Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
26
arkadaşlar yağı değiştireli bir ay oldu 850 km yol yaptım çıkan yağ 400 ml bu nasıl iştir ben bu motorların yağ yaktığını biliyordum ama bu kadar yakması normalmidir en son shell vsx 10 40 koydu servis ben de dün castrol 10 40 ile değiştirdim bu arada motoru alalı bir buçuk ay kadar oluyo 30000 km de 2007 model.. acaba sıcaklardan mı yoksa başka bir sıkıntısımı var motorun öyle pek fazlada sıkıştırmıyorum...

dostum kesinlikle sıcaktan ve motoru tam gaz kullanmanla alakalı.:cat: bu arada sen Antalya'nın neresindesin ve hangi servise gidiyosun. bende Antalya'dayım servis benim motorada shell helix 20w50 koydu sana neden 10w40 koymuşlar ya arkadaş çobanmı bunlar kafalarına göre iş yapıyolar başlayacam garantisine gitmicem bundan sona servise:pr: ne bu saçmalık yaa 2 gündür dedikleri gibi aynı sıcak ortamda 4. vites 50-60kms gidiyorum gram eksilmemiş yağ:cat: şimdi gerçekten inandım.. önceleri özellikle 4km lik kepez rampasını 90-110kms arası çıkıyordum burası harbi rampa yani ve çıktıktan sonrada 12km boyunca dipgaz hiç soluk aldırmadan eve kadar gidiyordum düşünün o motorun içinde neler olduğunu nekadar kızdığını sekmanların incelerek nasıl yağ kaçırdığını silindire:pr: ama şimdi aynı süre oldu fakat aynı yerleri 60 bilemedin en fazla 70kms ile gidiyorum ve yağ eksilmediği gibi rengide hala sarı:silent: önce zivt gibiydi....
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
200
Bende sattım makinayı 10280 km de 3000 tl ye cbf 250,twister,ybr 250 düşünüyorum buradan bilgileri paylaşan arkadaşlara teşekkür özellikle aydoğan ve metehan kardeşime.bilgi.....noter 70 tl temiz kağıdı kaldırıldı noterden bakılıyor plaka değişim 139 tl.herkese hayırlı günler.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
görüşleriniz için çok teşekkür ederim peki ps 150i nin şehiriçi ve şehirdışı yakıt tüketimi nasıl olur sizce ps 150 topiği ölmüş durumda olduğu için buraya yazıyorum

ahhhh usta valla o topığı bende takıp edıyorum scootera binmeye karar verırsem yada 2.motor olarak kesınlıkle ps 150i yi düşünüyorum hem yakısıklı hemde teknık ve kalıte babında cok saglam bı motor olmus:):wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:41 ----------

Bende sattım makinayı 10280 km de 3000 tl ye cbf 250,twister,ybr 250 düşünüyorum buradan bilgileri paylaşan arkadaşlara teşekkür özellikle aydoğan ve metehan kardeşime.bilgi.....noter 70 tl temiz kağıdı kaldırıldı noterden bakılıyor plaka değişim 139 tl.herkese hayırlı günler.

hayırlısı olsun allah gonlunuze gore versın inşallah:rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
26
sende aşık olmuşsun bu motora herşeyi mükemmel bir fiyatı hariç

yaww arkadaş insanı hasta edersiniz valla.. :) fiyatı derken 20000tl falanmı... bu soruyu pekçok kişi nerdeyse 3-4 günde bir soruyo, geçenlerde benzin almak için durduğumda pompacı başladı ''hayırlı olsun arkadaş yeni almışsın galiba motoru'' dedi.. yok abi 13000km oldu dedim ozaman iyi bakmışın dedi.. ya arkadaş ben 280000km de cbf 150, 356000km de honda innova biliyorum hepside ışıl ışıl bana bitane dökülmüş bir honda göstersenize yada yolda kalmış:silent: kaç paraya aldın dedi 4800 lira dedim ''yuhh naaptın sen yaa araba alınır o paraya benim gibi mondial alsaydın ya 1450 liraya'' ulan zaten 12 senedir kapımda kız gibi duran bir toyata coralla 1.6 arabam var.. 170kr yakıyo Antalya trafiğine girdiğim zaman işe giderken 20km mesafeyi 32dk katediyorum bide okadar el kol hareketi ve küfür ediyorum yolda:cyclopsan ama koç gibi cbf 150 im aynı yere 12 dk da ulaşıyo yolda gitmek bir ayrı zevk bazen dip gaz yapınca 120 kr yakıveriyo ama değer gerçekten:cat: daha ne isteyim valla 8-10000 tl bile olsa fiyatı alırdım arkadaş... işte okadar ister katılın ister katılmayın....:rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
yaww arkadaş insanı hasta edersiniz valla.. :) fiyatı derken 20000tl falanmı... bu soruyu pekçok kişi nerdeyse 3-4 günde bir soruyo, geçenlerde benzin almak için durduğumda pompacı başladı ''hayırlı olsun arkadaş yeni almışsın galiba motoru'' dedi.. yok abi 13000km oldu dedim ozaman iyi bakmışın dedi.. ya arkadaş ben 280000km de cbf 150, 356000km de honda innova biliyorum hepside ışıl ışıl bana bitane dökülmüş bir honda göstersenize yada yolda kalmış:silent: kaç paraya aldın dedi 4800 lira dedim ''yuhh naaptın sen yaa araba alınır o paraya benim gibi mondial alsaydın ya 1450 liraya'' ulan zaten 12 senedir kapımda kız gibi duran bir toyata coralla 1.6 arabam var.. 170kr yakıyo Antalya trafiğine girdiğim zaman işe giderken 20km mesafeyi 32dk katediyorum bide okadar el kol hareketi ve küfür ediyorum yolda:cyclopsan ama koç gibi cbf 150 im aynı yere 12 dk da ulaşıyo yolda gitmek bir ayrı zevk bazen dip gaz yapınca 120 kr yakıveriyo ama değer gerçekten:cat: daha ne isteyim valla 8-10000 tl bile olsa fiyatı alırdım arkadaş... işte okadar ister katılın ister katılmayın....:rendeer:

biz ps ten bahsediyoruz cbf den değil cbfin fiyatı oldukça uygun ki o paraya araba alınır diyenlerede kafa göz dalasım geliyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:04 ----------

0 km fiyatı çok abezz bi şekilde pahalı şöyle 4 cıvarlarında yada 5 mılyar gıbı seyretse kesınlıkle alıcam :):wiinkk:

aynen abi ya 5 olsa can kurban hiç düşünmem
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
yaww arkadaş insanı hasta edersiniz valla.. :) fiyatı derken 20000tl falanmı... bu soruyu pekçok kişi nerdeyse 3-4 günde bir soruyo, geçenlerde benzin almak için durduğumda pompacı başladı ''hayırlı olsun arkadaş yeni almışsın galiba motoru'' dedi.. yok abi 13000km oldu dedim ozaman iyi bakmışın dedi.. ya arkadaş ben 280000km de cbf 150, 356000km de honda innova biliyorum hepside ışıl ışıl bana bitane dökülmüş bir honda göstersenize yada yolda kalmış:silent: kaç paraya aldın dedi 4800 lira dedim ''yuhh naaptın sen yaa araba alınır o paraya benim gibi mondial alsaydın ya 1450 liraya'' ulan zaten 12 senedir kapımda kız gibi duran bir toyata coralla 1.6 arabam var.. 170kr yakıyo Antalya trafiğine girdiğim zaman işe giderken 20km mesafeyi 32dk katediyorum bide okadar el kol hareketi ve küfür ediyorum yolda:cyclopsan ama koç gibi cbf 150 im aynı yere 12 dk da ulaşıyo yolda gitmek bir ayrı zevk bazen dip gaz yapınca 120 kr yakıveriyo ama değer gerçekten:cat: daha ne isteyim valla 8-10000 tl bile olsa fiyatı alırdım arkadaş... işte okadar ister katılın ister katılmayın....:rendeer:


Zaten şu motorla arabayı kıyaslayanların akıl seviyesini hep merak etmişimdir. Ayrı klasman kardeşim bunlar anlamıyormusunuz hala? Ben gelip senin arabana bakıp " off be abi o para verilirmi, vfr 1200 alırdım ben buna" diyormuyum???
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
:) ben en güzeli şöyle cevap veriyorum senin araba parana motor alsam adrenalin deposu olarak gezerim. :)
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
26
biz ps ten bahsediyoruz cbf den değil cbfin fiyatı oldukça uygun ki o paraya araba alınır diyenlerede kafa göz dalasım geliyo



Adrion dostum kusura bakma yanlış anlamışım :) ama iide arkadaş motor imi vermemişsiniz bide bu forumda varsa yoksa cbf 150 dir:wiinkk: bu yüzden bi yanlış anlaşılma olmuş :cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
egsozu dün geldi. gerekli fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim. sesi i.in iyi bir video bulmak lazım :)
ne çok iyi ne çok kötü .özcan35 hasta kaldı ama bakalım artık az da kurum bağlasın daha da toklaşır ..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
egsozu dün geldi. gerekli fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim. sesi i.in iyi bir video bulmak lazım :)
ne çok iyi ne çok kötü .özcan35 hasta kaldı ama bakalım artık az da kurum bağlasın daha da toklaşır ..

Akep mi taktın?... Ba bababa... :p:p
Aksesuarların motorun fiyatını geçti ha... :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
egsozu dün geldi. gerekli fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim. sesi i.in iyi bir video bulmak lazım :)
ne çok iyi ne çok kötü .özcan35 hasta kaldı ama bakalım artık az da kurum bağlasın daha da toklaşır ..

Hadi hayırlı olsun Hasan, sesini merak ediyorum bende. Yakıt tüketimini, egsozu taktıktan sonra yine ölçersen güzel bir bilgi olur, bakalım yakıtı artıracakmı ?
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
4goj04.jpg


Bu resimdeki elemanın motoru bizimkilerne aynı model görünüldüğü üzere.Ben nasipse bu renge dönüştürücem motorumu.

Birde dikkatimi birşey çekti elemanın tankın üstündeki yan grenajları Mete abini,müthiş yansanayicisinin:psattığı parçayla aynısı.
Bu duruma göre bunlar yan sani değil ozaman;öyle diyebilirmiyiz...

İşte resimler...
Bu elemanın motoru.
rm2qua.jpg


Buda Mete abinin bulduğu yansanayiler.
72vyu8.jpg



Şimdi hangisi orjinal,hangisi yan sanayi:silent:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Mehmet hocam; öncelikle geçmiş olsun, geçen gün seninde üstünü çizgili gördüm üzüldüm.
Hoşgeldin tekrardan :)

O grenajlar çinde satılan cbf150nin orijinal grenajları.

Yani bizim buradaki sürat motor yada başka yetkili olmayan yerler yurtdışından (direk çin'den) bu grenajları getiriyor. Orada inanılmaz ucuz bu grenajlar 4-5 dolar civarında. www.alibaba.com adresinden toptan fiyatlarını görebilirsiniz.
Çin şartlarına göre orijinal grenaj ama TR'deki cbf150'ye stickerları benzemediği için yan sanayi diyoruz.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Mehmet hocam; öncelikle geçmiş olsun, geçen gün seninde üstünü çizgili gördüm üzüldüm.
Hoşgeldin tekrardan :)

O grenajlar çinde satılan cbf150nin orijinal grenajları.

Yani bizim buradaki sürat motor yada başka yetkili olmayan yerler yurtdışından (direk çin'den) bu grenajları getiriyor. Orada inanılmaz ucuz bu grenajlar 4-5 dolar civarında. www.alibaba.com adresinden toptan fiyatlarını görebilirsiniz.
Çin şartlarına göre orijinal grenaj ama TR'deki cbf150'ye stickerları benzemediği için yan sanayi diyoruz.


Hoşbulduk İsmail,teşekkür ederim.(Sansürlü olarak küfür ettim ''sinirlenmiştim'' tasızlık oldu.Sansürlüde olsa sonuçta küfür ettim...Herkezden özür dilerim)

Ozaman bunlarda o elemanın kullandığının kalitesiyle aynı diye biliriz yani..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst