Yeschim ile Dreamdark'ın Tatil Fotoları - 2

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi hoşgeldiniz. Maşallah, çok hoş bir gezi olmuş.. Bu arada plakalık(*) düzelmiş, daha bi güzel olmuş :p Parça için tekrar tekrar teşekkür ederim...
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
17
yaa işte bu tam benim hayalim, gelecek yaz yapabilsek bari şöyle güzel bir tur ama ben muğla ya uğramadan dönmem likya yoluna girip antalyaya kadar uzanmayı da planlıyorum hatta... çok özendim yaa.. :) sonra da bir karadeniz turu ooffff :mrgreen: tadından yenmez
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çok sağolun arkadaşlar, beğenmenize sevindik. :)

güzel resimler güzel insanlar....paylaşım için saol emre...

o kadar yol zor harbiden helal olsun...

Sağol Temel, aslında başta özellikle ilk gün biraz zor geliyor ama, sonrasında alışıyorsun; çerez gibi oluyor resmen. :)

Yahu ben sana gezme demiyomki gez de geziyi şöyle cuma akşamından veya cumartesi sabahı gibi paylaşki bizde gaza geldigimizde gezecek 1-2 günümüz olsun :)

Erken erken verelim de hazırlık yaparsın haftasonuna kadar fena mı?:cherry:

Ya kardeşim şöyle resimler koymayın...
Yengeniz aynı aktiviteyi benden de bekliyor sonra..
Bu arada sevgili emre resimlerin 3/2'si yemek yerken..
Yaz aylarinda dikkat et kendine :)
Güzel gezi olmuş. Tekerinize sağlık. :cat:

Verdiğim kilolardan 1-2 tanesini geri aldım sanırım bu tatilde zaten. Senede bir kere ama napalım, canım sağolsun. :)

Bunlarda Benden. Yazı veya tatili beklemeyin. Emre&yeşim sizinle tanışmak bir keyifti. bir sonraki gelişinizde eşim ve bende misafir etmek için can atıyoruz :)

Sağolasın Hasan'cım, biz de sizi tanıdığımıza çok memnun olduk, aynı şekilde ne zaman isterseniz biz de sizi ağırlamaktan keyif duyarız, unutmayın. :)

Emre bu yapılırmı ya.. Ankara'nın betonları arasında boğuluyoruz burada... Hep hayalini kurduğum bir geziydi bu... 5 yıl okul vardı hadi bitsin dedik, bitirdik geçen yaz kaynana hastalandı yazın ortasında,,,bu sene oğluşum geldi misafir olarak aramıza yine yattı...Ekonomi battı motor satıldı...ufff ya uffff...

Ama senin adına çok sevindim...Güzel hemde çok ama çok güzel bir gezi olmuş....Biz yapamasakta arkadaşlarımız yapıyor...Helal valla...

Sağolasın dostum, biz de ne zamandır erteliyorduk, bu sefer motoru satıyoruz diye gözümüzü kararttık ve gerçekleştirdik bu hayalimizi.
Her işte bir hayır vardır boşver, geç olsun güç olmasın. :)

Emre bencede çok iyi gezmişsin.Motor finali gibi olmuş gerçekten ama, motoru şimdi satıp seneye tekrar almakta var.Bence motorları satmadan son birkez daha düşünelim acabamı diye?

Sağol Kemal'im, tam çöp şişleri mideye indirmek üzere olduğumdan fazla ilgilenemedim o gün seninle aradığında, kusura bakma.:queen:
Valla benim düşünecek durumum yok açıkçası, ama hayırlısı olsun, ileride yine alınır illaki.:)

iyi güzel gezmissiniz ve sag salim eve gelmissiniz..
Bu en güzel haber...

Ama Emre cim ne o öyle yahu...
Yok köfte, yok cöp sis, yok ayvalik tostu, yok dondurma..
Salatalar..
yok yok yok..
Ayiptir yahu..
Agzim sulandi yemin ederim...
Görende sanirki sanki motor turuna degilde yemek turuna cikmissiniz..

Ama seninle yarin yine mangal yapabilirim...
Hayranim yemek yeyisine.. :cherry:

Karsisinda pes ettigim tek kisi sensin...
Nerene yiyorsan okadar yemegi??? :silent:

Sağolasın Remzi :)

Valla Yeşim'in de dediği gibi, bizim için motor turu demek yeme içme turu anlamına da geliyor bir anlamda.
İnşallah ileride kısmet olursa beraber de çıkarız bir motor-yeme/içme turuna.
Her ne kadar benimle boy ölçüşemesen de, saygı duyduğum bir rakibim olarak yanıma alacağım ilk kişi sen olursun böyle bir turda.:p

Emre Abi çok güzel gezmişsiniz özendim. Aslında sen ayvalıktan geçerken ben oralarda olacaktım hatta sana msj atacaktım gelince haberleşelim görüşelim diye ama aksilik çıktı ben gidemedim. O yüzden hiç seni rahatsız etmedim. Senin dönüş gününde ben Ayvalık taraflarındaydım.
Ayvalıktaki o kilise kaç yıldır restore ediliyor diyorlar ama ne zaman gitsem aynı şekilde duruyor.:silent:
Şeytan sofrasındaki kirlilik için insanlarımıza hiç bir şey demiyorum sadece kınıyorum.:farao:
Ayvalığa gidip tost yemişsin ama RAKI ,BALIK, AYVALIK olayını yapmamışsın bu olmadı Emre Abi:mrgreen:

Sağolasın kardeşim, rakı-balık olayını Çeşme'de yaptık finalde. :)

Paylaşım için teşekürler.Altınoluk,tan selamlar.:cherry:

Teşekkürler, bilseydik gelmişken tanışırdık. :)

Güzel bir gezi olmuş... Hatta harika ötesi... Tebrikler... Kazasız belasız... Darısı bütün motorcuların başına....

Görüşemedik...İşallah birdahakine... Her zaman bekleriz... :rendeer:

Evet erken çıkmışsın dükkandan, kısmet olmadı. Bir dahakine İnşallah. :)

Emre güzel bi tatil olmuş darısı başımıza.
İnşallah bi İzmir'de ben yapıcam bu ağustosta.

yalnız yemek içmek konusunda eküriyi de bulmuşsun İzmir'de: Wallace Murat :)))

Sağolasın Emir, fazla yeme içme fırsatımız olmadı ama Murat'la, zaten biraz dikkat ediyor bu aralar boğazına. :)

gezmedik yer bırakmamışsınız valla harikaa:queen:çeşme çevre yolunda park etmiş istanbul plaka gri bir 600f vardı ama başında kimseyi göremedim sanırım sizdiniz...ayak basmadık yer bırakmamışsınız valla ne güzel...kıskandım resmen:ptatil bölgesinde yaşayıpta tatil yapamamak kötü oluyor:S
güzel gezi olmuş darısı başımıza... birgün bende böyle kapsamlı bir geziye çıkabilecekmiyim deyip duruyorum:)

Bekleseydin 2 dk. keşke başında. :)
Hayırlısıyla sen de çıkarsın daha güzel gezilere inşallah.

Abi hoşgeldiniz. Maşallah, çok hoş bir gezi olmuş.. Bu arada plakalık(*) düzelmiş, daha bi güzel olmuş :p Parça için tekrar tekrar teşekkür ederim...

Sağolasın Gökhan'cım hoşbulduk, rica ederim. :)
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Emre cok guzel gezmişsiniz. Benimde en buyuk hayalim, inşallah bize de kısmet olur.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
emrecim bugün gemilere gittik çoluk çocuk CİNBAL ın önünden geçtik kapıda durup içeri baktım bizimkiler sordu ne oldu diyevalla motorcu bi arkadaş buraya gelmiş çok methettiydi felan dedim vaktimiz yoktu giremedik ama ben seni andım :salut:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
emrecim bugün gemilere gittik çoluk çocuk CİNBAL ın önünden geçtik kapıda durup içeri baktım bizimkiler sordu ne oldu diyevalla motorcu bi arkadaş buraya gelmiş çok methettiydi felan dedim vaktimiz yoktu giremedik ama ben seni andım :salut:

Ah be abi kapıya kadar gidilip de dönülür mü oradan, 2 elim kanda olsa girip bir tandır, biraz pirzola, köfte vs. indirirdim valla mideye, bak canım çekti sen söyleyince şimdi, gözümde tüttü.:queen:
Neyse sen yakınsın en azından, en kısa zamanda bunu telafi et bence.:mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
Ah be abi kapıya kadar gidilip de dönülür mü oradan, 2 elim kanda olsa girip bir tandır, biraz pirzola, köfte vs. indirirdim valla mideye, bak canım çekti sen söyleyince şimdi, gözümde tüttü.:queen:
Neyse sen yakınsın en azından, en kısa zamanda bunu telafi et bence.:mrgreen:

ah be abicim 104 kiloyum küçük oğlum bile 70 lerde bizi kapıda gören lokantacıların ağzı kulaklarına varıyo elleri kaşınıyo:pr:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ooo Maşallah maşallah, boşver abi can boğazdan gelir.:mrgreen: Şiddetle tavsiye ediyorum ama 1 kere deneyin, pişman olmayacaksınız. :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yani eti çok sevmeyen ben bile Cinbal'a bayıldımm :mrgreen: Ama can boğazdan geldiği kadar da gidebiliyor da bazen aman dikkat abartmamakta fayda var :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Ya Süper Gezi Yapmışsınız.. Bu ARada Sizi Bir Çift Olarak Çok Takdir Ediyorum.. süpersiniz :)
 

Aka

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
58
Kıskanmamak eldemi.....

15 yıldır motor kullan son 6 aydır üzerine bile yaklaşama :(
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Sağolun arkadaşlar, darısı henüz yapmamışların başına inşallah. :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Girdim baktım, okudum da kıskanmaktan bir şey yazamadım şimdiye kadar:)

Süper, mükemmel, müthiş, harika ve daha bir sürü şey olmuş:) 3 vakte kadar önce kendime bu geziden bir tane, sonra size en kısa zamanda tekrarını dilerim:)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütün sene bu tatil için çalışıyoruz, bunun hayaliyle yaşıyoruz :) İnş. sen de herkes de gönlündeki tatili yaparsınız en kısa zamanda :) Seneye yaza çok cin fikirler var bakalım :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ohhhh geziden sonra nihayet işin keyifli kısmına geçilmiş. Biraz geç gördğm topiği ama olsun. zaten gezi yorumlarını izmirdeyken yapmıştık ama fotoğrafları eksik kalmıştı. Fotoğrafları görünce biraz içim gitmedi değil hani. mesela köfte resimlerine bayıldım:):pr::salut:
Aklınıza tekerinize sağlık. iyiki geldiniz de görüşebildik. Keşke imkan olsaydı da biraz daha uzun kalabilseydiniz ve biz de nilüferle size eşlik edebilseydik. Nasip bu sefere değilmiş. Ama inşallah bayram tatilinde görüşebiliriz.


Bu arada gezi topiğinizin etikleri Türkiye Tanıtımı gibi olmuş neredeyse. altinoluk, assos, aydin, ayvalik, canakkale, cesme, deniz, didim, foca, gezi, gunes, izmir, kum, sarkoy, seyahat, sirince, tatil, tekirdag. eee batı kıyılarında gitmedik yer kaldı mı yaw?

Yeşimin annesinin yemekleri ve mezeleri ise süperdi. Keyifli sohbetiniz için teşekkürler. Her zaman bekleriz arkadaşlar. sevgilerle:cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ohhhh geziden sonra nihayet işin keyifli kısmına geçilmiş. Biraz geç gördğm topiği ama olsun. zaten gezi yorumlarını izmirdeyken yapmıştık ama fotoğrafları eksik kalmıştı. Fotoğrafları görünce biraz içim gitmedi değil hani. mesela köfte resimlerine bayıldım:):pr::salut:
Aklınıza tekerinize sağlık. iyiki geldiniz de görüşebildik. Keşke imkan olsaydı da biraz daha uzun kalabilseydiniz ve biz de nilüferle size eşlik edebilseydik. Nasip bu sefere değilmiş. Ama inşallah bayram tatilinde görüşebiliriz.


Bu arada gezi topiğinizin etikleri Türkiye Tanıtımı gibi olmuş neredeyse. altinoluk, assos, aydin, ayvalik, canakkale, cesme, deniz, didim, foca, gezi, gunes, izmir, kum, sarkoy, seyahat, sirince, tatil, tekirdag. eee batı kıyılarında gitmedik yer kaldı mı yaw?

Yeşimin annesinin yemekleri ve mezeleri ise süperdi. Keyifli sohbetiniz için teşekkürler. Her zaman bekleriz arkadaşlar. sevgilerle:cat::rendeer:

Ahh ahh keşke keşke :pale: Ama bayrama biz hazırız yapalım bir program :cherry: Gezilmedik görülmedik o kadar yer var ki şu cennet memleketimde :rendeer: Ömrümüz, sağlığımız yettiğince sevdiklerimizle inş. her bir köşesini görme imkanı buluruz.:) Biz olsak da olmasak da artık o ev de sizin anne de :mrgreen: Herşey için tekrar tekrar teşekkürler en kısa zamanda İstanbul'a da bekliyoruz ailecek ama ona göre :) :rendeer: Sevgiler, selamlar bizden :rendeer:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
104
gezi çok güzelde bir sayfaya gereginden fazla resim yükleyince resimlerim %70 yarım görünüyor banamı denk geliyor anlamadım yarım yamalak gördüm teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst