Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Merhaba satoyama elf 10-60w deneyecektin vazgeçtin galiba... :) İnnovama Elf 10-60w ful sentetik yağ ile 400 km yol yaptım herhangi bir sorun yok vites geçişleri ve hızlanmalar güzel tavsiye ederim arkadaşlar.

açıkçası kargo ile getirtmek biraz tuzlu oluyordu 28tl+kargo olacaktı kendim gidip kadıköyden almaya üşendim birde 20tl ye mobil tam sentetik 15w-50 bulunca onu aldım o dönem:) 1000km geçti şimdide yine kolay bulduğum (shell istasyonundan) 15w50 shell advance sx koydum sanki bana daha güzel geldi :silent:

bu arada shell advance sx 15w-50 mineral 16 tl
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
Haklısın :) bir daha ki yağ değişiminde shell 15w50 full sentetik koyacağım nasip olursa :) bir o kaldı zaten castrol 10w40(servis koyuyordu ), motul 15w50 yaz 10w40 kış, mobil 15w50 , elf 10w60 sırada Shell var :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Haklısın :) bir daha ki yağ değişiminde shell 15w50 full sentetik koyacağım nasip olursa :) bir o kaldı zaten castrol 10w40(servis koyuyordu ), motul 15w50 yaz 10w40 kış, mobil 15w50 , elf 10w60 sırada Shell var :)

sen yinede castrol 10w-40 yağı birdaha motoruna koymada koydurmada :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent:Sizce vitesli motor sürücünün dikkatini az da olsa dağıtıyor mu?:silent:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vites değiştirmenin dikkati dağıtmakla ilgisi yok, vitesin konumunu ve motor devriyle uyumunu sağladıktan sonra otomatik vites gibi herşey otomatiğe bağlanır. Scooter kullanırken dikkatim dağılıyor debriyaj-vites levyesi arıyorum ama 1-2 km sonra alışıyor insan.
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
S.a. arkadaşlar kısa bi aradan sonra tekrar beraberiz bir hafta boyunca 20:00 - 03:00 saatler arasında innovanın kaplama yapılacak tüm parçaları söküldü ve parçalar kaplandı, ince işçilikleri kaldı mesela arka janta mavi stiicker ve baloncukları alma gibi tamamen bittiği zaman tekrar koyarım, sizce nasıl olmuş arkadaşlar?



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

[URLttp://img839.imageshack.us/i/76299305.jpg/]
76299305.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
9
arkadaşlar sonunda nasip oldu ve aldım innova-i yi inş sizlerede nasip olur :cherry:
ama diğer innovadan farklı gibi sesi biraz daha kısık jikle yok..sanırım otomatik jikleli.. kısacası tam elektronik bi makina..
sizlere yada innova-i kullanan arkadaşlara bi sorum olacaktı deponun üstünde bi kutu var kontağı çevirdiğimde göstergede FI yanıyo aynı andada o kutunun içinden bi ses çıkıyo bu işlem ibrenin dibe vurup gelmesi içinde gerçekleşiyo.. motoru çalıştırdığımda o kutudan yine aynı ses geliyo ve motoru stop ettirdiğimde kesiliyo acaba bunun nedeni ne olabilir bi fikriniz varmı ?? :silent:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
arkadaşlar sonunda nasip oldu ve aldım innova-i yi inş sizlerede nasip olur :cherry:
ama diğer innovadan farklı gibi sesi biraz daha kısık jikle yok..sanırım otomatik jikleli.. kısacası tam elektronik bi makina..
sizlere yada innova-i kullanan arkadaşlara bi sorum olacaktı deponun üstünde bi kutu var kontağı çevirdiğimde göstergede FI yanıyo aynı andada o kutunun içinden bi ses çıkıyo bu işlem ibrenin dibe vurup gelmesi içinde gerçekleşiyo.. motoru çalıştırdığımda o kutudan yine aynı ses geliyo ve motoru stop ettirdiğimde kesiliyo acaba bunun nedeni ne olabilir bi fikriniz varmı ?? :silent:


Enjeksiyonun hazır olduğunu belirtiyor.O işlem bittikden sonra motorunu çalıştırabilirsin.Sanırım o sesde benzin enjektöründen geliyordur.Unutma enjeksiyonlu makineye biniyorsun :)
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
45
arkadaşlar benim innova 37 binde ve piston sekman yedi sanırsam hep acık ve ucuz yağ kullanıyordum 500 tl yedi bundan sonra kaliteli yağ kullanacağım
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
çok şükür bir innaova aldım inş. yamaha cyrptonu aratmaz satasım yoktu memnundum ama çok metettiiler az yakıymuş bide vs.vs. ama bayide mavi yoktu siyah almak zorunda kaldım napalım kısmet pazartesi teslim alacam inş. bakalım nasılmış...


motor hakkında ilk kullanım açısından tavsiyesi olan fikri olanlar varsa, yardımcı olurlarsa sevinirim saygılar...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
çok şükür bir innaova aldım inş. yamaha cyrptonu aratmaz satasım yoktu memnundum ama çok metettiiler az yakıymuş bide vs.vs. ama bayide mavi yoktu siyah almak zorunda kaldım napalım kısmet pazartesi teslim alacam inş. bakalım nasılmış...


motor hakkında ilk kullanım açısından tavsiyesi olan fikri olanlar varsa, yardımcı olurlarsa sevinirim saygılar...

hasan kardeş sana innovayı nasıl anlatıysam hemen gidip almışsın :mrgreen: şaka bir yana hayırlı olsun alınacak en güzel cub u aldın bunu bil zaten binince anlamışsındır kısmetse aradaki farka bakmak için bir ara yanına uğrarım bu ara çok yoğunum

125i kullanan arkadaşlar tecrübelerini yazarsa daha iyi olur diyorum..

arka çanta demiri aldım dedin bende geçen gün ANES motora servise gittiğimde gördüm yeni siyah innovanın arka çanta demirini, 140tl fiyat kommuşlar demir aparata ve 34lt givi topcase takılıydı, makina yılan gibi duruyordu.

kısmetse önümüzdeki günlerde bende givi çanta aparatı ve givi topcase alacağım

toplam 280tl tutuyor:pr:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
hasan kardeş sana innovayı nasıl anlatıysam hemen gidip almışsın :mrgreen: şaka bir yana hayırlı olsun alınacak en güzel cub u aldın bunu bil zaten binince anlamışsındır kısmetse aradaki farka bakmak için bir ara yanına uğrarım bu ara çok yoğunum

125i kullanan arkadaşlar tecrübelerini yazarsa daha iyi olur diyorum..

arka çanta demiri aldım dedin bende geçen gün ANES motora servise gittiğimde gördüm yeni siyah innovanın arka çanta demirini, 140tl fiyat kommuşlar demir aparata ve 34lt givi topcase takılıydı, makina yılan gibi duruyordu.

kısmetse önümüzdeki günlerde bende givi çanta aparatı ve givi topcase alacağım

toplam 280tl tutuyor:pr:

buyur gel tabi her zaman beklerim... gelenlere hürmette ikramda kusur etmeyiz evelallah..
haklısın kullananlar yorumlarını yazsa tam süper olacak ama pek fazla kişi almamış olsa gerek bende salı teslim alacam motorumu inş. bagaj demiri aldım... biraz pahalı ama napalım.. önceki motorum yamaha cyrpton için demir almamıştım 50 auro diye sonra gittim kanunu demiri aldım motorcuda uğraştı baya demircide adamlar 4 saat gözümün önünde uğraşarak yaptı ve bana demir orjinali ile neredeyse aynı fiyata mal oldu... istoçtaki anese gittiysen ve siyah innovayı gördüysen onu aldım işte.. kaporayı verdim aşağı servide indirdiler birde revid mont aldım.. pazartesi kısmetse vekaletnameyi falan götürecem salıda teslim alacam kısmetse izlenimlerimi yazarım....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:59 ----------

 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
arkadaşlar benim innova 37 binde ve piston sekman yedi sanırsam hep acık ve ucuz yağ kullanıyordum 500 tl yedi bundan sonra kaliteli yağ kullanacağım

Çok para! tutmuş.250 tl ye maal oldu benmki. bende senin gibi yanlış yağ kullanımı 10w40 20w50 10w50. Yağlarını karıştırdımda kattım hay katmaz olaydım sibopları yedi akabindede piston sekman kısacası bana bi piston aldırttı aklında olsun.Sibop ayarını iyi yaptır.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
buyur gel tabi her zaman beklerim... gelenlere hürmette ikramda kusur etmeyiz evelallah..
haklısın kullananlar yorumlarını yazsa tam süper olacak ama pek fazla kişi almamış olsa gerek bende salı teslim alacam motorumu inş. bagaj demiri aldım... biraz pahalı ama napalım.. önceki motorum yamaha cyrpton için demir almamıştım 50 auro diye sonra gittim kanunu demiri aldım motorcuda uğraştı baya demircide adamlar 4 saat gözümün önünde uğraşarak yaptı ve bana demir orjinali ile neredeyse aynı fiyata mal oldu... istoçtaki anese gittiysen ve siyah innovayı gördüysen onu aldım işte.. kaporayı verdim aşağı servide indirdiler birde revid mont aldım.. pazartesi kısmetse vekaletnameyi falan götürecem salıda teslim alacam kısmetse izlenimlerimi yazarım....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:59 ----------


türkiyede aksesuar başlı başına kara borsa kaç yıl sonra bende araştırmalarım sonucu givi çanta aparatını buldum 125tl diyorlar

ayrıca yanlış görmediysem senin aparata 140tl yazmışlardı:cat:

demekki o gün anes motorda içime doğmuş öyle o motora baktım durdum hiç görmemiş gibi aslında baktığım arka çanta aparatıydı:p

forumda 5-6 kişi var 125i kullanan ama pek aktif değiller zaten topic aktif değil

yakın zamanda yazarlar ama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst