Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
bu motor guzel fiyatı da makul. 2007 model 33.000 binde motorumu 4.000 tl ye sattıgıma gore bu da 4.500 ederı var demektır. Ama motorla beraber cantayı alma ne o oyle 500 tl

Çantayı pek yakıştıramadım ben Cometlere.

4.500 e motor alıp geriye kalan eksik ekipmanlarımı alıcam.

Eldiven,bot,dizlik gibi. :) İnşallah temiz denk gelirde bende aranıza katılmış olurum. :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:18 ----------

Hee birde unutmadan Comet alırken nelere dikkat etmeliyim.(şase,piston,şanzuman hariç)
İstanbulda hyosungtan anlayan veya bildiğiniz iyi bir usta var mı?
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
@mutlumete sesin zincirden geldiğine eminmisin? bendede benze bir durum var, belkide aynıdır, sadece gaz kolunu çevirdiğimde bi cızırtı geliyor, sesin nerden geldiğini dinlemek için debraja bastığımda ses kesiliyor, sadece gaz verdiğimde geliyor ses :) ustaya sürdürttüm motoru normal mekanik bi ses dedi? başka arkadaşlarda da var mı aynı sorun acep?

Fatih ben burdayım ;)
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
Yav bende çok isterim gezi yapalım ama galiba Akdenize doğru yola çıkacağım. İstersen beraber gidebiliriz :)

waay akdeniz.. iiimiş:mrgreen: ben hala ufak geziler yapayım, antalya yemez :mrgreen:

ii yolculuklar, programında bi değişiklik olursa haber ver yeter:cat:
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476

merhabalar, daha önce belirttiğim gibi yeni comet sahibiyim, motoru bakıma sokmak istiyorum, yağ filtresi, hava filtresi ve iridyum buji almak istiyorum, motovizyonda bunları buldum:
(kazık yemiyorum değil mi :p)

2hqrslx.jpg



motorum 100km de 4.6 litre yakıyor, sanırım biraz fazla, karbüratör, hava ve sübap ayarlarına baktırmam gerekiyor mu? ekleyeceğiniz tavsiyeler var mı?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631

merhabalar, daha önce belirttiğim gibi yeni comet sahibiyim, motoru bakıma sokmak istiyorum, yağ filtresi, hava filtresi ve iridyum buji almak istiyorum, motovizyonda bunları buldum:
(kazık yemiyorum değil mi :p)

2hqrslx.jpg



motorum 100km de 4.6 litre yakıyor, sanırım biraz fazla, karbüratör, hava ve sübap ayarlarına baktırmam gerekiyor mu? ekleyeceğiniz tavsiyeler var mı?

servisinde yağ filtresinin orjinali 10 tl

yine servisinde iridyum buji 30 tl

bir tek hava filtresinde emin değilim ama oda 20 tl olması lazım

artık ne yiyorsun hesabını sen yap:cyclopsan
 
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
167
:) Teşekkürler uzun bir süre kalıcıyım yalnız bu egsoz sorununu çözmeliyim üzerinde tiger egsoz var ve orjinal egsozunu satmışlar bu egsozda bi mahalleye girdigimde özelliklede kendi mahallemde bütün alarmların çalmasına sebep oluyor bunu nası çözebilirim
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
servisinde yağ filtresinin orjinali 10 tl

yine servisinde iridyum buji 30 tl

bir tek hava filtresinde emin değilim ama oda 20 tl olması lazım

artık ne yiyorsun hesabını sen yap:cyclopsan

yeşil yurt motora baktım evet yağ filtresi 10 tl
ama orjinal hava filtresi 65 TLnin altında hiçbiryerde yok malesef
bende iridyum buji 29 TL ;) ikisi 58 tl;) kargo ücretsiz olunca mantıklı geldi bana:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 ----------

alttaki resim kuralkan.net ten alıntıdır. 30 tlden 2 tane buji alındığında gene 144tl ediyor daha iyi fikri olan var mı yarın sipariş vereceğim gliba
9pmcs1.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arkadaşlar bizim cometler için korna onerisi olan var mı? Bildiginiz üzerete 70-80 km hız üstü orjinal kornadan çıkan ses yeterli gelmiyor.:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
servisinde yağ filtresinin orjinali 10 tl

yine servisinde iridyum buji 30 tl

bir tek hava filtresinde emin değilim ama oda 20 tl olması lazım

artık ne yiyorsun hesabını sen yap:cyclopsan

Bujiyi ebaydan aldım kargo dahil 45 TL eve akdar teslim edildi.

Arkadaşlar bizim cometler için korna onerisi olan var mı? Bildiginiz üzerete 70-80 km hız üstü orjinal kornadan çıkan ses yeterli gelmiyor.:)


Normal araç kornaları var dat korna doğan şahin arabalarda kullanılıyor genelde ama yolda cok ıyı ben kullandım memnun kaldım kırmızı yada kavuniçi renkde oluyorlar begenmezsen siyah spreyle boya no problem. 15 TL
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
:) Teşekkürler uzun bir süre kalıcıyım yalnız bu egsoz sorununu çözmeliyim üzerinde tiger egsoz var ve orjinal egsozunu satmışlar bu egsozda bi mahalleye girdigimde özelliklede kendi mahallemde bütün alarmların çalmasına sebep oluyor bunu nası çözebilirim

fthinky nickli arkadaş belki orjinal egzosu seninle takas yapabilir.. :)
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
Arkadaşlar dreksiyon bilyesini değiştiren varmı? Ben uzun zamandır değiştirmeyi düşünüyorum, çünkü çok sert.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşlar dreksiyon bilyesini değiştiren varmı? Ben uzun zamandır değiştirmeyi düşünüyorum, çünkü çok sert.


gidonu söktür bir bak eğer bilye eksiltmemişse veya yatakta sorun yaratmamışsa çıkart iyice bi yağla .. ama bi ustaya rulmanın durumunu sor ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst