Yeschim ile Dreamdark'ın Tatil Fotoları - 2

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senden kaynaklı bir durum sanırım bizde gayet normal görünüyor :silent:
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Akşam Murat fotoğrafları gösterdi ne güzel gezip yemişsiniz :queen: Allah içinize sindirsin pek güzel bir gezi olmuş, darısı bizim başımıza inşallah. Denk gelemediğimiz için üzgünüm sevgili Yeşim ve Emre. İnşallah bir daha ki sefere yüz yüze tanışma, görüşme fırsatımız olur. Ve Murat'ın dediği gibi sizleri bekliyoruz yine, kapımız her zaman açık :rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Girdim baktım, okudum da kıskanmaktan bir şey yazamadım şimdiye kadar:)

Süper, mükemmel, müthiş, harika ve daha bir sürü şey olmuş:) 3 vakte kadar önce kendime bu geziden bir tane, sonra size en kısa zamanda tekrarını dilerim:)

Sağolasın Olcan, amin derim ben de bu temenniye. :)

Ohhhh geziden sonra nihayet işin keyifli kısmına geçilmiş. Biraz geç gördğm topiği ama olsun. zaten gezi yorumlarını izmirdeyken yapmıştık ama fotoğrafları eksik kalmıştı. Fotoğrafları görünce biraz içim gitmedi değil hani. mesela köfte resimlerine bayıldım:):pr::salut:
Aklınıza tekerinize sağlık. iyiki geldiniz de görüşebildik. Keşke imkan olsaydı da biraz daha uzun kalabilseydiniz ve biz de nilüferle size eşlik edebilseydik. Nasip bu sefere değilmiş. Ama inşallah bayram tatilinde görüşebiliriz.

Bu arada gezi topiğinizin etikleri Türkiye Tanıtımı gibi olmuş neredeyse. altinoluk, assos, aydin, ayvalik, canakkale, cesme, deniz, didim, foca, gezi, gunes, izmir, kum, sarkoy, seyahat, sirince, tatil, tekirdag. eee batı kıyılarında gitmedik yer kaldı mı yaw?

Yeşimin annesinin yemekleri ve mezeleri ise süperdi. Keyifli sohbetiniz için teşekkürler. Her zaman bekleriz arkadaşlar. sevgilerle:cat::rendeer:

Sana da herşey için tekrar teşekkürler Murat'cım, bir aksilik olmazsa bayramda görüşürüz inşallah dediğin gibi. İstanbul'a da bekliyoruz.:rendeer:
Türkiye'de gezmedik yer bırakmayacağız kısmetse birkaç seneye kadar. :)

Akşam Murat fotoğrafları gösterdi ne güzel gezip yemişsiniz :queen: Allah içinize sindirsin pek güzel bir gezi olmuş, darısı bizim başımıza inşallah. Denk gelemediğimiz için üzgünüm sevgili Yeşim ve Emre. İnşallah bir daha ki sefere yüz yüze tanışma, görüşme fırsatımız olur. Ve Murat'ın dediği gibi sizleri bekliyoruz yine, kapımız her zaman açık :rendeer:

Çok teşekkürler, darısı başınıza inşallah. :)
Kısmetse bir daha yolumuz düştüğünde o tarafa tanışırız inşallah, bizim de kapımız sonuna kadar açık. :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akşam Murat fotoğrafları gösterdi ne güzel gezip yemişsiniz :queen: Allah içinize sindirsin pek güzel bir gezi olmuş, darısı bizim başımıza inşallah. Denk gelemediğimiz için üzgünüm sevgili Yeşim ve Emre. İnşallah bir daha ki sefere yüz yüze tanışma, görüşme fırsatımız olur. Ve Murat'ın dediği gibi sizleri bekliyoruz yine, kapımız her zaman açık :rendeer:

Kısmet, nasılsa yine geleceğiz :mrgreen: İnş. görüşürüz bir dahaki sefere, çok teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelin tabiki ya ne demek. ama hala şu mangalı yakıp tıkabasa yiyemedik ya ona yanarım:):queen:

Bayrama inş. :rendeer: Tıka basanın kelime anlamını bire bir görmen dileğiyle :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hımm şimdi ne yazacağımı bilemedim :) Fotoğraflar muhteşem,siz muhteşemsiniz,rota muhteşem.. Daha ne olsun :)
Yalnız...
Kaptan hasan ın eklediği fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere yeshim hanımefendi boyumun uzunluğu şaibe götürmez efem :p Kabul ediniz reca edicim.. :)
Yahu o işin geyiğide,şu çeşme olayına gelemediğime çok hayıflandım.Belime çaput sarar yine gelirdim şuan olsa,o yorgunluk ve bel ağrısı nasıl bir zihin kapatması yaşattıysa,dinlene dinlene git be adam demi..O sofra,o muhabbetler,o güzel anlar kaçarmı hiç.Cıks,bu seferkini saymıyoruz zaten,ateş alır gibi oldu.Bir daha ki sefere daha teferruatlı,daha güzel bir şekilde ağırlamak isteriz sizi..
Çeşme konusunda tekrar özürlerimi sunup,burada sadece Murat ın kapısının değil birden fazla kapınızın olduğunu unutmamanızı isterim.
Tekrar bekleriz..:rendeer:


(Dip Not: Emre kiloları geri aldın mı onu da merak etmedim değil bu fotoğraflardan sonra :p )
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen:
Hımm şimdi ne yazacağımı bilemedim :) Fotoğraflar muhteşem,siz muhteşemsiniz,rota muhteşem.. Daha ne olsun :)
Yalnız...
Kaptan hasan ın eklediği fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere yeshim hanımefendi boyumun uzunluğu şaibe götürmez efem :p Kabul ediniz reca edicim.. :)
Yahu o işin geyiğide,şu çeşme olayına gelemediğime çok hayıflandım.Belime çaput sarar yine gelirdim şuan olsa,o yorgunluk ve bel ağrısı nasıl bir zihin kapatması yaşattıysa,dinlene dinlene git be adam demi..O sofra,o muhabbetler,o güzel anlar kaçarmı hiç.Cıks,bu seferkini saymıyoruz zaten,ateş alır gibi oldu.Bir daha ki sefere daha teferruatlı,daha güzel bir şekilde ağırlamak isteriz sizi..
Çeşme konusunda tekrar özürlerimi sunup,burada sadece Murat ın kapısının değil birden fazla kapınızın olduğunu unutmamanızı isterim.
Tekrar bekleriz..


(Dip Not: Emre kiloları geri aldın mı onu da merak etmedim değil bu fotoğraflardan sonra :p )

Teşekkür ederiz :rendeer: de fotomontaj o eklenen fotoğraflar ayağının altında tabure olduğu gizlenmiş zaten parmağımla gösterip gülmüşüm iyice incelenirse görülebilir :queen:
Sağlık herşeyden mühim canın sağolsun senin bayramda oradayız yine çıkartırız acısını hep beraber hem madem çok ısrar ettin sende kalırız bu sefer peki :p Şaka bir yana Murat evi öğrendi istediğiniz zaman gidin annem çok mutlu olur samimiyetle söylüyorum. :) Ayrıca her zaman burada da bir eviniz var sıra sizde :rendeer: İzmir insanı işte canlarım yaaa :rendeer: Bana kalsa geri dönermiydim acaba :pale: Neyse olayı yine acıtasyona götürmeyeyim :mrgreen: Hepinizi çok seviyoruz, herşey için tekrar teşekkürler..:rendeer:
Bu arada Emre de ben de birazcık kg aldık malesef :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
gercekten güzel gezı olmuş akşam akşam keyıfle okudum ve fotoğraflarınıza baktım baktımki tam o sırada eşim hop cay içermısın dıyor ya ne güzel dalmıştık bızde tatılde gıbıydık paylaşımın için teşekkürler:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hımm şimdi ne yazacağımı bilemedim :) Fotoğraflar muhteşem,siz muhteşemsiniz,rota muhteşem.. Daha ne olsun :)
Yalnız...
Kaptan hasan ın eklediği fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere yeshim hanımefendi boyumun uzunluğu şaibe götürmez efem :p Kabul ediniz reca edicim.. :)
Yahu o işin geyiğide,şu çeşme olayına gelemediğime çok hayıflandım.Belime çaput sarar yine gelirdim şuan olsa,o yorgunluk ve bel ağrısı nasıl bir zihin kapatması yaşattıysa,dinlene dinlene git be adam demi..O sofra,o muhabbetler,o güzel anlar kaçarmı hiç.Cıks,bu seferkini saymıyoruz zaten,ateş alır gibi oldu.Bir daha ki sefere daha teferruatlı,daha güzel bir şekilde ağırlamak isteriz sizi..
Çeşme konusunda tekrar özürlerimi sunup,burada sadece Murat ın kapısının değil birden fazla kapınızın olduğunu unutmamanızı isterim.
Tekrar bekleriz..:rendeer:


(Dip Not: Emre kiloları geri aldın mı onu da merak etmedim değil bu fotoğraflardan sonra :p )

Güzel temennilerin için teşekkür ederiz, biz de her zaman bekleriz.:rendeer:
Ayrıca o halde gelmediğin iyi olmuş, keyfi çileye dönüştürmenin anlamı yok; sağlık olsun yine geliriz bir araya.:wiinkk:
Zaten Yeşim'in de dediği gibi bayramda o taraftayız kısmetse, hem bunu ben de saymıyorum; bu sefer geldiğimizde mangal yakılacak ona göre.:queen:
Kilo dediğin nedir ki Tuncer'cim, alınır da verilir de :p Şaka bir yana, tartılmadım ama birkaç kilo aldım sanırım tatil öncesine göre. Aman veririz yahu boşver, can boğazdan gelir.:)

gercekten güzel gezı olmuş akşam akşam keyıfle okudum ve fotoğraflarınıza baktım baktımki tam o sırada eşim hop cay içermısın dıyor ya ne güzel dalmıştık bızde tatılde gıbıydık paylaşımın için teşekkürler:)

Sağolasın, siz de en kısa zamanda yaparsınız inşallah güzel bir gezi.:)
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
anlasılan super bır gezı olmus :D ahhhh ahhhh dıyesım geldı ymn ederım :D
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Mükemmel bir gezi olmuş. Yemekleri ise tek geçiyorum.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sağolun arkadaşlar, evet çok güzel bir tatildi tabi yemekler de öyle :)
 
Katılım
8 Ocak 2010
Mesajlar
13
biz de geçen yaz haziran ayında ybr 125 ile beraber iki kişi tekirdağda köfteleri lüplettikten sonra ayvalık'a doğru yol almış ve resimleri paylaşmıştık.eski günlerimi yad ettim sayenizde. tekerinize sağlık:)
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
çok güzel bir gezi ve harika fotolar,
tebrik ederim ne güzel geziorsunuz. :)
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
süper gezi olmuş darısı başımıza ne diyelim.. fotolardaki bazı yerleri geçen sene görümüştüm izmir kuşadası şirince gibi yerleri hatılarım tazelendi sayenizle Allah kazasız belasız tekrarlarını yaşatsın inş. :) tabi diğer bütün arkadaşlarada nasip etsin en başta ben...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst