Çok sağolun arkadaşlar, beğenmenize sevindik.
güzel resimler güzel insanlar....paylaşım için saol emre...
o kadar yol zor harbiden helal olsun...
Sağol Temel, aslında başta özellikle ilk gün biraz zor geliyor ama, sonrasında alışıyorsun; çerez gibi oluyor resmen.
Yahu ben sana gezme demiyomki gez de geziyi şöyle cuma akşamından veya cumartesi sabahı gibi paylaşki bizde gaza geldigimizde gezecek 1-2 günümüz olsun
Erken erken verelim de hazırlık yaparsın haftasonuna kadar fena mı?:cherry:
Ya kardeşim şöyle resimler koymayın...
Yengeniz aynı aktiviteyi benden de bekliyor sonra..
Bu arada sevgili emre resimlerin 3/2'si yemek yerken..
Yaz aylarinda dikkat et kendine

Güzel gezi olmuş. Tekerinize sağlık. :cat:
Verdiğim kilolardan 1-2 tanesini geri aldım sanırım bu tatilde zaten. Senede bir kere ama napalım, canım sağolsun.
Bunlarda Benden. Yazı veya tatili beklemeyin. Emre&yeşim sizinle tanışmak bir keyifti. bir sonraki gelişinizde eşim ve bende misafir etmek için can atıyoruz
Sağolasın Hasan'cım, biz de sizi tanıdığımıza çok memnun olduk, aynı şekilde ne zaman isterseniz biz de sizi ağırlamaktan keyif duyarız, unutmayın.
Emre bu yapılırmı ya.. Ankara'nın betonları arasında boğuluyoruz burada... Hep hayalini kurduğum bir geziydi bu... 5 yıl okul vardı hadi bitsin dedik, bitirdik geçen yaz kaynana hastalandı yazın ortasında,,,bu sene oğluşum geldi misafir olarak aramıza yine yattı...Ekonomi battı motor satıldı...ufff ya uffff...
Ama senin adına çok sevindim...Güzel hemde çok ama çok güzel bir gezi olmuş....Biz yapamasakta arkadaşlarımız yapıyor...Helal valla...
Sağolasın dostum, biz de ne zamandır erteliyorduk, bu sefer motoru satıyoruz diye gözümüzü kararttık ve gerçekleştirdik bu hayalimizi.
Her işte bir hayır vardır boşver, geç olsun güç olmasın.
Emre bencede çok iyi gezmişsin.Motor finali gibi olmuş gerçekten ama, motoru şimdi satıp seneye tekrar almakta var.Bence motorları satmadan son birkez daha düşünelim acabamı diye?
Sağol Kemal'im, tam çöp şişleri mideye indirmek üzere olduğumdan fazla ilgilenemedim o gün seninle aradığında, kusura bakma.:queen:
Valla benim düşünecek durumum yok açıkçası, ama hayırlısı olsun, ileride yine alınır illaki.
iyi güzel gezmissiniz ve sag salim eve gelmissiniz..
Bu en güzel haber...
Ama Emre cim ne o öyle yahu...
Yok köfte, yok cöp sis, yok ayvalik tostu, yok dondurma..
Salatalar..
yok yok yok..
Ayiptir yahu..
Agzim sulandi yemin ederim...
Görende sanirki sanki motor turuna degilde yemek turuna cikmissiniz..
Ama seninle yarin yine mangal yapabilirim...
Hayranim yemek yeyisine.. :cherry:
Karsisinda pes ettigim tek kisi sensin...
Nerene yiyorsan okadar yemegi??? :silent:
Sağolasın Remzi
Valla Yeşim'in de dediği gibi, bizim için motor turu demek yeme içme turu anlamına da geliyor bir anlamda.
İnşallah ileride kısmet olursa beraber de çıkarız bir motor-yeme/içme turuna.
Her ne kadar benimle boy ölçüşemesen de, saygı duyduğum bir rakibim olarak yanıma alacağım ilk kişi sen olursun böyle bir turda.
Emre Abi çok güzel gezmişsiniz özendim. Aslında sen ayvalıktan geçerken ben oralarda olacaktım hatta sana msj atacaktım gelince haberleşelim görüşelim diye ama aksilik çıktı ben gidemedim. O yüzden hiç seni rahatsız etmedim. Senin dönüş gününde ben Ayvalık taraflarındaydım.
Ayvalıktaki o kilise kaç yıldır restore ediliyor diyorlar ama ne zaman gitsem aynı şekilde duruyor.:silent:
Şeytan sofrasındaki kirlilik için insanlarımıza hiç bir şey demiyorum sadece kınıyorum.:farao:
Ayvalığa gidip tost yemişsin ama RAKI ,BALIK, AYVALIK olayını yapmamışsın bu olmadı Emre Abi:mrgreen:
Sağolasın kardeşim, rakı-balık olayını Çeşme'de yaptık finalde.
Paylaşım için teşekürler.Altınoluk,tan selamlar.:cherry:
Teşekkürler, bilseydik gelmişken tanışırdık.
Güzel bir gezi olmuş... Hatta harika ötesi... Tebrikler... Kazasız belasız... Darısı bütün motorcuların başına....
Görüşemedik...İşallah birdahakine... Her zaman bekleriz... :rendeer:
Evet erken çıkmışsın dükkandan, kısmet olmadı. Bir dahakine İnşallah.
Emre güzel bi tatil olmuş darısı başımıza.
İnşallah bi İzmir'de ben yapıcam bu ağustosta.
yalnız yemek içmek konusunda eküriyi de bulmuşsun İzmir'de: Wallace Murat

))
Sağolasın Emir, fazla yeme içme fırsatımız olmadı ama Murat'la, zaten biraz dikkat ediyor bu aralar boğazına.
gezmedik yer bırakmamışsınız valla harikaa:queen:çeşme çevre yolunda park etmiş istanbul plaka gri bir 600f vardı ama başında kimseyi göremedim sanırım sizdiniz...ayak basmadık yer bırakmamışsınız valla ne güzel...kıskandım resmen

tatil bölgesinde yaşayıpta tatil yapamamak kötü oluyor:S
güzel gezi olmuş darısı başımıza... birgün bende böyle kapsamlı bir geziye çıkabilecekmiyim deyip duruyorum
Bekleseydin 2 dk. keşke başında.

Hayırlısıyla sen de çıkarsın daha güzel gezilere inşallah.
Abi hoşgeldiniz. Maşallah, çok hoş bir gezi olmuş.. Bu arada plakalık(*) düzelmiş, daha bi güzel olmuş

Parça için tekrar tekrar teşekkür ederim...
Sağolasın Gökhan'cım hoşbulduk, rica ederim.
