Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artcılı bunla uzun yol yapılmaz perişan oldu ben bı daha kıne artcılı uzun yol dusunmuyorum ama tek kişi gayet süper...:cat:

Yazık artçına acıdım şimdi :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:48 ----------




Benim bir arkadaşımda 250cc 4 silindirli motor var. Suzuki 1991 model 25.000 km'de. Arkadaşım bu motora 5.000 Tl istiyor. Bu motorda 4 silindirli olduğu için dikkatimi çekiyor. İllaki pazarlıkla biraz indirilir fiyatı. Resim koymak yada link vermek isterdim ama her hangi bir sitede satış ilanı yok ben gittimde gördüm motoru arkadaşımın dükkanında duruyor. Sizce alınabilirmi bu motor? Ne kadar mantıklı?

HERKEZİN DÜŞÜNCELERİNİ CEVAPLARINI BEKLİYORUM
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
artcılı bunla uzun yol yapılmaz perişan oldu ben bı daha kıne artcılı uzun yol dusunmuyorum ama tek kişi gayet süper...:cat:

kardeşim nasılsın
sende ozaman erkek arkadaşınla deyilde benim anlattımın gibi tıfıl kısa boylu bir kız buluyorsun sırt çantası gibi arkanda olduğunu bile unutuyorsun :queen:
hafta sonu gezi yapıyormuyuz çadırlı madırlı
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
kardeşim nasılsın
sende ozaman erkek arkadaşınla deyilde benim anlattımın gibi tıfıl kısa boylu bir kız buluyorsun sırt çantası gibi arkanda olduğunu bile unutuyorsun :queen:
hafta sonu gezi yapıyormuyuz çadırlı madırlı

olabılır bızde cadır yok ama kumsalda yatıyoruz:) ben dıger arkadas lara bıldereyım yapalım bı gezı saroz erıklı olabılırmı katılmak isteyen burdan yazsın ok
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım ben hasköydeyim erikliyi bildiğine göre orayıda biliyosundur ?

Ama geziye katılamam motorum yok maLesef =(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:05 ----------

olabılır bızde cadır yok ama kumsalda yatıyoruz:) ben dıger arkadas lara bıldereyım yapalım bı gezı saroz erıklı olabılırmı katılmak isteyen burdan yazsın ok

Hasköy'ü biliyormusun? Arkadaşım
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
arkadaşım ben hasköydeyim erikliyi bildiğine göre orayıda biliyosundur ?

Ama geziye katılamam motorum yok maLesef =(

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:05 ----------



Hasköy'ü biliyormusun? Arkadaşım

bılmıyorum kardesım
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüh ya bendeki şansa bak motor olsa bende katılırdım. Erikliye çok yakınım ama işde Çelebiyi geçtikten sonra ana yolda devam ettinizmi Eneze giderken hasköy tam 2 tepenin arasında kalıyo yani yokuştan iniyosun sağda manav gibi bir yer var ilerde sağdada sapak var biri düz anayol çıkıyo diğeride sağ sapıyo orası hasköy ama şansa bak yha =(
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Saros Erikli gezisini yapmayı düşünüyormusunuz? Belki tanışma fırsatımız olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
Arkadaşlar selam,

Ben de bugün aranıza katıldım sabah motorumu satıp öğlen koştum ninjayı aldım hemen :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Yazık artçına acıdım şimdi :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:48 ----------




Benim bir arkadaşımda 250cc 4 silindirli motor var. Suzuki 1991 model 25.000 km'de. Arkadaşım bu motora 5.000 Tl istiyor. Bu motorda 4 silindirli olduğu için dikkatimi çekiyor. İllaki pazarlıkla biraz indirilir fiyatı. Resim koymak yada link vermek isterdim ama her hangi bir sitede satış ilanı yok ben gittimde gördüm motoru arkadaşımın dükkanında duruyor. Sizce alınabilirmi bu motor? Ne kadar mantıklı?

HERKEZİN DÜŞÜNCELERİNİ CEVAPLARINI BEKLİYORUM
linkini vereyim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...gsx-250-f-250-lik-4-silindir-bir-makina/detay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 ----------

Bak güzel insan bu kadar yaşlı motorları almak büyük risktir. Kapalı kutu alırsın ilk bakışta güzel gelir bi bakarsın 1000 km sonra yatak sarar bilmem ne olur.
Bence tek artısı 4 silindir oluşu ama eksileri;
19 yaşında makina Allah bilir neler gördü
Çook çokkk nadir bulunan bir model bu yüzden 2. el piyasası "0" ve buna bağlı olarak parça bulmak ve almak zor olur
Satmak istesen 2 senede zor satarsın
Bu dezavantajlara rağmen fiyatı fazla (Bence o fiyatın yarısı anca eder o da temizse)
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
18
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
linkini vereyim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...gsx-250-f-250-lik-4-silindir-bir-makina/detay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 ----------

Bak güzel insan bu kadar yaşlı motorları almak büyük risktir. Kapalı kutu alırsın ilk bakışta güzel gelir bi bakarsın 1000 km sonra yatak sarar bilmem ne olur.
Bence tek artısı 4 silindir oluşu ama eksileri;
19 yaşında makina Allah bilir neler gördü
Çook çokkk nadir bulunan bir model bu yüzden 2. el piyasası "0" ve buna bağlı olarak parça bulmak ve almak zor olur
Satmak istesen 2 senede zor satarsın
Bu dezavantajlara rağmen fiyatı fazla (Bence o fiyatın yarısı anca eder o da temizse)


Evet arkadaşım haklısın aslında ama adamla konuştum motor 25.000 binde karburatöründe sorun var dedi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:36 ----------

herkeze merhaba hevesle aldğım ninja mı ekipteki herkezin büyük cc ye geçmesinden dolayı ve kafama yatan bir motor bulduğumdan dolayı zararına kısa süreliğine satlığa çıkarıyorum.ilgilenler bi göz atsın yok yok... tel:05425428101 sahibinden ilanı http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-zxr-250-kisa-sureligine-satilik-kawasaki-ninja-250r-full-dolu-29302162/detay ilan şuan pasif ama yeni güncellediğimden

Arkadaşım msnmi versem motorunun resimlerini atarmasın pc masa üstünde
güzel durur :p

[email protected]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:38 ----------

aramıza hosgeldın kardesım bı tanısma faslı yapcaz kısa zaman içinde senınde katılmanı beklerız saygılar


Arkadaşım geziyi ne zaman ne tarafa yapmayı düşünüyorsunuz? Belki tanışma ihtimalimiz olur tanışırız. Tabi sizde isterseniz ?
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
103
aramıza hosgeldın kardesım bı tanısma faslı yapcaz kısa zaman içinde senınde katılmanı beklerız saygılar

saolasın inşallah ilk buluşmaya gelirim, vakit uyarsa neden olmasın?

bir de sizinde motor çok ısınıyor mu? ben dün biraz gazladım, hararet göstergesi hep tam ortada ama motor cayır cayır yanıyor uzun süre tem de hızlı gittim yine de bacaklarım sucuk gibi oldu.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
linkini vereyim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...gsx-250-f-250-lik-4-silindir-bir-makina/detay


Bak güzel insan bu kadar yaşlı motorları almak büyük risktir. Kapalı kutu alırsın ilk bakışta güzel gelir bi bakarsın 1000 km sonra yatak sarar bilmem ne olur.
Bence tek artısı 4 silindir oluşu ama eksileri;
19 yaşında makina Allah bilir neler gördü
Çook çokkk nadir bulunan bir model bu yüzden 2. el piyasası "0" ve buna bağlı olarak parça bulmak ve almak zor olur
Satmak istesen 2 senede zor satarsın
Bu dezavantajlara rağmen fiyatı fazla (Bence o fiyatın yarısı anca eder o da temizse)


Neyse arkadaşım vaz geçtim benim için en uygun olan ninja. Sanada çok teşşekkür ederim. Yardımcı olduğun için.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
saolasın inşallah ilk buluşmaya gelirim, vakit uyarsa neden olmasın?

bir de sizinde motor çok ısınıyor mu? ben dün biraz gazladım, hararet göstergesi hep tam ortada ama motor cayır cayır yanıyor uzun süre tem de hızlı gittim yine de bacaklarım sucuk gibi oldu.

Gayet normal hele hele bu havalarda:cat:
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Saros, Erikli gezisi düşünüyordunuz ne oldu? Vaz mı geçtiniz o istikametten? Ben yakınım oraya sizlerle tanışmak isterim. Tabi sizde isterseniz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst