Gezi resimleri hakkında

Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
gezi yapan arkadaşlarım abilerim.. çok güzel resimler paylaşıyorsunuz
elinize sağlık.sizden bir ricam olacak şöyle yüksek cc ss motoru olanlar
makinaların resimlerini birazdaha fazla paylaşırsanız memnun olurum.
biraz gözümüz gönlümüz açılır..biz alamıyoruz bari resimlerine bakalım
içimiz açılsın.. teşekkürler
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Gezi resimleri demişsin ve SS'lerden bahsetmişsin, yanlış olmuş. SS sahipleri gezmez, onlar gazlarlar.

Gezseler, durdukları zaman resim çekerlerdi. Ama durmuyorlar ki abi, çıkış noktasında gazı bir açıyorlar, daire şeklinde geldikleri aynı noktada tekrar kesiyorlar. Ne zaman resim çeksinler. :mrgreen:

Ama evlerinin önünde, garajlarında falan çektikleri resimleri paylaşabilirler tabii ki :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bende birbirine benzeyen 1500 tane özensiz fotoğraf atanlara sesleniyorum bu vesileyle.
atmayın!
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
slm

Gezi resimleri demişsin ve SS'lerden bahsetmişsin, yanlış olmuş. SS sahipleri gezmez, onlar gazlarlar.

Gezseler, durdukları zaman resim çekerlerdi. Ama durmuyorlar ki abi, çıkış noktasında gazı bir açıyorlar, daire şeklinde geldikleri aynı noktada tekrar kesiyorlar. Ne zaman resim çeksinler. :mrgreen:

Ama evlerinin önünde, garajlarında falan çektikleri resimleri paylaşabilirler tabii ki :)

malesef ınsanın yolda durası gelmıyor:cat::rendeer:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
he yaw onların gezilerinide hiç anlam gidiyolar durmadan geliyolar bide hep otoban nasıl iş hacı yaw nasıl bi zevk..dogayı koklamadan köy kahvelerinde çay içmeden nasıl bi gezi..tabi zevkler tartışılmaz ama konu açıldı yazıyım dedim
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
he yaw onların gezilerinide hiç anlam gidiyolar durmadan geliyolar bide hep otoban nasıl iş hacı yaw nasıl bi zevk..dogayı koklamadan köy kahvelerinde çay içmeden nasıl bi gezi..tabi zevkler tartışılmaz ama konu açıldı yazıyım dedim

Zevkler ve renkler tartışılmaz işte :wiinkk:

Örneğin gezi amaçları benimki gibi olsaydı, enduro, touring veya naked alırlardı. Topcase ve yançanta, hatta depo üstü çanta takıp, motorlarını eşşek gibi yüklerlerdi.

Şimdi ben bir SS alsam, yahu onu eşşek gibi yükleyemedikten sonra ne yapayım, ne işime yarar benim? Ben istediğim yerde durur, bir ev döşeyecek malzemelerimi etrafa yayar ve piknik yaparım. Sonra 2 saat toparlanır ve kaldığım yerden yola devam eder ve hedefime varırım.

Benim zevk aldığım şey budur, beni kendime getirir, sakinleştirir. Onların anladığı da odur, hayattan o şekilde zevk alırlar.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
slm

900 km yola cıktım fotorafmakınemıde alıp çantaya koydum, cıkarıp usenıpte 1 foto cekımeden gerı dondum, yol duz oldumu ruzgar bızım fotomuza fazlasıyla cekıyor, ybr 125 varken ınsan yolda daha ozgur oluyor, cc olunca sadece benzıncıde duruyorsunuz.:rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yozgat a 1000rr ile en az 20 sefer gidip geldim... 1 adet fotoğraf bile çekmedim.. çünkü sevdiğime gidp geliyordum... 5 dakika bile benim çin önemliydi...
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
94
hortlatayım bari konuyu:p cidden dikkatimi çektiği için yazıyorum, neden herkez molada yediği köfteleri ,etleri , dürümlerin resimlerini çekiyo..imkanı olan var olmayan var ..saygılar..
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
94
olay budur hocam..hayalimi gerçekleştirmişsin..tek kelimeyle helal olsun:rendeer:..
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
fotoğraf upload edende sağolsun etmeyende
bu arada kashmar54 zenginin malı züğürdün çenesini yorar diye bir söz vardır seninki biraz onu anımsatıyor:) yanlış anlama takılıyorum,öyle :)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
fotoğraf upload edende sağolsun etmeyende
bu arada kashmar54 zenginin malı züğürdün çenesini yorar diye bir söz vardır seninki biraz onu anımsatıyor:) yanlış anlama takılıyorum,öyle :)

çeneyi yormuyom ama varsın gözlerimi yorsun.
motorlara bakmakta bana haz veriyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst