Honda Honda CBF500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
bıldıgım kadarıyla CBF 500 ün 2009 modelı yok.2007 son.ayrıca fıyatlar konusunde mıllet arkasını bos buldu herhalde.attıkca atıyorlar.bu nedır.soylenen fıyatlara ne makıneler alınır bılıyorlarmı acaba.yavv.
ben suan ADANA cıkıslı ANTALYA IZMIR CANAKKALE gezısındeyım.motorumu test etme sansı buldum.ızlenımlerımı daha sonra aktaracagım.sevgılrımle.
iyi gezmeler abi.görüşlerini bekliyoruz:)


bu arada, aşağıdaki konu hakkında bana yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar ?

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/78678-cbf-500-camurluk.html
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ben de bir aralar bu parçaya merak sarmıştım.aradım ama bulamadım.başka modelleri de var.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

bir ara şu çin malı scooterların arka çamurluğunu adapte etmeyi düşündüm.hatta CBF TÜRKİYE'de HATAY'lı bir abimiz,kendi motoruna,şu pimapen yağmur oluğundan imal etmişti,hiç te fena olmamıştı.hesaplı,bulabilen varsa ben de alacağım.
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
herkese merhaba,
bugün motorumun bakımı için her zamanki gibi yine ümraniye'deki murat ustaya gittim. elleri dert görmesin çok ilgilendi.
yapılan işlemler;
*hava filtresi temizlendi
*yağ değişimi
*bozulan FA korna tamiratı
* geçen gün park halindeyken devrildiğinde yamulan ön fren maneti düzeltimi
*yine geçen gün devrildiğinde koruma demirinde oluşan çiziklerin rütuşlanması
*muhtelif yerlerinin yağlanması ve genel olarak kontrolünün yapılması
gördüğünüz üzere standart bakımda yapılması gerekenlerin hepsi yapıldı:p
şaka bir yana murat abi cidden en kıytırık işlerimle bile özene bezene sıkılmadan ilgilendi.arka balatayı değiştirmek istedim, ''daha var gerek yok'' dedi. ''usta yağ filtresini niye değiştirmedin'' dedim. ''geçen sefer değiştirmiştik, bu sefer gerek yok. bi dahakine değiştiririz'' dedi. ısmarlanan onca çay, yemek teklifi, muhabbet ve benim sorduğum onca abuk subuk soruya sıkılmadan cevap vermesi ve detaylı şekilde anlatması da cabası...
toplamda 80 lira verdim, içime sindi. bu aralar lastik değiştireceğimden kendisiyle lastik üzerine de bayağı konuştuk.ben michelen 2 CT istediğimi ama çok pahalı olduğunu söyledim. pilot power'a karar verdik. onunda söylediği gibi zaten çok yüksek süratlere çıkmadığımdan, çok aşırı risk almadığımdan pilot power fazlasıyla işimi görürmüş. ayrıca shinko ve maxess marka lastiklerinde alternatif olabileceğini kendisinin yunus motorlarına bu markaları kullandığını, şu ana kadar hiç bir problem yaşamadıklarını söyledi. bu markaları otosever satıyormuş.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
benimde aslında acilen lastik ihtiyacım var ama ben bu yazı bu lastiklerle atlatmak zorundayım. Kışın zaten çok fazla kullanmıyorum motoru. Seneye nisan - mayıs gibi almayı düşünüyorum
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,motorumla ADANA çıkışlı,akdeniz-ege sahilinden ÇANAKKALE gezimi,tamamladım.tam 2950 km.lik yol yaptım.ben-eşim ve full bagajımla.toplamda 550 tl.lik yakıt yaktım.ve bu hesaba göre,bu şartlarda km.ye 186.44 kr.yaktım.bence bu şartlara göre normal.en fazla süratim de 120 oldu.bu hızdan çok keyif alıyorum.gerilmeden,etrafı seyrederek,keyif alarak sürüş.yoldaki rahatlığını söylememe gerek yok.hiçbir sıkıntı ve şikayet olmadan kazasız-belasız tamamladım.motorumu birkez daha sevdim.sizlerle paylaşmak istedim.


benimde aslında acilen lastik ihtiyacım var ama ben bu yazı bu lastiklerle atlatmak zorundayım. Kışın zaten çok fazla kullanmıyorum motoru. Seneye nisan - mayıs gibi almayı düşünüyorum

kardeş,bende motoruma,yola çıkmadan önce bitmiş olan lastiklerinin yerine SHİNKO marka lastik taktım.bu markayı daha önce HYOSUNG COMET motorumda da kullanmıştım.kuruda,virajda yol tutuşu bana göre gayet başarılı.ama ıslakta biraz dikkatli olmam gerektiğini zaten daha önceden biliyorum.ee ben zaten senin gibi kışın fazla kullanmadığıma göre sorun yok.almadan önce çoook araştırdım.acayip yüksek fiyatlarla karşılaştım.tamam çok iyi markalar ve o oranda yüksek fiyatlar,can güvenliğim ve motorum için değmezmi,değer ama biraz da bütçe meselesi.istersen sende bir düşün.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
arkadaşlar,motorumla ADANA çıkışlı,akdeniz-ege sahilinden ÇANAKKALE gezimi,tamamladım.tam 2950 km.lik yol yaptım.ben-eşim ve full bagajımla.toplamda 550 tl.lik yakıt yaktım.ve bu hesaba göre,bu şartlarda km.ye 186.44 kr.yaktım.bence bu şartlara göre normal.en fazla süratim de 120 oldu.bu hızdan çok keyif alıyorum.gerilmeden,etrafı seyrederek,keyif alarak sürüş.yoldaki rahatlığını söylememe gerek yok.hiçbir sıkıntı ve şikayet olmadan kazasız-belasız tamamladım.motorumu birkez daha sevdim.sizlerle paylaşmak istedim.




kardeş,bende motoruma,yola çıkmadan önce bitmiş olan lastiklerinin yerine SHİNKO marka lastik taktım.bu markayı daha önce HYOSUNG COMET motorumda da kullanmıştım.kuruda,virajda yol tutuşu bana göre gayet başarılı.ama ıslakta biraz dikkatli olmam gerektiğini zaten daha önceden biliyorum.ee ben zaten senin gibi kışın fazla kullanmadığıma göre sorun yok.almadan önce çoook araştırdım.acayip yüksek fiyatlarla karşılaştım.tamam çok iyi markalar ve o oranda yüksek fiyatlar,can güvenliğim ve motorum için değmezmi,değer ama biraz da bütçe meselesi.istersen sende bir düşün.

bora abi hoşgeldin. gezinin keyifli geçmesine sevindim.yakıt tüketimin çok iyiymiş. Umarım bir gün bende bu değerlere ulaşabilirim.:pale:
bu arada fotoğarflardan gördüğüm kadarıyla sende benim gibi uzun boylusun. yollarda hiç zorlanmadın mı yahu rüzgardan:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bora abi hoşgeldin. gezinin keyifli geçmesine sevindim.yakıt tüketimin çok iyiymiş. Umarım bir gün bende bu değerlere ulaşabilirim.:pale:
bu arada fotoğarflardan gördüğüm kadarıyla sende benim gibi uzun boylusun. yollarda hiç zorlanmadın mı yahu rüzgardan:)

hoş buldum kardeş.sağolasın.yok kardeş boydan dolayı rahatsız olmadım.ama şimdi motora ön cam taktım epey farketti.hızı göstermiyor,bir bakıyorum 100-110 olmuş.fakat camın üst kısmından sapan rüzgar benim kaskta patlıyor,bu anlamda pek memnun değilim gibi.camın daha uzunu vardı,polis motoru gibi olur diye almadıydım.bakalım biraz daha kullanayım.:pale:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Adanalı hoşgeldin. Akdeniz-Ege sahil turu inanılmaz keyifli olmuştur. Peki konaklamaları nerelerde yaptın? çadırmı yoksa otelmi? Bende inşallah cuma gece küçük bir ege turuna çıkmak istiyorum nasip olursa.

şinko lastik fiyatları nekadar bu arada? ıslak zeminde sıkıntılı demişsin ancak zaten ıslak zemin önemli. benim motorun üzerindeki lastikler zaten yaz sıcağında ısınınca problem yaşatmıyor. ama yol koşulları malum. yolculuk esnasında yağmur olmasa da yıkanmış, ıslanmış ya da su akan yollardan geçiyoruz. ve tam o suların üzerinden geçerken ani fren yapmamız gerekebiliyor. duramayıp kayarak çarpmaktan çok korkuyorum. çünkü benim şu anki lastiklerimden yaşadığım sıkıntı bu. bir kaç kere büyük tehlikeler atlattım :S
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Adanalı hoşgeldin. Akdeniz-Ege sahil turu inanılmaz keyifli olmuştur. Peki konaklamaları nerelerde yaptın? çadırmı yoksa otelmi? Bende inşallah cuma gece küçük bir ege turuna çıkmak istiyorum nasip olursa.

şinko lastik fiyatları nekadar bu arada? ıslak zeminde sıkıntılı demişsin ancak zaten ıslak zemin önemli. benim motorun üzerindeki lastikler zaten yaz sıcağında ısınınca problem yaşatmıyor. ama yol koşulları malum. yolculuk esnasında yağmur olmasa da yıkanmış, ıslanmış ya da su akan yollardan geçiyoruz. ve tam o suların üzerinden geçerken ani fren yapmamız gerekebiliyor. duramayıp kayarak çarpmaktan çok korkuyorum. çünkü benim şu anki lastiklerimden yaşadığım sıkıntı bu. bir kaç kere büyük tehlikeler atlattım :S

kardeş,evet çok keyifli oldu çünkü epey viraj var oralarda.adana-side,side patara,patara-foça,foça-ç.kale,ç.kale-eskişehir,eskişehir adana şeklinde oldu.çadır değil,otel veya pansiyon şeklinde oldu.çadır bu kadar uzun yolda eziyet olurdu.akşama kadar motor sür bu sıcakta,sonra o yorgunluğun üzerine çadır kur,yatak şişir,sabahta tersini yap.hem gittiğim yerlerde odaya yerleşip şöyle bir duş almak,cep tel.i şarj vs.etmek,gece klima ile serin serin uyumak gerekeceği için böyle tercih ettim.
kardeş doğru söylüyorsun ama,o ıslaklıklara gelince ben zaten iyice yavaşlıyorum(su dan geçerken malum tekerler her yeri batırıyor diye :queen:)ee senin gibi kışın da çok az bindiğim için dikkat ediyorum.benim için şuana kadar sıkıntı yaratmadı.

bende sizlere birşey sormak istiyorum?hava filtresinin orjinali kaç paradır?ben burada sordum honda servisine;elimizde yok sipariş veririz gelir dediler.duyduğum kadarı ile 120-130 tl.ymiş.ee K&N hava filtre de 140-150 tl.ymiş hemde bir kere alınıyor,temizle temizle kullan.ne dersiniz ?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
hava filtresinin orjinali kaç paradır?ben burada sordum honda servisine;elimizde yok sipariş veririz gelir dediler.duyduğum kadarı ile 120-130 tl.ymiş.ee K&N hava filtre de 140-150 tl.ymiş hemde bir kere alınıyor,temizle temizle kullan.ne dersiniz ?

120-130 tl üzerinden biraz indirim isteyebilirsin sanırım. mümkünse kdv dahil o fiyata almaya çalış. benim de hava filtresine ihtiyacım var. benim araştırdığım kadarıyla K&N almaktan vazgeçtim. K&N gözenekleri sanırım normalinden daha büyük ve fazla yakıt sarfiyatı oluyor diye duydum. orjinal filtre zaten 17-18 bin km görevini yapıyor. Bukadar km yi ben 2-2,5 yılda yapıyorum. bu sebeple orjinal almanı ve kafanın rahat olmasını tavsiye ederim.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Selam arkadaşlar. Yine bu sene tatile kız arkadaşımla birlikte motorla gittik. 18.000 km bakımını yaptırırken buji ve hava filtresini değiştirmemiştim. Yola çıkmadan önce hava filtresi ve bujileri de servis de değiştirdim. Tatile Edremit Akçay tarafına gittim. İstanbul evden-eve tam 1016 km yol yaptım. Giderken 110-140 km hızlarla, dönerken 100-120 km hızlarla döndük. İki kişi ve tam yükle bu yolculuğu yaptık. Ayrıca tatilde hergün bir yerlere gittik motorla. birgün Altınoluk bir gün Ören v.b. Yani ekonomik kullanım olmaksızın ve yüklü bir şekilde bu kadar km yi 185 tl yakıtla bitirdim. yani km de 18,5 kuruş. Benzinin 4 tl ye yaklaştığı şu dönemde artık kimse cbf500 çok yakıyor demez herhalde ;)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
95
Selam arkadaşlar. Yine bu sene tatile kız arkadaşımla birlikte motorla gittik. 18.000 km bakımını yaptırırken buji ve hava filtresini değiştirmemiştim. Yola çıkmadan önce hava filtresi ve bujileri de servis de değiştirdim. Tatile Edremit Akçay tarafına gittim. İstanbul evden-eve tam 1016 km yol yaptım. Giderken 110-140 km hızlarla, dönerken 100-120 km hızlarla döndük. İki kişi ve tam yükle bu yolculuğu yaptık. Ayrıca tatilde hergün bir yerlere gittik motorla. birgün Altınoluk bir gün Ören v.b. Yani ekonomik kullanım olmaksızın ve yüklü bir şekilde bu kadar km yi 185 tl yakıtla bitirdim. yani km de 18,5 kuruş. Benzinin 4 tl ye yaklaştığı şu dönemde artık kimse cbf500 çok yakıyor demez herhalde ;)

Aynı tarihlerde oralardaymışız :) hemen hemen benzer hızlarda gittim geldim. ben de söylediklerine katılıyorum fazla yaktığını düşünmüyorum. yüksek devirli kullanmayı pek sevmediğim için bana ekonomik geliyor.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
CBF 150'limle takas etmek isteyen birisi var benim motor nisan 1çıkışlı 2010 model ilk sahibyim 10.000 km adamın cbf500'ü 2006 model 8.500 kmde istanbulda inandırıcı gelmedi takas edelim diyo paraya ihtiyacı varmış ondan tas etmke düşürmek istiyomuş, 9.500 istiyo ben dedim bnm motora 4.000 derim üzerinede 3.000 veririm 2010 modelden 2006 model garantili motorumu vericem ama 500 cc motor sahibi olmuş olucam 7.000 tl nasıldır 2006 model için zaten 7250den başlıyo sahıbındende ne diyonsuz arklar?
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
CBF 150'limle takas etmek isteyen birisi var benim motor nisan 1çıkışlı 2010 model ilk sahibyim 10.000 km adamın cbf500'ü 2006 model 8.500 kmde istanbulda inandırıcı gelmedi takas edelim diyo paraya ihtiyacı varmış ondan tas etmke düşürmek istiyomuş, 9.500 istiyo ben dedim bnm motora 4.000 derim üzerinede 3.000 veririm 2010 modelden 2006 model garantili motorumu vericem ama 500 cc motor sahibi olmuş olucam 7.000 tl nasıldır 2006 model için zaten 7250den başlıyo sahıbındende ne diyonsuz arklar?

Bence hiç takasa girme. 7000 tl takasla alacağına, üzerine 1500 hatta ve hatta 2000 tl daha koy pırıl pırıl makineler var. Mesela benim ki ;) Gerçi ben satmaya karar veremiyorum çünkü motorumu çok seviyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Eki 2010
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün 2006, 50.000km, kazasız belasız, givi rüzgarlıklı, givi 3lü çantalı,markasını bi türlü öğrenemediğim ama harika sesi olan performans egzost olan bir cbf 500 aldım. 6500 tl saydım.ama arka lastik %60 bitmiş, zincir değişmesi lazım ve bakımı gelmiş..... ne dersiniz kazıklandım mı acaba! çok aceleye getirdim paldır küldür aldım :silent:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
öncelikle hayırlı olsun.güle güle kullan.bence,givi rüzgarlık+3 lü givi çanta+egzoz çok iyi bir donanım.bu da motorun uzun yolda kullanıldığını gösteriyor.istersen int.te araştır bunları almaya kalksan kaça alabilirsin.bir çift lastik ve zincir/dişli takımı bunların yanında hiçbirşey değil.fiyatıda ucuzmuş.bu motorlarda 50.000 km.hiçbirşey.daha uzun seneler sorunsuz binersiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Eki 2010
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adanalı
sağol abi .. içime su serptin. :rendeer: ha bide motor koruma demiri var onu yazmayı unutmuşum. :queen: abi canlandıralım bu topik i ya .. nereye gitmiş cbfciler ? .
12 kasımda izmirden bursaya yolculuk var . yaklaşık 400 km bakalım ne kadar yakacak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:31 ----------

abi bu ne yaaaaa... şoka girdim.. :cyclopsan harbiden 1000 euronun üstünde o aksesuarların hepsi... alırken söyleniyordum kendi kendime napçam ben bu koca koca çantalarla diye... iyiki adama dememişim sökerdi valla !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


bu da benim düldül manisa manzaralı :)
üzerindfe mivv suono eksoz var aldığımda da öyleydi. araştırdım fiyatını bulamadım piyasaaı ne acaba paylaşırsanız sevinirim... kaliteli bişey ise ona göre saygı gösterecem eksoza yoksa çok bağırıyor canımı sıkmaya başladı !
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst