slm arkadaslar bndede 301 mz var fakat sarj sorunum var oncelerde 5 bın devrı gecınce sarj lambası yanıyordu ve devır saatı 2 bın devre dusuodu ama motor dusmuodu gosterge kendılıgınden dusuodu bu arada elektronık devır gostergesı bendekı tellı degıl smdı motor gıc sarj etmıo akuyu bosaltana kadar calısıo aku bıtınce motor sotop edyo bı yardımcı olursanız sevınırım komurler fln saglam
Adamım ne biçim yazı yazmak bu böyle, kusura bakma ama ana dilimiz Türkçeyi katletmek için özel çaba sarfetmiş gibi bir durum var. Devre dusuodu, motor dusmuodu, kendılıgınden dusuodu, gıc sarj etmıo, motor sotop edyo bı yardımcı olursanız sevınırım vs.vs.vs.vs. El insaf be kardeş sorunumuzu 2 satır düzgün bir lisanla anlatmayı bile başaramadık, tamam bizde profesör değiliz ama seninki kadarda olmaz yani. Umarım kızmazsın (ki senin bileceğin iş) ama ben çok üzüldüm bu yazına, ne dediğini hiçmi hiç anlıyamadığım gibi, Türkçe ağlıyor be adamım senin yazdıklarınla. Çok üzelerek gördüğümüz gençler arasında yaygınlaşan (anlayabilene aşk olsun) kısaltmalı, harflerin yutulduğu yazışmalardan tiksinirken seninkide uygun düşmemiş, lütfen güzel dilimize saygı.:salut::farao:

r::silent: