- Katılım
- 16 Eyl 2006
- Mesajlar
- 155
S.A.Değerli arkadaşlar,bir şey soracağım ama peşin peşin söyleyeyim:Gülmek yok.
Merak ediyorum ve nette de araştırdım ama cevap bulamadım.Şu sizin cıbıf ve cg lere ayak marşı takılamaz mı?Teknik bilgisi olan onca arkadaş var,bir ikisi lütfedip cevaplayabilir mi acaba?+ devir göstergesi monte edilemez mi?
Pardon bir şey daha:Arka amortisörler veya ayarlanabiliyor mu?Boyum 1,67 olduğundan ve ayaklarım yere değmeden kendimi güvende hissedemiyorum.CBF 150'ye binmeden sevdim ama çekiniyorum.Aklım yatarsa ikinci el bir tane alacağım.
Şimdiden teşekkürler ve saygılar.
Merak ediyorum ve nette de araştırdım ama cevap bulamadım.Şu sizin cıbıf ve cg lere ayak marşı takılamaz mı?Teknik bilgisi olan onca arkadaş var,bir ikisi lütfedip cevaplayabilir mi acaba?+ devir göstergesi monte edilemez mi?
Pardon bir şey daha:Arka amortisörler veya ayarlanabiliyor mu?Boyum 1,67 olduğundan ve ayaklarım yere değmeden kendimi güvende hissedemiyorum.CBF 150'ye binmeden sevdim ama çekiniyorum.Aklım yatarsa ikinci el bir tane alacağım.
Şimdiden teşekkürler ve saygılar.
Son düzenleme: