çıkabiliyor birde alacağın lastiğin 2010 yılı olmasına dikkat et ben metzeler m5 kullanıyorum viraj kabiliyeti çok çok iyi yol tutuşu mükemmel adeta bana bir başka güven veriyor diyebilirim metzeler m5 kullanan biri olarak çok araştırdım ve bu lastikte karar kıldım kesinlikle pişman olmazsın
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
vaybe geçen fuarda buzmotorda 640 a almıştım michelin pilot power 2ct takımı

emre abi bu arada sana birşey soyarım sola yattığımda benim ayar deyiyor abi korkutuyor
normalmi bu yoksa benim motorda mı sorun var
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar arada bir gazlayıp efendi efendi gezerim Emre' nin deyimiyle :) Viraj yapıp motoru yatırmam gereğinden fazla, lastiğin ömrü de önemli değil benim için ama yolu çok iyi tutmalı ve gerektiğinde virajlarda, ıslak zeminlerde milim kaymamalı, çabuk ısınmalı.Sanırım metzeler M5' i tarif ettim :) Evet bu tarife göre bir tavsiye alabilir miyim deneyimli arkadaşlardan..?

Cadde lastiği olarak Pirelli Angel çok övülüyor, bir de pist lastiği olarak pirelli diablo süper corsa da hem pist hem cadde kullanımı olarak övülüyor.Kararsızım yani anlayacağınız :(

Bu arada aklıma gelmişken 190 taban lastik kullanan var mı içinizde?Viraj kabiliyeti nedir 190 tabanın?

Arada gazlayıp efendi gezeceksen Michelin Pilot Power 2CT, Metzeller Sportec M3 ya da Dunlop Qualifier birbirine yakın lastiklerdir; ıslakta da fena değillerdir.

Islakta daha iyi bir lastik istiyorsan benim kullandığım Michelin Pilot Road 2CT öneririm sana, ancak bahsettiğin lastiklerden biraz daha geç ısınır bu lastik, daha geç alırsın aynı performansı fakat, daha uzun ömürlüdür.

Pirelli Diablo Super Corsa ıslak zeminde çok fazla başarılı değil bildiğim kadarıyla ama, limitleri zorlayan kullanım için performans olarak oldukça başarılıdır.

Metzeller M5 ve Pirelli Angel hakkında pek bilgim yok maalesef.

Ayrıca orjinal lastik ebatından şaşmamanı öneririm.

vaybe geçen fuarda buzmotorda 640 a almıştım michelin pilot power 2ct takımı

emre abi bu arada sana birşey soyarım sola yattığımda benim ayar deyiyor abi korkutuyor
normalmi bu yoksa benim motorda mı sorun var

Ne ayarı değiyor anlamadımki, ayağın mı değiyor yere:silent:
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
orta sehba özellikle arkada biri oturunca cızt diye sürtüyor yere viraj larda korkutuyor
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ya aşağıya ya da dışarıya doğru o zaman herhalde senin orta sehpa.
Baktım şimdi benim motorun fotolarına, orta sehpa yere sürtecek kadar yatırmak mümkün değil motoru. Çok yattığında ilk yere değecek parça ayak peginin altındaki slider olur.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Arkadaşlar merhaba,

Bende 20 günlük çiçeği burnunda bir 600 F kullanıcısıyım. YZF R 125 ile başladığım motor sevdama 600 F ile devam edeceğim. 600 cc motoru çok istiyor ama baya bir çekiniyordum. Korktuğum kadar agresif değilmiş ama kullanımı çok güzel ve rahatmış. Toplamda 1 yıllık motor kullanıcısıyım, Honda'da GS1 ve GS2 eğitimlerimi aldım.

Selamlar...

Hayırlı uğurlu olsun. Kazsız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------

Yok yahu ne başka topiği, biraz yoğunum bu aralar ondan pek giremiyorum nete. :)
Bu arada, o gördüğün grup muhtemelen Kartal TEM girişine doğru rahmetli Murat'ın eylemine gidiyordu; biz de oradaydık.



Hayırlı olsun arkadaşım, kazasız belasız inşallah.
Eğitim alman iyi olmuş.
600F rahat makinadır, hem de hızlı, güvenli ve sağlımdır.
Çok kullanışlı bir motor sahibisin artık.:cat:



Hayırlı olsun dostum, litreliğin olayı da ayrıdır tabi. :)
Gönül istiyor ama şimdilik ufukta görünmüyor büyük makine benim için.



Kullanım tarzına ve beklentine göre lastik seçimi yapmanı öneririm.

Çok ani gaz açıp agresif mi kullanırsın yoksa arada bir gazlayıp efendi efendi mi gezersin, bol bol viraj yapıp motoru çok yatır mısın, hangi hava şartlarında motoru kullanırsın, lastik ömrü senin için önemli mi; bu kriterlere göre kafanda birşey belirleyip ona göre seç lastiğini.

Bununla beraber hemen hemen bildik lastik markalarının çoğu birbirine yakın modeller üretmesine karşın, her modelin kendine göre artı ve eksileri olabiliyor.

Emre dostum yawww ne foruma girebiliyorum nede motora biniyorum, gezide karşılaştık ama daha sonra kaybettik :queen:birbirimizi şöyle bir oturup laflayamadık bile:salut:. İnş. birgün denk gelirde muhabbet ederiz:cat: Sağlıcakla kalın arkadaşlar...:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlı uğurlu olsun. Kazsız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------



Emre dostum yawww ne foruma girebiliyorum nede motora biniyorum, gezide karşılaştık ama daha sonra kaybettik :queen:birbirimizi şöyle bir oturup laflayamadık bile:salut:. İnş. birgün denk gelirde muhabbet ederiz:cat: Sağlıcakla kalın arkadaşlar...:rendeer:

Vallahi Hamit'cim o gün plakadan ve siyah kuyruktan direkt tanıdım seni.:) Maalesef dediğin gibi sonrasında curcunada kaybettik birbirimizi. Senin haberin olmadı heralde ama, biz o gün protestodan sonra Maltepe sahilde toplaştık, hatta Hüseyin (Aragorn78) ile de yüz yüze tanışma fırsatımız oldu. Kısmetse başka bir zaman görüşürüz İnşallah.:wiinkk:
Bu arada ledli stop çok hoş duruyor gerçekten, inceledim bol bol.:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler selam
geçen ankara çevre yolunda optimuma doğru gazlarken top speed 269 gördüm.
tatlı bi virajada 260 ile girdim. Daha önce hiçbi viraja 240 üstünde bi süratle girmemiştim :)
litreliğe geçmemeye iyice karar verdim :) çünkü makinenin limiti ne kadar yüksekse o limite o kadar çabuk geliyoruz ister istemez.
Arka lastiğin sağında ve solunda kullanılmamış alan 1 cm e kadar düştü bakalım kısmetse sezon sonuna kadar asfalta değmemiş hiçbi milim kalmayacak inşallah :) zaten seneye lastik ister makine bu gidişle ::)
 
Katılım
14 Tem 2010
Mesajlar
5
saçmalık

15 yıl bisiklete bindim denge iyi olduğu halde 125 cc lik motor aldım sanki altımdan ucuyor ilk motoru 600 cc alan arkadaşıma allahtan rahmet geride kalanlara baş sağlığı diliyorum
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
beyler selam
geçen ankara çevre yolunda optimuma doğru gazlarken top speed 269 gördüm.
tatlı bi virajada 260 ile girdim. Daha önce hiçbi viraja 240 üstünde bi süratle girmemiştim :)
litreliğe geçmemeye iyice karar verdim :) çünkü makinenin limiti ne kadar yüksekse o limite o kadar çabuk geliyoruz ister istemez.
Arka lastiğin sağında ve solunda kullanılmamış alan 1 cm e kadar düştü bakalım kısmetse sezon sonuna kadar asfalta değmemiş hiçbi milim kalmayacak inşallah :) zaten seneye lastik ister makine bu gidişle ::)

Gazla bakalım.:bounce:
Doğru söylüyorsun, litrelik alırsan 300'le gitmek farz olacak bu sefer, ama elinin ayarını bildin mi onun da keyfi başka tabi. Bizim asfaltlara da fazla güvenme motoru o kadar yatırmak için, benden söylemesi.:)

Ben de bir CBF250 takas teklifi aldım, bakalım makine temizse değerlendirebilirim belki. Yeni motorum başlığı açmayacağım ama beklemeyin boşuna:p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Emre 1 saat kadar önce mustafa ustanın yanındaydım. Sen de ordaymışsın heralde 10-15dk ile kaçırmışım seni. Sana bahsettiğim motoru gördün heralde orda MT03, benim bi arkadaşa aldık onu. Ben getirdim Beşiktaş'a kadar, tek silindir olduğu için arada patlama sesleri geliyordu egzozdan oldukça keyifli bir motor :)
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Vallahi Hamit'cim o gün plakadan ve siyah kuyruktan direkt tanıdım seni.:) Maalesef dediğin gibi sonrasında curcunada kaybettik birbirimizi. Senin haberin olmadı heralde ama, biz o gün protestodan sonra Maltepe sahilde toplaştık, hatta Hüseyin (Aragorn78) ile de yüz yüze tanışma fırsatımız oldu. Kısmetse başka bir zaman görüşürüz İnşallah.:wiinkk:
Bu arada ledli stop çok hoş duruyor gerçekten, inceledim bol bol.:cat:

Ahhh haberim yoktu malesef. Artık başka zaman bol bol konuşuruz inş....:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 ----------

beyler selam
geçen ankara çevre yolunda optimuma doğru gazlarken top speed 269 gördüm.
tatlı bi virajada 260 ile girdim. Daha önce hiçbi viraja 240 üstünde bi süratle girmemiştim :)
litreliğe geçmemeye iyice karar verdim :) çünkü makinenin limiti ne kadar yüksekse o limite o kadar çabuk geliyoruz ister istemez.
Arka lastiğin sağında ve solunda kullanılmamış alan 1 cm e kadar düştü bakalım kısmetse sezon sonuna kadar asfalta değmemiş hiçbi milim kalmayacak inşallah :) zaten seneye lastik ister makine bu gidişle ::)

Aman hocam dikkat 260 Km ile viraj heee:queen:
Bu arada benim motor 200 Km geçmiyor artık sanırım debriyaj balatası değişmem artık şar oldu, Eskiden 270 Km sorunsuz ulaşıyordum.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet Ozan, uğradığımda söyledi arkadaşına o motoru aldığınızı; motoru da gördüm, tertemiz gerçekten, rengi de güzel, hayırlı olsun arkadaşına.
600F'den sonra bisiklet gibi gelmiştir heralde? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst