Yeschim ile Dreamdark'ın Tatil Fotoları - 2

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
dsc00350g.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00351m.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00353iq.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00354xa.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00355u.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00357cm.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00359ee.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00360j.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00361kx.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00362jd.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00363t.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00364z.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00365i.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00366m.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
dsc00357s.jpg

By kaptanh at 2010-07-14
Bunlarda Benden. Yazı veya tatili beklemeyin. Emre&yeşim sizinle tanışmak bir keyifti. bir sonraki gelişinizde eşim ve bende misafir etmek için can atıyoruz :)
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Emre bu yapılırmı ya.. Ankara'nın betonları arasında boğuluyoruz burada... Hep hayalini kurduğum bir geziydi bu... 5 yıl okul vardı hadi bitsin dedik, bitirdik geçen yaz kaynana hastalandı yazın ortasında,,,bu sene oğluşum geldi misafir olarak aramıza yine yattı...Ekonomi battı motor satıldı...ufff ya uffff...

Ama senin adına çok sevindim...Güzel hemde çok ama çok güzel bir gezi olmuş....Biz yapamasakta arkadaşlarımız yapıyor...Helal valla...
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
113
Emre bencede çok iyi gezmişsin.Motor finali gibi olmuş gerçekten ama, motoru şimdi satıp seneye tekrar almakta var.Bence motorları satmadan son birkez daha düşünelim acabamı diye?
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
476
Ne güzel bir tatil olmuş. Tebrik ederim. Yemekler de mükemmel görünüyordu. Yayınlıyorsunuz böyle güzel yemek fotoğraflarını, sonra sizin yüzünüzden boşaltıyorum dolabı :) .
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
iyi güzel gezmissiniz ve sag salim eve gelmissiniz..
Bu en güzel haber...

Ama Emre cim ne o öyle yahu...
Yok köfte, yok cöp sis, yok ayvalik tostu, yok dondurma..
Salatalar..
yok yok yok..
Ayiptir yahu..
Agzim sulandi yemin ederim...
Görende sanirki sanki motor turuna degilde yemek turuna cikmissiniz..

Ama seninle yarin yine mangal yapabilirim...
Hayranim yemek yeyisine.. :cherry:

Karsisinda pes ettigim tek kisi sensin...
Nerene yiyorsan okadar yemegi??? :silent:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
maşallah gene süper bir geziye imza atmışsınız
paylaşım için teşekkürler bizde sizle gezmiş kadar olduk :rendeer:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Geçen seneki gibi çok güzel gezmişsiniz.Fotolar için ayrıyetten teşekkürler. emeğinize sağlık.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
çok güzel gezi olmuş tekerinize sağlık annede baya iyi binmiş motora ellerinden öperim annenin sağlıcakla kalın güzel insanlar :cat:
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
Emre Abi çok güzel gezmişsiniz özendim. Aslında sen ayvalıktan geçerken ben oralarda olacaktım hatta sana msj atacaktım gelince haberleşelim görüşelim diye ama aksilik çıktı ben gidemedim. O yüzden hiç seni rahatsız etmedim. Senin dönüş gününde ben Ayvalık taraflarındaydım.
Ayvalıktaki o kilise kaç yıldır restore ediliyor diyorlar ama ne zaman gitsem aynı şekilde duruyor.:silent:
Şeytan sofrasındaki kirlilik için insanlarımıza hiç bir şey demiyorum sadece kınıyorum.:farao:
Ayvalığa gidip tost yemişsin ama RAKI ,BALIK, AYVALIK olayını yapmamışsın bu olmadı Emre Abi:mrgreen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi güzel gezmissiniz ve sag salim eve gelmissiniz..
Bu en güzel haber...

Ama Emre cim ne o öyle yahu...
Yok köfte, yok cöp sis, yok ayvalik tostu, yok dondurma..
Salatalar..
yok yok yok..
Ayiptir yahu..
Agzim sulandi yemin ederim...
Görende sanirki sanki motor turuna degilde yemek turuna cikmissiniz..

Ama seninle yarin yine mangal yapabilirim...
Hayranim yemek yeyisine.. :cherry:

Karsisinda pes ettigim tek kisi sensin...
Nerene yiyorsan okadar yemegi??? :silent:

Şimdi Remzi bizi az çok öğrendin, yemeğe düşkün bir aileyiz her gittiğimiz yerin de meşhur tatlarını illaki tatmak isteriz :) Ama bu da bizi kesmiyor artık şöyle bir bahar ayında yemek kültürü gezisi var aslında planlarda :p Sen mangal de akan sular durur :queen: Seneye gel yine yaparız inş. Her zaman da o kadar çok yemek yemiyor Emre bakma sen o akşam ne oldu ona ben de anlamadım seni görünce iştahı açıldı herhalde :queen:



Herkese teşekkürler, beğenmenize sevindik :) Bu geziden çıkarılacak sonuç çok gezen mi çok okuyan mı çok yiyen mi :p Tabi ki yemek yiyen :queen: Gerçekten çok güzel vakit geçirdik, biraz yorucu oldu ama değdi. Yalnız bir kötü yanı var bu gezme işinin insan bir başladı mı durası gelmiyor bünye alışıyor bağımlılık yapıyor :mrgreen: İstanbul'a geldik eve giresim yok sürekli hadi gidelim diyorum nereye gideceksek :queen:

İzmir'deki dostlarımıza özellikle de Murat'a tekrar teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum buradan da, herşey için çok teşekkürler. Her zamanki gibi kalbim ege de kaldı :salut: Ama Kızlarağası'nda içtim ya kahvemi artık bir sene idare eder beni o :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Çanakkale yi görünce acaip özlediğim aklıma geldi . Bir gideyim bari.

bu arada o civardan geçecekler için Assos tan sonra Küçükkuyu girişinde Yeşilyurt köyüne mutlaka uğrayın . Hatta manici kasrı 'ın da bir yemek yersiniz. Pek güzel yaparlar yemekleri oradaki otlardan , doğadaki meyvelerden .

Güzel gezmişsiniz. Bizide gezdirdiniz resimlerle ...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel bir gezi olmuş... Hatta harika ötesi... Tebrikler... Kazasız belasız... Darısı bütün motorcuların başına....

Görüşemedik...İşallah birdahakine... Her zaman bekleriz... :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emre güzel bi tatil olmuş darısı başımıza.
İnşallah bi İzmir'de ben yapıcam bu ağustosta.

yalnız yemek içmek konusunda eküriyi de bulmuşsun İzmir'de: Wallace Murat :)))
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
harika bir gezi olmus bende kısmetse salı günü motorla ayvalıga ailemin yanına tatile gidiyorum fotoları görünce dahada sabırsızlandım:D bende gidip geldikten sonra fotoları paylaşıcam inşallah...paylaştığınız için teşekkürler:D
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
gezmedik yer bırakmamışsınız valla harikaa:queen:çeşme çevre yolunda park etmiş istanbul plaka gri bir 600f vardı ama başında kimseyi göremedim sanırım sizdiniz...ayak basmadık yer bırakmamışsınız valla ne güzel...kıskandım resmen:ptatil bölgesinde yaşayıpta tatil yapamamak kötü oluyor:S
güzel gezi olmuş darısı başımıza... birgün bende böyle kapsamlı bir geziye çıkabilecekmiyim deyip duruyorum:)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezmedik yer bırakmamışsınız valla harikaa:queen:çeşme çevre yolunda park etmiş istanbul plaka gri bir 600f vardı ama başında kimseyi göremedim sanırım sizdiniz...ayak basmadık yer bırakmamışsınız valla ne güzel...kıskandım resmen:ptatil bölgesinde yaşayıpta tatil yapamamak kötü oluyor:S
güzel gezi olmuş darısı başımıza... birgün bende böyle kapsamlı bir geziye çıkabilecekmiyim deyip duruyorum:)

Hani bizi görünce gelecektin yanımıza, yalançıı :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Bu geziden çıkarılacak sonuç çok gezen mi çok okuyan mı çok yiyen mi :p Tabi ki yemek yiyen :queen: Ama Kızlarağası'nda içtim ya kahvemi artık bir sene idare eder beni o :mrgreen:

siz yiyin yiyin bide gelip anlatın valla kınıyorum sizi bir ban yemeniz lazım:mrgreen: dün resimleri izlerken en sevdigim ayvalık tostu sonra vazgeçemediğim çöp şişleri görünce :salut:

Kahvenin hatrı 40 yıl :mrgreen: 1 sene az
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst