- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Merhaba satoyama elf 10-60w deneyecektin vazgeçtin galiba...İnnovama Elf 10-60w ful sentetik yağ ile 400 km yol yaptım herhangi bir sorun yok vites geçişleri ve hızlanmalar güzel tavsiye ederim arkadaşlar.
açıkçası kargo ile getirtmek biraz tuzlu oluyordu 28tl+kargo olacaktı kendim gidip kadıköyden almaya üşendim birde 20tl ye mobil tam sentetik 15w-50 bulunca onu aldım o dönem
bu arada shell advance sx 15w-50 mineral 16 tl




