- Katılım
- 3 Haz 2010
- Mesajlar
- 25
BENİM ÇOK DEĞERLİ BİLGİ PAYLAŞIMCI ARKADAŞLARIM:
öncelikle Ramazan Ayı'nın sizlere ve tüm motosiklet kullanıcılarına hayırlı mübarek olması temennilerimi sunuyorum.
gelelim sorumuza: hepinizce malum olan, cbf 150 lere has bir ötme var. vites 1. kalktınız gazı tatlı tatlı artırdınız, ince bir ötme var değil mi? vites 2: aynen mevcut. vites 3 aynen ötüyor. bu ötme orijinal. sonradan değil. zaten rahatsız edici de değil! lakin benim cbf rahatsız edecek şekilde ötüyor. özellikle kaskı çkarıp kısa mesafe kullandığımda çok rahatsız ediyor. bu ötme zannımca krankla şanzumanı birbirine bağlayan dişlilerden geliyor. boşta çalışırken yok! vitese takın debriyajı bırakırken başlıyor ince ince. ne diyosunuz? değiştireyim mi o dişlileri? ybr de yok mesela o ses sanırım.hem de hiç! ağız tadıyla bir motorumun sesini dinleyemiyorum yav
öncelikle Ramazan Ayı'nın sizlere ve tüm motosiklet kullanıcılarına hayırlı mübarek olması temennilerimi sunuyorum.
gelelim sorumuza: hepinizce malum olan, cbf 150 lere has bir ötme var. vites 1. kalktınız gazı tatlı tatlı artırdınız, ince bir ötme var değil mi? vites 2: aynen mevcut. vites 3 aynen ötüyor. bu ötme orijinal. sonradan değil. zaten rahatsız edici de değil! lakin benim cbf rahatsız edecek şekilde ötüyor. özellikle kaskı çkarıp kısa mesafe kullandığımda çok rahatsız ediyor. bu ötme zannımca krankla şanzumanı birbirine bağlayan dişlilerden geliyor. boşta çalışırken yok! vitese takın debriyajı bırakırken başlıyor ince ince. ne diyosunuz? değiştireyim mi o dişlileri? ybr de yok mesela o ses sanırım.hem de hiç! ağız tadıyla bir motorumun sesini dinleyemiyorum yav
