Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
merhabalar, ölçümlerime göre 300 kmde 14 litre yaktı benim motor, bana biraz fazla geldi, ayrıca 7bin devirde 100km/h, 9bin devinde 130km/h civarında bir hız söz konusu, normal mi =) ön dişliyi büyütürsem son hızı artırıp, yakıt tasarrufu sağlayabilir miyim? dişliyi büyüten arkadaşlar var mı=) bana maliyeti ne olur..
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
merhabalar, ölçümlerime göre 300 kmde 14 litre yaktı benim motor, bana biraz fazla geldi, ayrıca 7bin devirde 100km/h, 9bin devinde 130km/h civarında bir hız söz konusu, normal mi =) ön dişliyi büyütürsem son hızı artırıp, yakıt tasarrufu sağlayabilir miyim? dişliyi büyüten arkadaşlar var mı=) bana maliyeti ne olur..

Yüksek devirli kullanmış gibisin motoru

bende 6/7bin arası 100
7/8bin arası 120
8/10 arası 160a kadar çıkıyor yanlış hatırlamıyorsam tabi
 
Katılım
1 May 2010
Mesajlar
35
merhabalar, ölçümlerime göre 300 kmde 14 litre yaktı benim motor, bana biraz fazla geldi, ayrıca 7bin devirde 100km/h, 9bin devinde 130km/h civarında bir hız söz konusu, normal mi =) ön dişliyi büyütürsem son hızı artırıp, yakıt tasarrufu sağlayabilir miyim? dişliyi büyüten arkadaşlar var mı=) bana maliyeti ne olur..

Yakıt normal bende aynı dertten yakınıyorum. Dişli büyütüp yakıttan tasarruf yapan arkadaşım var.
Dişli büyütmeden önceki hali dediğin gibi 7bin devirde 100 km/h
dişli büyüttükten sonra 6bin devirde 100km/h a ulaşıyor. Ama motorun kalkıştaki seriliği düşüyor.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Yakıtı dusurmek ıstıyorsanız "iridium" bujı takın motorlarınıza ayrıca hava fıltrelerınızıde sık sık temızleyın zincirde ne gergin ne de gevsek olsun bunun dısında nekadar gazlarsanız o kadar yakarsınız.
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Yakıtı dusurmek ıstıyorsanız "iridium" bujı takın motorlarınıza ayrıca hava fıltrelerınızıde sık sık temızleyın zincirde ne gergin ne de gevsek olsun bunun dısında nekadar gazlarsanız o kadar yakarsınız.

Gittiğim usta iridyum bujilerin bizim ki gibi 250 cc'lik araçlarda çokta etkili olmadığını söylemişti sende ne gibi farklılık var..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Gittiğim usta iridyum bujilerin bizim ki gibi 250 cc'lik araçlarda çokta etkili olmadığını söylemişti sende ne gibi farklılık var..

Bastan soyleyeyım motorcuysn kendı işini kendin goreceksin. ustayım dıyene usta gozuyle bakmayacaksın soyledıgıne ınanmayacaksın.

Bujiyi aldım kendim taktım performans da arttı yakıt da azaldı arkadas hem de oyle az degıl farkedılır hıssedılır derecede oldu.

Motorumu 33.000 de anahtar degmemıs halde sattım. yagın bıle kendım degıstırdım. Sırf usta elı degmesın dıye zamanla ogrenıyor ınsan herseyı.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
@harbiturk wala yeni aldım daha hiç bakım yapamadım dediklerini uygulayacağım
iridyum buji olarak bu ii olur galiba http://www.ngk.de/index.php?id=1861&test=1&w=motorrad/6476

CR8EIX
Benım taktıgımda buydu. emin ol pişman olmayacaksın.

Bakımını yap km yı not et 4.000 km de bir muhakkak yag degıs 8.000 de bir yag filtresi degıs hava filtresi degiş 20.000 de zincir değiş

Zaten başkada yapacak bısey yok

Tabi lastik konusuna girmiyorum orjınal lastıkelerı gercekten cok kotu. Dıkkatlı sur
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
eywallah çok saolasın :) lastikler michelin tutuşu çok güzel, önceden carcal vardı, viraj almaya tırsıyordum, gt250 yol tutuşu harika geldi, lastikten mi motordan mı bilemedim :)

lakin lastiklerde ufak ufak yarılmalar var sebebi nedir ki acep:silent: havası fazla olduğundan çatlama yapar mı?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bastan soyleyeyım motorcuysn kendı işini kendin goreceksin. ustayım dıyene usta gozuyle bakmayacaksın soyledıgıne ınanmayacaksın.

Bujiyi aldım kendim taktım performans da arttı yakıt da azaldı arkadas hem de oyle az degıl farkedılır hıssedılır derecede oldu.

Motorumu 33.000 de anahtar degmemıs halde sattım. yagın bıle kendım degıstırdım. Sırf usta elı degmesın dıye zamanla ogrenıyor ınsan herseyı.

Herkesin motoru var diye herşeyi bilecek diye bir kaide yok ki ben bundan önceki Rt 125'im de 38000 km devirdim motor aksağımı ile ilgili bir sorun çıkmadıkça da ustaya göstermedim elim anahtar tutmayı bilir yağ , buji ,ampul değiştirmekle iş bitiyorsa da ben iyi bir motorcuyum o zaman..ama kalkıp garanti içinde ki bir motorun hareket aksamına anahtar sürmem sürersemde bir sorunda kendimden başka kimseye hesap soramam soracak usta varken...

lakin lastiklerde ufak ufak yarılmalar var sebebi nedir ki acep:silent: havası fazla olduğundan çatlama yapar mı?

fazla yük,fazla hava , hava şartları birde yıkarken arap sabunu falan ile parlatma işlemlerinden olabiliyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
4
Merhaba, ben de dört hafta önce 250 comet sahibi oldum. 2009 model motor. İlk motorum ama tahmin ettiğimden daha mutlu etti beni.. Ama kafama takılan bir soru var. Motorla giderken, üçüncü, dördüncü ve beşinci viteste, gaz verdiğimde sanki zincir sürtmesi, şıngıraması gibi bir ses geliyor. Gazı kestiğimde veya birinci ve ikinci viteste (gaz verdiğimde dahi) aynı ses gelmiyor. Zinciri yeni değişti, ama ben hala sesin kaynağını bulamadım. Var mı fikri olan?
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
@mutlumete sadece zincir mi değişti? dişlide değişti mi?
yeni zincir ilk takıldığında esneme yapar gerdirmen gerekebilir
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Merhaba, ben de dört hafta önce 250 comet sahibi oldum. 2009 model motor. İlk motorum ama tahmin ettiğimden daha mutlu etti beni.. Ama kafama takılan bir soru var. Motorla giderken, üçüncü, dördüncü ve beşinci viteste, gaz verdiğimde sanki zincir sürtmesi, şıngıraması gibi bir ses geliyor. Gazı kestiğimde veya birinci ve ikinci viteste (gaz verdiğimde dahi) aynı ses gelmiyor. Zinciri yeni değişti, ama ben hala sesin kaynağını bulamadım. Var mı fikri olan?

taktırdığın zincir orjinalmi yoksa daha kalıplı olan zincirlerdenmi bende zinciri değiştirdiğimde orjinal olmayan sarı kalıplı zincir kullanmışım. bahsettiğin ses geliyordu ve bu yüzden zinciri mecburen biraz gevşetmek zorunda kalmıştım ..sonra yine orjinal zincir taktırdım şu an memnunum...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Merhaba, ben de dört hafta önce 250 comet sahibi oldum. 2009 model motor. İlk motorum ama tahmin ettiğimden daha mutlu etti beni.. Ama kafama takılan bir soru var. Motorla giderken, üçüncü, dördüncü ve beşinci viteste, gaz verdiğimde sanki zincir sürtmesi, şıngıraması gibi bir ses geliyor. Gazı kestiğimde veya birinci ve ikinci viteste (gaz verdiğimde dahi) aynı ses gelmiyor. Zinciri yeni değişti, ama ben hala sesin kaynağını bulamadım. Var mı fikri olan?

fren balatarın orjinalse oradan geliyordur ,sesi iyice bir dinle bakalım
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Comet aranıyor...

Arkadaşlar ben ilk motorum olarak bu motoru almaya karar verdim. Önceleri krank meselesi yüzünden çok kalitesiz bir motor olduğunu düşünüyordum ve Hyosung'a karşıydım. Ancak burada okuduklarımla fikrim değişti. Zaten BÜTÜN KONUYU BAŞTAN SONA(39 sayfa) OKUDUM. Bazı sorularım vardı onlara cevap almak için okudum ve çoğuna cevap buldum. Ancak hala kafama takılan bazı sorular var. bunları da yazmak durumundayım artık.

1- S&T ile Hyosung modelleri arasında gerçekten fark var mı? Bazı arkadaşlar titreşimin ciddi derecede fark ettiğini söylemiş. Ancak S&T kullanıcıları bu konuda hiçbirşey yazmıyorlar... Ben buyüzden S&T modellerinden uzak duruyordum ama yanlış mı bilgilendirildik acaba?? Hyo'larda 5~6000 devir aralığında olduğunu okudum ama S&T de nasıl bir durum var??

2- S&T modellerin hepsinde mi dijital gösterge ve enjeksiyon var, yoksa belli bir tarihten sonra mı eklendi bunlar? Ayrıca birisi, 250cc gibi küçük hacimli bir motor olduğu için enjeksiyon sisteminin aslında dezavantaj yarattığını söylemişti(motor enjeksiyonu kaldırmazmış). Ne gibi bir dezavantaj olabilir bu? Yakıt artışı felan mı?? Mesela 50cc bir motora enjeksiyon uygulansa ne kazanılır, ne kaybedilir??

3- Ben ankarada ikamet ediyorum ve ANKARADA GT250 COMET ARIYORUM. Şuadna sadece 1 tane mevcut o da ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-hyosung-gt250-2008-8797-km-5750-tl/detay
Temize benziyor ama fiyatı beni biraz aştı doğrusu. Sizce??

Ankara'da motor aramamın sebebi de işten vakit bulamıyorum. Sadece akşamları boşum. Ayrıca ben motora bakınca birşey anlamıycam büyük ihtimalle ve tanıdığım bir usta da yok. Aslında motor parçaları hakkında bilgim var ama hiç tecrübem olmadığı için sıkıntı olacak gibi. O yüzden herhangi bir tanıdık arıyorum motor alırken bana yardımcı olabilecek. Siteden arkadaşlar da olabilir tabiki de(Hatta çok güzel olur çünkü bizzat bu motoru kullanan ve iyi bilen editör ve eski kullanıcılarımız var mesela). Eğer sitede tanınan, güvenilir arkadaşlar derse ki "benim tanıdığım birisi var, satıyor ve motor güvenilir, gelirsen ben sana yardımcı olurum" diye, herhangi bir şehre de gelebilirim.

Belirttiğim konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar ben ilk motorum olarak bu motoru almaya karar verdim. Önceleri krank meselesi yüzünden çok kalitesiz bir motor olduğunu düşünüyordum ve Hyosung'a karşıydım. Ancak burada okuduklarımla fikrim değişti. Zaten BÜTÜN KONUYU BAŞTAN SONA(39 sayfa) OKUDUM. Bazı sorularım vardı onlara cevap almak için okudum ve çoğuna cevap buldum. Ancak hala kafama takılan bazı sorular var. bunları da yazmak durumundayım artık.

1- S&T ile Hyosung modelleri arasında gerçekten fark var mı? Bazı arkadaşlar titreşimin ciddi derecede fark ettiğini söylemiş. Ancak S&T kullanıcıları bu konuda hiçbirşey yazmıyorlar... Ben buyüzden S&T modellerinden uzak duruyordum ama yanlış mı bilgilendirildik acaba?? Hyo'larda 5~6000 devir aralığında olduğunu okudum ama S&T de nasıl bir durum var??

2- S&T modellerin hepsinde mi dijital gösterge ve enjeksiyon var, yoksa belli bir tarihten sonra mı eklendi bunlar? Ayrıca birisi, 250cc gibi küçük hacimli bir motor olduğu için enjeksiyon sisteminin aslında dezavantaj yarattığını söylemişti(motor enjeksiyonu kaldırmazmış). Ne gibi bir dezavantaj olabilir bu? Yakıt artışı felan mı?? Mesela 50cc bir motora enjeksiyon uygulansa ne kazanılır, ne kaybedilir??

3- Ben ankarada ikamet ediyorum ve ANKARADA GT250 COMET ARIYORUM. Şuadna sadece 1 tane mevcut o da ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-hyosung-gt250-2008-8797-km-5750-tl/detay
Temize benziyor ama fiyatı beni biraz aştı doğrusu. Sizce??

Ankara'da motor aramamın sebebi de işten vakit bulamıyorum. Sadece akşamları boşum. Ayrıca ben motora bakınca birşey anlamıycam büyük ihtimalle ve tanıdığım bir usta da yok. Aslında motor parçaları hakkında bilgim var ama hiç tecrübem olmadığı için sıkıntı olacak gibi. O yüzden herhangi bir tanıdık arıyorum motor alırken bana yardımcı olabilecek. Siteden arkadaşlar da olabilir tabiki de(Hatta çok güzel olur çünkü bizzat bu motoru kullanan ve iyi bilen editör ve eski kullanıcılarımız var mesela). Eğer sitede tanınan, güvenilir arkadaşlar derse ki "benim tanıdığım birisi var, satıyor ve motor güvenilir, gelirsen ben sana yardımcı olurum" diye, herhangi bir şehre de gelebilirim.

Belirttiğim konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.

İlandaki fiyat yüksek,4000-5000 aralığında yakın illerden bulabilirsin,mevsim yaz binersin yavaş yavaş gidersin.

8000 km de zincir dişli takımı nasıl değişir anlamış değilim
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İlandaki fiyat yüksek,4000-5000 aralığında yakın illerden bulabilirsin,mevsim yaz binersin yavaş yavaş gidersin.

8000 km de zincir dişli takımı nasıl değişir anlamış değilim

Fiyat bilgilendirmesi için teşekkür ederim:cat:. Zaten dükkandan satılık, illaki üzerine koymuşlardır haklı olarak. Belki pazarlık edilip 5000 e çekilebilir diye düşünüyorum.

Bunun dışında satılık motor bilen var mı??

Yada S&T kanuni ile ilgili olan sorularıma cevap verebilecek olan..??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst