herkese merhaba,
bugün motorumun bakımı için her zamanki gibi yine ümraniye'deki murat ustaya gittim. elleri dert görmesin çok ilgilendi.
yapılan işlemler;
*hava filtresi temizlendi
*yağ değişimi
*bozulan FA korna tamiratı
* geçen gün park halindeyken devrildiğinde yamulan ön fren maneti düzeltimi
*yine geçen gün devrildiğinde koruma demirinde oluşan çiziklerin rütuşlanması
*muhtelif yerlerinin yağlanması ve genel olarak kontrolünün yapılması
gördüğünüz üzere standart bakımda yapılması gerekenlerin hepsi yapıldı

şaka bir yana murat abi cidden en kıytırık işlerimle bile özene bezene sıkılmadan ilgilendi.arka balatayı değiştirmek istedim, ''daha var gerek yok'' dedi. ''usta yağ filtresini niye değiştirmedin'' dedim. ''geçen sefer değiştirmiştik, bu sefer gerek yok. bi dahakine değiştiririz'' dedi. ısmarlanan onca çay, yemek teklifi, muhabbet ve benim sorduğum onca abuk subuk soruya sıkılmadan cevap vermesi ve detaylı şekilde anlatması da cabası...
toplamda 80 lira verdim, içime sindi. bu aralar lastik değiştireceğimden kendisiyle lastik üzerine de bayağı konuştuk.ben michelen 2 CT istediğimi ama çok pahalı olduğunu söyledim. pilot power'a karar verdik. onunda söylediği gibi zaten çok yüksek süratlere çıkmadığımdan, çok aşırı risk almadığımdan pilot power fazlasıyla işimi görürmüş. ayrıca shinko ve maxess marka lastiklerinde alternatif olabileceğini kendisinin yunus motorlarına bu markaları kullandığını, şu ana kadar hiç bir problem yaşamadıklarını söyledi. bu markaları otosever satıyormuş.