Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Hyosungsourcedan siparişim bugün geldi. 31 temmuzda sipariş vermiştim, 4 ağustosta yola çıkmıştı. Bugün de gittim aldım gümrükten. Siparişi geç çıkardıkları için sağolsunlar hediye yollamışlar yanlarında 1 adet fren balatası ve 2 adet yağ filtresi. Fakat yağ filtreleri 125 cc için 250 ye küçük gelir. Olmadı onu 125 lik kullanan birileriyle değişeceğim :). Gidonu elcikleri ve fren manetini değiştirdim. Resmini çektim ama cep telefonuyla. Kalitesizlik için kusura bakmayın. En kısa zamanda da denge topuzu alıcam :cat:

2rrkvw5.jpg


sg517r.jpg
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
arkadaşlar bu motor dişli sistemi ile oyadığımız zaman motorun son hızı artarmı? benim ön dişli 15t, arka dişli 46t. sizce;?
Birde motoruma orta ayaklık takmak istiyorum nardan bula bilirim;?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
arkadaşlar bu motor dişli sistemi ile oyadığımız zaman motorun son hızı artarmı? benim ön dişli 15t, arka dişli 46t. sizce;?
Birde motoruma orta ayaklık takmak istiyorum nardan bula bilirim;?

Neden böyle bir ihtiyaca gereksinim duyduğunu merak ettim. Sınırları zorladığında 170 Km/Hz a kadar çıkan ve sınıfının en güçlü bir aracın daha ne kadar hızlı gitmesini istiyorsun ...zaten 150 Km/Hz da motorun kontrolü çok riskli oluyor Türkiye şartlarında ki yolların durumuda zaten belli ..Bir kaç modifiye ile katacağı 10 bilemedin 20 Km/Hz ne kazandırabilir.Kazandıracağı tek şey diğer GT250 lerden daha hızlı olucaksınız..Kaybedecekleriniz ..Motoru daha çabuk bitirip kullanım sürenizi azaltıcaksınız, benzin harcamanızı arttıracaksınız ve en önemlisi sınırlarının dışında bir hızla gideceğiniz içinde hayatınızı riske atacaksınız..Yakıt tüketimi için değişiklikleri anlarım ama zaten performanslı bir motora daha fazla performans sağlamaya çalışıp daha fazla masraf yapmayı anlamıyorum..Daha fazla performans için daha fazla performanslı motorları tercih etmeliyiz..
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Neden böyle bir ihtiyaca gereksinim duyduğunu merak ettim. Sınırları zorladığında 170 Km/Hz a kadar çıkan ve sınıfının en güçlü bir aracın daha ne kadar hızlı gitmesini istiyorsun ...zaten 150 Km/Hz da motorun kontrolü çok riskli oluyor Türkiye şartlarında ki yolların durumuda zaten belli ..Bir kaç modifiye ile katacağı 10 bilemedin 20 Km/Hz ne kazandırabilir.Kazandıracağı tek şey diğer GT250 lerden daha hızlı olucaksınız..Kaybedecekleriniz ..Motoru daha çabuk bitirip kullanım sürenizi azaltıcaksınız, benzin harcamanızı arttıracaksınız ve en önemlisi sınırlarının dışında bir hızla gideceğiniz içinde hayatınızı riske atacaksınız..Yakıt tüketimi için değişiklikleri anlarım ama zaten performanslı bir motora daha fazla performans sağlamaya çalışıp daha fazla masraf yapmayı anlamıyorum..Daha fazla performans için daha fazla performanslı motorları tercih etmeliyiz..

ustat beni yanlış anlamışsın motorun hızı artarmı diye sordum. merak iste yoksa bende 250cc zaten limitlerde gittiğini biliyorum. onun için motorumu satlığa çıkardım 600cc bir makina alacam.
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
arkadaşlar geçen hafta istanbuldan izmir çeşmeye gittim ve dün akşam geldim. tam 1200 km yol yaptım motorumla ve inanılmaz bir yakıt tüketimiyle karşılaştım :) yani toplam 120 lira tuttu benzinim. yani km de 10 krş :) tek yaptığım 90 km hızla sabit gitmek oldu onca yolu, ve hiç problemsiz krallar gibi gitti geldi motorum. bu beni çok memnun etti paylaşmak istedim.

Motorun enjeksiyonlu değil mi?
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
Sakarya-Burdur ve Burdur-Antalya yolculuğumdan çok fazla fotoğraf çekemedim. :) 3-5Taneden 1tanesini paylaşayım..

Grnt0317.jpg
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
wala iiyi gitmişin :) bende adapazarı-konya yaptım gitgel 1200 km 180Tl yaktı, otobüsle gitseydim yarıyarıya:mrgreen:

ne almayı düşünüyorsun ;)

Selam kardeşim, Uzun yol nasıldı zevklimiydi? Mp3 çalar kullanmadıysan bide o şekilde dene daha güzel oluyor. Bizim motorlarda dreksiyon biraz daha yüksek olsa sanırım daha rahat yolculuk olacak. Yolda sanki biraz sıkıntı çektim :)

Aklımdaki Motor 600Fazer ama param belki yetmeye bilir o zaman 600Bandit e kalırız onada yetmezse Er5 :)

Önerilerinizi bekliyorum, Yakıtı bizim Cometlerden aşırı fazla olmayan Yani 200bin civarı yada daha aşağı yakıtlı bir motorda olabilir.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yakıtı 20 kuruş (200bin) olan bir 600 lük yada GT250 den daha büyük hacimli diyelim bir motor var mı??
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Selam kardeşim, Uzun yol nasıldı zevklimiydi? Mp3 çalar kullanmadıysan bide o şekilde dene daha güzel oluyor. Bizim motorlarda dreksiyon biraz daha yüksek olsa sanırım daha rahat yolculuk olacak. Yolda sanki biraz sıkıntı çektim :)

Aklımdaki Motor 600Fazer ama param belki yetmeye bilir o zaman 600Bandit e kalırız onada yetmezse Er5 :)

Önerilerinizi bekliyorum, Yakıtı bizim Cometlerden aşırı fazla olmayan Yani 200bin civarı yada daha aşağı yakıtlı bir motorda olabilir.

O zaman tek tercihin ER5 olmalı



Birde motorlarını satan arkadaşlar kullandıkları süre boyunca motorlarında ne gibi sorunlar yaşadılar anlatırlarsa ben veya GT250 kullanıcıları olarak menun oluruz..

benim sürekli canımı sıkan durum 3 kere zincir muhafaza kaybettim düştü gitti yolda, 4 kere stop lambası değiştirdim ve en nefret ettiğim durum zinciri haftada bir kere gerginleştirmek...zinciri anlarım agresif kullanıyorum ama stop lambası ve 3 kere zincir muhafazaya anlam veremedim ..onun dışında 24000 km yaptım uzun yolda olsun şehir içinde olsun memnunum keratadan...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Alt sakal'a ihtiyacım var bu konuda yardımcı olabilecek kişilere şimdiden teşekkürler
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
Selam arkadaşlar, güzel bir er5 buldum takas etmeyi düşünüyoruz arkadaşla. Benim motorun üzerine ne verirsem olur bu takas?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hiçbirşey vermene gerek yok bire bir takas uygundur. Er-5 fiyatları ile comet fiyatları neredeyse aynı.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Hyosungsourcedan siparişim bugün geldi. 31 temmuzda sipariş vermiştim, 4 ağustosta yola çıkmıştı. Bugün de gittim aldım gümrükten. Siparişi geç çıkardıkları için sağolsunlar hediye yollamışlar yanlarında 1 adet fren balatası ve 2 adet yağ filtresi. Fakat yağ filtreleri 125 cc için 250 ye küçük gelir. Olmadı onu 125 lik kullanan birileriyle değişeceğim :). Gidonu elcikleri ve fren manetini değiştirdim. Resmini çektim ama cep telefonuyla. Kalitesizlik için kusura bakmayın. En kısa zamanda da denge topuzu alıcam :cat:

Bende Hyosungsourcedan sipariş vericem ama herhangi bir gümrük olayına takılırmıyım sizce


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Bende Hyosungsourcedan sipariş vericem ama herhangi bir gümrük olayına takılırmıyım sizce


Uploaded with ImageShack.us

Gümrüğe takılma şansı olabilir. Benimkinin takılma nedeni gidondan dolayı kocaman bir kutuyla göndermişler ondan takıldı. Fakat takıldığında Siparişin verildiği k.kartı ekstresi ve Sipariş faturasını istediler. Bu durumda sizin sipariş 150€ yu geçtiği için(kargo dahil) Gümrük vergisi ödersiniz. Benim 220 Tl idi kargo dahil o yüzden sadece gidip 2 lira 10 kuruş ödeyerek aldım kargomu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst