bence honda cbr125 ile kawasaki ninja 250r arasında görüntü olarak çok fark var
honda markası çok iyi bir marka çok sağlam diyorlar zaten tarihini okuyunca biraz araştırmayla ne kadar büyük bir marka olduğunu anlıyorsun
kawasaki de bir o kadar iyi bir markadır ve motorları da çok sağlamdır
ancak honda cbr125 ile kawasaki ninja 250r'yi yanyana koyduğunda arasında bariz fark olduğunu göreceksin
boyun uzunsa ve biraz da cüssen varsa oyuncak motor gibi kalıyor altında (ancak honda motor sağlamlığı hep garantidir)
kawasaki ninja 250r daha kaslı bir motor tabiri caizse
haliyle honda cbr125 fiyat olarak kawasaki ninja 250r'den daha uygun
sana tavsiyem fırsatını bulduğunda motorları birebir görmen ne demek istediğimi çok daha iyi anlayacaksın
ayrıca youtube'dan videolarını da izlemeni tavsiye ederim
almadan önce youtube'dan baya bir video izlemiştim
ancak birebir görmek dokunmak veya üstüne binmek ayrı bir tecrübe ve en sağlam tecrübe odur
kawasaki konusunda korkum vardı acaba bünyeme göre küçük kaçar mı diye de, hiç de öyle değil gayet büyük bir motor uzun da ayrıca
ve son olarak;
nazdorovya, gez ve gokocan92 çok teşekkürler
Allah motoru olanlara kaza bela vermesin, olmayanlara da bir an önce hayırlısıyla nasip etsin
saygılar