- Katılım
- 16 Eyl 2009
- Mesajlar
- 326
elimle kompresör etkisi veriyorum hortuma
ya aslında çok korkuyorum motoru yıkarken... yıkamak da zorundayım çünkü bizim siteden ana yola çıkış 1 km kadar tozlu topraklı taşlı bir yoldan geçiyorum, motor leş gibi oluyor her gün... taşlar da lastikleri öldürüyor tabi o ayrı mesele...
eğer enjeksiyona toz bulaşsaydı benim motor şimdiye çoktan yatağa düşmüştü bu yollarda
selam !
eğer enjeksiyona toz bulaşsaydı benim motor şimdiye çoktan yatağa düşmüştü bu yollarda
selam !