cbrın yerini alacak bi motor göremiyorum ben :mrgreen: :queen: :queen:
evet arkadaşlar bende de cbr 125 var bende bu motora bınmek istiyorum yükseltmek değilde boyle gorunumlu motora bınmek istiyorum bana hız lazım değil o yüzden buda benim fikrim saygılar..
bende yarın alacağım ilk kullanımı cok merak ediyorum...