Arkadaşlar ben ilk motorum olarak bu motoru almaya karar verdim. Önceleri krank meselesi yüzünden çok kalitesiz bir motor olduğunu düşünüyordum ve Hyosung'a karşıydım. Ancak burada okuduklarımla fikrim değişti. Zaten
BÜTÜN KONUYU BAŞTAN SONA(39 sayfa) OKUDUM. Bazı sorularım vardı onlara cevap almak için okudum ve çoğuna cevap buldum. Ancak hala kafama takılan bazı sorular var. bunları da yazmak durumundayım artık.
1- S&T ile Hyosung modelleri arasında gerçekten fark var mı? Bazı arkadaşlar titreşimin ciddi derecede fark ettiğini söylemiş. Ancak S&T kullanıcıları bu konuda hiçbirşey yazmıyorlar... Ben buyüzden S&T modellerinden uzak duruyordum ama yanlış mı bilgilendirildik acaba?? Hyo'larda 5~6000 devir aralığında olduğunu okudum ama S&T de nasıl bir durum var??
2- S&T modellerin hepsinde mi dijital gösterge ve enjeksiyon var, yoksa belli bir tarihten sonra mı eklendi bunlar? Ayrıca birisi, 250cc gibi küçük hacimli bir motor olduğu için enjeksiyon sisteminin aslında dezavantaj yarattığını söylemişti(motor enjeksiyonu kaldırmazmış). Ne gibi bir dezavantaj olabilir bu? Yakıt artışı felan mı?? Mesela 50cc bir motora enjeksiyon uygulansa ne kazanılır, ne kaybedilir??
3- Ben ankarada ikamet ediyorum ve
ANKARADA GT250 COMET ARIYORUM. Şuadna sadece 1 tane mevcut o da ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-hyosung-gt250-2008-8797-km-5750-tl/detay
Temize benziyor ama fiyatı beni biraz aştı doğrusu. Sizce??
Ankara'da motor aramamın sebebi de işten vakit bulamıyorum. Sadece akşamları boşum. Ayrıca ben motora bakınca birşey anlamıycam büyük ihtimalle ve tanıdığım bir usta da yok. Aslında motor parçaları hakkında bilgim var ama hiç tecrübem olmadığı için sıkıntı olacak gibi. O yüzden herhangi bir tanıdık arıyorum motor alırken bana yardımcı olabilecek. Siteden arkadaşlar da olabilir tabiki de(Hatta çok güzel olur çünkü bizzat bu motoru kullanan ve iyi bilen editör ve eski kullanıcılarımız var mesela). Eğer sitede tanınan, güvenilir arkadaşlar derse ki "benim tanıdığım birisi var, satıyor ve motor güvenilir, gelirsen ben sana yardımcı olurum" diye, herhangi bir şehre de gelebilirim.
Belirttiğim konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.