- Katılım
- 19 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,684
Kullanım tarzı konusunda sana sonuna kadar katılıyorum,bu iki motor arasında çok ince bi çizgi var.Ama ben yine de burun farkıyla spacy alır diyorum.![]()
:cat::cat::cat::cat::cat:
Kullanım tarzı konusunda sana sonuna kadar katılıyorum,bu iki motor arasında çok ince bi çizgi var.Ama ben yine de burun farkıyla spacy alır diyorum.![]()
arkadaşlar yağı değiştireli bir ay oldu 850 km yol yaptım çıkan yağ 400 ml bu nasıl iştir ben bu motorların yağ yaktığını biliyordum ama bu kadar yakması normalmidir en son shell vsx 10 40 koydu servis ben de dün castrol 10 40 ile değiştirdim bu arada motoru alalı bir buçuk ay kadar oluyo 30000 km de 2007 model.. acaba sıcaklardan mı yoksa başka bir sıkıntısımı var motorun öyle pek fazlada sıkıştırmıyorum...
görüşleriniz için çok teşekkür ederim peki ps 150i nin şehiriçi ve şehirdışı yakıt tüketimi nasıl olur sizce ps 150 topiği ölmüş durumda olduğu için buraya yazıyorum
Bende sattım makinayı 10280 km de 3000 tl ye cbf 250,twister,ybr 250 düşünüyorum buradan bilgileri paylaşan arkadaşlara teşekkür özellikle aydoğan ve metehan kardeşime.bilgi.....noter 70 tl temiz kağıdı kaldırıldı noterden bakılıyor plaka değişim 139 tl.herkese hayırlı günler.
sende aşık olmuşsun bu motora herşeyi mükemmel bir fiyatı hariç
sende aşık olmuşsun bu motora herşeyi mükemmel bir fiyatı hariç
yaww arkadaş insanı hasta edersiniz valla..fiyatı derken 20000tl falanmı... bu soruyu pekçok kişi nerdeyse 3-4 günde bir soruyo, geçenlerde benzin almak için durduğumda pompacı başladı ''hayırlı olsun arkadaş yeni almışsın galiba motoru'' dedi.. yok abi 13000km oldu dedim ozaman iyi bakmışın dedi.. ya arkadaş ben 280000km de cbf 150, 356000km de honda innova biliyorum hepside ışıl ışıl bana bitane dökülmüş bir honda göstersenize yada yolda kalmış:silent: kaç paraya aldın dedi 4800 lira dedim ''yuhh naaptın sen yaa araba alınır o paraya benim gibi mondial alsaydın ya 1450 liraya'' ulan zaten 12 senedir kapımda kız gibi duran bir toyata coralla 1.6 arabam var.. 170kr yakıyo Antalya trafiğine girdiğim zaman işe giderken 20km mesafeyi 32dk katediyorum bide okadar el kol hareketi ve küfür ediyorum yolda:cyclopsan ama koç gibi cbf 150 im aynı yere 12 dk da ulaşıyo yolda gitmek bir ayrı zevk bazen dip gaz yapınca 120 kr yakıveriyo ama değer gerçekten:cat: daha ne isteyim valla 8-10000 tl bile olsa fiyatı alırdım arkadaş... işte okadar ister katılın ister katılmayın....:rendeer:
0 km fiyatı çok abezz bi şekilde pahalı şöyle 4 cıvarlarında yada 5 mılyar gıbı seyretse kesınlıkle alıcam:wiinkk:
yaww arkadaş insanı hasta edersiniz valla..fiyatı derken 20000tl falanmı... bu soruyu pekçok kişi nerdeyse 3-4 günde bir soruyo, geçenlerde benzin almak için durduğumda pompacı başladı ''hayırlı olsun arkadaş yeni almışsın galiba motoru'' dedi.. yok abi 13000km oldu dedim ozaman iyi bakmışın dedi.. ya arkadaş ben 280000km de cbf 150, 356000km de honda innova biliyorum hepside ışıl ışıl bana bitane dökülmüş bir honda göstersenize yada yolda kalmış:silent: kaç paraya aldın dedi 4800 lira dedim ''yuhh naaptın sen yaa araba alınır o paraya benim gibi mondial alsaydın ya 1450 liraya'' ulan zaten 12 senedir kapımda kız gibi duran bir toyata coralla 1.6 arabam var.. 170kr yakıyo Antalya trafiğine girdiğim zaman işe giderken 20km mesafeyi 32dk katediyorum bide okadar el kol hareketi ve küfür ediyorum yolda:cyclopsan ama koç gibi cbf 150 im aynı yere 12 dk da ulaşıyo yolda gitmek bir ayrı zevk bazen dip gaz yapınca 120 kr yakıveriyo ama değer gerçekten:cat: daha ne isteyim valla 8-10000 tl bile olsa fiyatı alırdım arkadaş... işte okadar ister katılın ister katılmayın....:rendeer:
Zaten şu motorla arabayı kıyaslayanların akıl seviyesini hep merak etmişimdir. Ayrı klasman kardeşim bunlar anlamıyormusunuz hala? Ben gelip senin arabana bakıp " off be abi o para verilirmi, vfr 1200 alırdım ben buna" diyormuyum???
biz ps ten bahsediyoruz cbf den değil cbfin fiyatı oldukça uygun ki o paraya araba alınır diyenlerede kafa göz dalasım geliyo
Adrion dostum kusura bakma yanlış anlamışımama iide arkadaş motor imi vermemişsiniz bide bu forumda varsa yoksa cbf 150 dir:wiinkk: bu yüzden bi yanlış anlaşılma olmuş :cat:
egsozu dün geldi. gerekli fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim. sesi i.in iyi bir video bulmak lazım![]()
ne çok iyi ne çok kötü .özcan35 hasta kaldı ama bakalım artık az da kurum bağlasın daha da toklaşır ..
egsozu dün geldi. gerekli fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim. sesi i.in iyi bir video bulmak lazım![]()
ne çok iyi ne çok kötü .özcan35 hasta kaldı ama bakalım artık az da kurum bağlasın daha da toklaşır ..
Mehmet hocam; öncelikle geçmiş olsun, geçen gün seninde üstünü çizgili gördüm üzüldüm.
Hoşgeldin tekrardan
O grenajlar çinde satılan cbf150nin orijinal grenajları.
Yani bizim buradaki sürat motor yada başka yetkili olmayan yerler yurtdışından (direk çin'den) bu grenajları getiriyor. Orada inanılmaz ucuz bu grenajlar 4-5 dolar civarında. www.alibaba.com adresinden toptan fiyatlarını görebilirsiniz.
Çin şartlarına göre orijinal grenaj ama TR'deki cbf150'ye stickerları benzemediği için yan sanayi diyoruz.