1000rr dan sonra vespaya geçiş..

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
zor olmaz gibi geliyor bana ama bilmiyorum yolda ss gördüğümde içim gidebilir belki.

vespada kararlıyım hatta konuyu açtığımda gt200 mü gts250 mi karar vermemiştim ama şuan gts250 de karar kıldım, benimle yaşlanır artık.

ilk mesajımda da yazdığım gibi aynı duygular içerisindeyim...
bende 1 ay kadar oldu scooter binmeye başlayalı ama yolda ss gördüğümde içim gitmiyor nedense , kendini bildikten sonra kesinlikle sorun yok...

farkına vardığım birşey var ki ss sürenlerin bir çoğu diğer motorları adam yerine koymuyor farkındalıkları eksik , yanından pervasızca ve umursamaz şekilde geçiyor üstüne üstlük burnu havada bir edayla görmezden geliyor...

şimdi düşünüyorum da 15 senedir ss kullanan biri olarak bende böyle miydim ? hayır
50 cc mobilete de selam veririm 1200 cc enduroya da ama scooter ile çevremi , olanları , trafiği daha iyi gözlemleme şansım oldu ss binecek miyim elbette bineceğim ama diğerleri gibi olmadan motoru motor olduğu için , bir hayat görüşü , yaşam biçimi olduğu için kullanacağım...

sanada yeni motorunla uzun km. ler dilerim.
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
bu verdiğin kararı bende 2 gün önce verdim motorumu çok yakın bi zamanda satıp yerine scooter alıcam fakat 2 gündür aklımdaki sorulardan bir türlü kurtulamıyorum acaba satarsam ya dayanamayıp tekrar almak istersem bu motorum gibi temiz bi motor nasıl bulurum!!! pişmanlık duymaktan çok korkuyorum ben bu motor işine girerken bi arkadaşım deydirme g.t ünü selenin üstüne birdaha indiremezsin diyordu haklıymış sanırım... hakkında hayırlısı neyse o olsun...
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
hayırlı olsun.
zor bir karar ama sağlam bi karar, enazından her trafiğe çıkışınızda tedirgin olmayacaksınız, kafanız daha rahat olacak.
vespanın sürüş güzelliğinin de keyfini çıkartın :wiinkk:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
BRAVOOOO derim,



Scooter a geçmene çok sevindim, şimdi, motosikleti uçak gibi değilde zevk aracı olarak görerek keyfini çıkararak süreceğine eminim.

Hayırlı uğurlu olsun.


uçak gibi görüpte istanbulda uçamamak beni vespaya iten neden zaten :) eminimki böyle daha çok zevkini çıkatracağım 2 tekerin.




bu verdiğin kararı bende 2 gün önce verdim motorumu çok yakın bi zamanda satıp yerine scooter alıcam fakat 2 gündür aklımdaki sorulardan bir türlü kurtulamıyorum acaba satarsam ya dayanamayıp tekrar almak istersem bu motorum gibi temiz bi motor nasıl bulurum!!! pişmanlık duymaktan çok korkuyorum ben bu motor işine girerken bi arkadaşım deydirme g.t ünü selenin üstüne birdaha indiremezsin diyordu haklıymış sanırım... hakkında hayırlısı neyse o olsun...

pişman olmazsın sanırım sonuçta küçük ama sınıfının en iyisi bir motor aldığında g.t hala bir seleye oturuyor olacak,


hayırlı olsun.
zor bir karar ama sağlam bi karar, enazından her trafiğe çıkışınızda tedirgin olmayacaksınız, kafanız daha rahat olacak.
vespanın sürüş güzelliğinin de keyfini çıkartın :wiinkk:

karar sağlam fakat almak istediğim vespayı hağla bulamadım. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
ilk mesajımda da yazdığım gibi aynı duygular içerisindeyim...
bende 1 ay kadar oldu scooter binmeye başlayalı ama yolda ss gördüğümde içim gitmiyor nedense , kendini bildikten sonra kesinlikle sorun yok...

farkına vardığım birşey var ki ss sürenlerin bir çoğu diğer motorları adam yerine koymuyor farkındalıkları eksik , yanından pervasızca ve umursamaz şekilde geçiyor üstüne üstlük burnu havada bir edayla görmezden geliyor...

şimdi düşünüyorum da 15 senedir ss kullanan biri olarak bende böyle miydim ? hayır
50 cc mobilete de selam veririm 1200 cc enduroya da ama scooter ile çevremi , olanları , trafiği daha iyi gözlemleme şansım oldu ss binecek miyim elbette bineceğim ama diğerleri gibi olmadan motoru motor olduğu için , bir hayat görüşü , yaşam biçimi olduğu için kullanacağım...

sanada yeni motorunla uzun km. ler dilerim.


Lamborghini ; alınması gereken zor bir kararın altına imza atmışsın.. Aldığın karar , samimi açıklamaların ve örnek davranışın nedeniyle kutlarım. Hayırlısı olsun !.. :cat:


Takendy ; SS ve scooter kullanan kişi olarak yaptığın samimi yorumların ve fikir paylaşımın için teşekkür.. :cat:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
100rr ı 2006 da sattım..2004 modeldi..kız gibi beni üzmeyen tertemiz bir motordu. ama ss bir eyer kadar... ne yol var nede yollarda kullandıracak diyer araç sürücüleri... hacim küçültmek en mantıklı olanı...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hayırlı olsun en güzelini yapmışsın, her zaman söylerim yarış motosikletlerinin yeri yarış pistleridir. :wiinkk:
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
378
sizi kutlarım çok doğru bi karar tehlikeye fazla benzin yakamya ne gerek var üstüne trafikde cabası her motorun ayrı bi keyfi var ss in tadını almışsınızdır zaten değiştirmeniz çok güzel örnek bir davranış.:cat:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
100rr ı 2006 da sattım..2004 modeldi..kız gibi beni üzmeyen tertemiz bir motordu. ama ss bir eyer kadar... ne yol var nede yollarda kullandıracak diyer araç sürücüleri... hacim küçültmek en mantıklı olanı...

ss biyere kadar diyosun ama kullandığında 250 cc ss ...enduruya veya naked geçmemişsin yani..:):cat:

sizi kutlarım çok doğru bi karar tehlikeye fazla benzin yakamya ne gerek var üstüne trafikde cabası her motorun ayrı bi keyfi var ss in tadını almışsınızdır zaten değiştirmeniz çok güzel örnek bir davranış.:cat:

bunun örnek davranışı nerede onu anlamadım ....benzinde yakarım yavaş da giderim ss binmenin yanlışlığı nerede onuda çözemiyorum....
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
SS motorcularına ne oluyo

:pale:Eeee ne olacak peki böyle.Bütün professiyoneller motorlarını birer birer bırakacak mı??:salut:

Motorculuk tarihemi karışacak.:farao: Ben yollarda maganda motorcular yerine nerede hızlı gitmesini bilen ve kurallara uyan motorcu görmek isterim:bounce:.

Bu şekilde de motorculuk en azından ss motorculuğu tarihe karışacak gibi görünüyor :(:salut:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
ss biyere kadar diyosun ama kullandığında 250 cc ss ...enduruya veya naked geçmemişsin yani..:):cat:



bunun örnek davranışı nerede onu anlamadım ....benzinde yakarım yavaş da giderim ss binmenin yanlışlığı nerede onuda çözemiyorum....

istanbul trafiğinde 1000cc ss kullanılmaz arkadaş onun için örnek davranış diyor :cat:

bulunduğum noktadan karşı yakaya geçmek için istanbulun lanet trafiğine girmemek mümkün değil illaki tadına bakıyorsunuz o sıkıcı trafiğin.



:pale:Eeee ne olacak peki böyle.Bütün professiyoneller motorlarını birer birer bırakacak mı??:salut:

Motorculuk tarihemi karışacak.:farao: Ben yollarda maganda motorcular yerine nerede hızlı gitmesini bilen ve kurallara uyan motorcu görmek isterim:bounce:.

Bu şekilde de motorculuk en azından ss motorculuğu tarihe karışacak gibi görünüyor :(:salut:

motoru bırakmak değilde yaşadığın şehirin durumuna müsayit motora geçiş yapmak en iyisi, ss gerçek anlamda ss motorlara sadece pistte binmek gerek onuda ben yapmıyorum, mesela geçenlerde bir video çektim otobanda ama bu sitede yayınlanması yasak neden.. çünki hız limitlerini aşıp yasak bişeyi yapmış oluyomuşuz, ben pistte kullanmadığıma göre tek seçenek otoyollar, ordada hız yapmak yasak ise bu ss ne işe yarar.

yavaş kullanmaya gelmiyor bu alet avcılardan bağdat caddesine gidene kadar 3 defa deri değiştiriyorum resmen.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
istanbul trafiğinde 1000cc ss kullanılmaz arkadaş onun için örnek davranış diyor :cat:

bulunduğum noktadan karşı yakaya geçmek için istanbulun lanet trafiğine girmemek mümkün değil illaki tadına bakıyorsunuz o sıkıcı trafiğin.

o şekilde bakarsan istanbulda hiç bir araç kullanılmaz ...:p

ozaman trafik sorunuda kendiliğinden çözülür....:)

yinede örnek bi davranış görmedim......:pale:

neye göre kime göre örnek .......

sen sevmezsin ben severim başkası başka birşey sever ..

ben altımda güç olsun isterim istedimmi gitsin istedimmi dursun...ama gidiyor diyede devamlı kilit gitmemiz gerkmiyor tabi...

her şeyi yerine göre ve uygun kullanmak lazım....sorun sadece bu..
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
istanbul trafiğinde 1000cc ss kullanılmaz arkadaş onun için örnek davranış diyor :cat:

bulunduğum noktadan karşı yakaya geçmek için istanbulun lanet trafiğine girmemek mümkün değil illaki tadına bakıyorsunuz o sıkıcı trafiğin.

motoru bırakmak değilde yaşadığın şehirin durumuna müsayit motora geçiş yapmak en iyisi, ss gerçek anlamda ss motorlara sadece pistte binmek gerek onuda ben yapmıyorum, mesela geçenlerde bir video çektim otobanda ama bu sitede yayınlanması yasak neden.. çünki hız limitlerini aşıp yasak bişeyi yapmış oluyomuşuz, ben pistte kullanmadığıma göre tek seçenek otoyollar, ordada hız yapmak yasak ise bu ss ne işe yarar.

yavaş kullanmaya gelmiyor bu alet avcılardan bağdat caddesine gidene kadar 3 defa deri değiştiriyorum resmen.


Açıklamalar için sağol..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbul trafiğinde 1000cc ss kullanılmaz arkadaş onun için örnek davranış diyor :cat:

bulunduğum noktadan karşı yakaya geçmek için istanbulun lanet trafiğine girmemek mümkün değil illaki tadına bakıyorsunuz o sıkıcı trafiğin.


yavaş kullanmaya gelmiyor bu alet avcılardan bağdat caddesine gidene kadar 3 defa deri değiştiriyorum resmen.

kesinlikle katılıyorum.
25 yıl önce SS kullandım,motor" ben gideceğim" diyor,O bana uymasa keyifsiz olacak,ben ona uysam ölüm erken gelecekti çabuk vazgeçtim,Genç ölecektim ama muhtemelen cesedim de hiç yakışıklı olmayacaktı:)
Benim yaşadığım şehir 250.000 nüfuslu ,iki ana caddesi var ve
bazen 2 km lik mesafeyi arabayla 10 dakikada ancak aşabiliyorum.
Bu caddelere F650Gs ile girdiğimde motor bana"ulan ben haram mal mıyım ki bu eziyeti çektiriyorsun" dercesine inliyor.ısınıyor.
.Bana da eziyet.Koca motorla arabaların arasından da sıyrılmak kolay değil.
Böyle bir trafikte ne büyük enduro ne de SS kullanılamaz
Bu yüzden evime giderken yolu 4 km uzatıyorum.Ne anladım ben motosikleti kullanmanın trafikteki avantajından?
Doğru yerde doğru motor kullanmak gerekiyor sadece.Sıkışık trafikte scooter olup,cup olur,düsük cc naked olur.Gerisi fuzuli olur.
25 yıl önce SS kullandım
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
istanbul içinde ss kullanmak gerçekten zor olsa gerek bazen 125 cc ile bile aralardan geçecek yer kalmıyor.,ecel ne kadar belli isede ölmek değil bütün mesele, sakat kalmakta var o kıyafetin içinde sıcakta düşük hızda ilerleyememekte,250 cc bir scoter gayet mantıklı bir seçim olmuş, kararınız yerinde bir karar olmakla birlikte gayette mantıklı.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bence guzel bir karar Vespa Buyuk sehirde tam bir keyif. Cok daha kivrak ve ekonomik. Birden sikisik trafikler sana eglence gibi gelecek

26007_0_1_2_gts250%20i.e%20abs_Image%20credits%20-%20Vespa.jpg


Gule gule kullan simdiden
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
istanbul içinde ss kullanmak gerçekten zor olsa gerek bazen 125 cc ile bile aralardan geçecek yer kalmıyor.,ecel ne kadar belli isede ölmek değil bütün mesele, sakat kalmakta var o kıyafetin içinde sıcakta düşük hızda ilerleyememekte,250 cc bir scoter gayet mantıklı bir seçim olmuş, kararınız yerinde bir karar olmakla birlikte gayette mantıklı.

o kıyafetleri siz 250 cc scoter ı sürerken giymicekmisiniz..ozaman da terletmicekmi..aynı kaskı takmıcakmısınız...

sonuçta üç aşagı beş yukarı gidon genişlikleri aynı ss ve scolerde yada diger motorlarda yani aralardan geçerken sorun hepsi için aynı.....,

ya şunu şu şekilde belirtse herkeze hak veririm ama çamur atmadan....

ss kullanmak maddi açıdan zorluyo ondan değiştiriyorum diyen herkeze hak veririm...

çükü ss yakıyor km de 250 -300 arası sco yada cbf ler 100 150 arası bakımlarıda neredeyse 5 katı farklı......tamam ozaman......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst