Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
elimle kompresör etkisi veriyorum hortuma :) ya aslında çok korkuyorum motoru yıkarken... yıkamak da zorundayım çünkü bizim siteden ana yola çıkış 1 km kadar tozlu topraklı taşlı bir yoldan geçiyorum, motor leş gibi oluyor her gün... taşlar da lastikleri öldürüyor tabi o ayrı mesele...

eğer enjeksiyona toz bulaşsaydı benim motor şimdiye çoktan yatağa düşmüştü bu yollarda :)

selam !
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
18
merhabalar arkadaşlar ben murat eskişehirden ben dün 2006 model 3500km de gri innova aldım bende aranızdayım artık öneri ve şikayetlerimi sizinle paylaşmak istiyorum şimdilik bi sıkıntı yok cok keyifli
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar arkadaşlar ben murat eskişehirden ben dün 2006 model 3500km de gri innova aldım bende aranızdayım artık öneri ve şikayetlerimi sizinle paylaşmak istiyorum şimdilik bi sıkıntı yok cok keyifli

Hayırlı olsun akay ,sonunda aldın ha:wiinkk: Kilometreleri yersin şimdi sen:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
merhabalar arkadaşlar ben murat eskişehirden ben dün 2006 model 3500km de gri innova aldım bende aranızdayım artık öneri ve şikayetlerimi sizinle paylaşmak istiyorum şimdilik bi sıkıntı yok cok keyifli

hayırlı olsun arkadaşım :cat:

o km de bulman büyük şans ayrıca grisi bir başka güzel :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
istanbul dışında oturan arkadaşlar özellikle ege akdeniz illerinde

benim için innovanın arka çanta aparatını araştırabilirmisiniz?
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
18
merhaba karbüratörden kenarından benzin akıyo evde merdiven altına koyuyom ev den kovacaklar yakında. sıvı conta yaptım 1 gün sonra yeniden akmaya başladı sordum servise ovirling yok dedi ne yapabilirim
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
merhaba karbüratörden kenarından benzin akıyo evde merdiven altına koyuyom ev den kovacaklar yakında. sıvı conta yaptım 1 gün sonra yeniden akmaya başladı sordum servise ovirling yok dedi ne yapabilirim

motorunuz honda innovamı?

servis honda servisiyse her parçası olması lazım

benzini şamandıra contasındanmı yoksa manifold bağlantısındanmı akıtıyor?

motor kaza yapmışmıydı? çok zor bir arıza ya kaza yada yanlış işçilik sonucu olur bu durumlar
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
18
motorunuz honda innovamı?

servis honda servisiyse her parçası olması lazım

benzini şamandıra contasındanmı yoksa manifold bağlantısındanmı akıtıyor?

motor kaza yapmışmıydı? çok zor bir arıza ya kaza yada yanlış işçilik sonucu olur bu durumlar

evet motorum honda innova

serviste yoktu önce sıvı conta ile kapattım şamandıra contasını 1 gün tuttu sonra herhalde benzin eritti onu gene akıtmaya başladı sonra ne hikmetse şansımı cinli cupların conta takımını aldım söktüm karbüratörü tam uydu ne iş anlamadım yoksa bizim karbüratörler cinlimi, valla orasını bilmem ama sonunda artık benzin akıtmıyo şimdilik bi sıkıntı yok herkese keyifli sürüşler
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
evet motorum honda innova

serviste yoktu önce sıvı conta ile kapattım şamandıra contasını 1 gün tuttu sonra herhalde benzin eritti onu gene akıtmaya başladı sonra ne hikmetse şansımı cinli cupların conta takımını aldım söktüm karbüratörü tam uydu ne iş anlamadım yoksa bizim karbüratörler cinlimi, valla orasını bilmem ama sonunda artık benzin akıtmıyo şimdilik bi sıkıntı yok herkese keyifli sürüşler

hayır çinli değil, çinli aynı kalıbı basıyor mühendislik ve arge yok, hazır kalıp işi yan sanayi gibi düşün.

inş tekrar etmez:cat:
 
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
3
selam abilerim ben yeni üye oldum.2006model mavi innovam var ama problemleri var grenajda titreme oluyo ön far tarafında ve yan sağ grenajda titreme oluo ne yapabilirim? arka fren balatası alacaım ama bilgim yok.. motorum 100km hıza zor ulaşıyor:( lütfen yardım abilerm lütfennn:(:(:( motordan soğudum kafayı yicem:(:(:( lütfen:(
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
selam abilerim ben yeni üye oldum.2006model mavi innovam var ama problemleri var grenajda titreme oluyo ön far tarafında ve yan sağ grenajda titreme oluo ne yapabilirim? arka fren balatası alacaım ama bilgim yok.. motorum 100km hıza zor ulaşıyor:( lütfen yardım abilerm lütfennn:(:(:( motordan soğudum kafayı yicem:(:(:( lütfen:(

hoşgeldin

bu innovanın kronik bir sorunu panik yapma tampon lastiklerle o sesi giderebilirsin

arka fren balatası 10 tl , ön 21tl haberin olsun bulunduğun ildeki honda servisinden iste ve taktır

kaç kilosun ? motor kaç km de? ilk sahibi senmisin?

motorun bakımları nasıl nerde ne aralıkla yapılıyor ?

hangi marka ve numara yağı hangi aralıklarla değiştirdin?

hangi iledesin?
 
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
3
abi motor 18.666kmde yağı bilmiyorum yağcı koyuyo castrol.kaç numara yağ kullanayım.60 kiloym.ben yeni aldım honda bayisinden ama ilk sahibi motorun rodajını yapamamış hondada ki servis elemanı motor sağırlaşmış demişti.dış görünüm 0 gibi olmasına ramen bu tarz sorunları var.daha hiç bakım yaptırmadm 5 aydır?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
abi motor 18.666kmde yağı bilmiyorum yağcı koyuyo castrol.kaç numara yağ kullanayım.60 kiloym.ben yeni aldım honda bayisinden ama ilk sahibi motorun rodajını yapamamış hondada ki servis elemanı motor sağırlaşmış demişti.dış görünüm 0 gibi olmasına ramen bu tarz sorunları var.daha hiç bakım yaptırmadm 5 aydır?

arkadaşım şimdi ben burada kendimi döksemde nafile durum ortada zaten

dediğim gibi grenajlardan gelen zırıltı kesiliyor, işten anlayan elinden iş gelen birisi rahat yapar onu merak etme, yeterki yapmak istesin.

kafa grenajından ses geliyorsa far arasına şambrel lastik kesip sıkıştır!

motoru biraz allaha emanet bırakmışsın buda senin tecrübesizliğinden galiba ama innova gelişi güzel bakımsız binilmez yazık olur:cat:

rodaj konusu muammadır ama innovanın ölüsü zaten düzde 100km yi görür, aksi yönede rüzgar esmedikçe 100 e sabitler. 100+ hızlar anlık hızladır yada modifiye gerektirir zaten belirli modifiyelerle 140km garantidir ama güvenli değildir

istersen geçmişteki sayfalarımıza gir tane tane oku senin çok yararına olacaktır..

ama yazmadan edemeyeceğim..

1. her 1000 km de (1500 km asla geçirmeden) yağını değiştireceksin bu şart 15w50 numara yağdan 850gr koyacaksın

2. 6000km geçmeden bakıma sokacaksın hava filtresi buji kalbülatör zincir ve bir takım aksamlar bakılacak

3. bu km ye kadar hava filresi, buji değilmemişse değiştir kalbülatörüde temizlettir

4. acemi sürücü kullanmışsa debriyaj balatanı kontrol ettir

5. fren balatalarını kontrol ettir zaten ortalama 15-20 bin km sonra bitiyorlar eğer değiştirmezsen balata yüzeyi ve disk e zarar veriryor bu aksamlar çok pahalıdır

dediklerimi yaparsan bu motora torununda biner :cat:

haa eğer işin kolayına kaçarsan olacak sorunlar için bişey diyemem honda servis hariç hiç bir yerde motorunu kurcalatma

yağ konusu biraz hassastır!!

istanbulun en büyük servisi (D&B motor) mobil yağları kullanmaktadır ve parakende fiyatına mobil 15w50 tam sentetik yağ ile değişim yapmaktadır (22.5tl)

sana 2 yağ tavsiye edeceğim

mobil 15w50 tam sentetik

shell 15w50 VSX yada yarı sentetik olan VS de olabilir :cat:

castrolden uzak dur (innova için)
 
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
3
abi çok saol gerçekten hemen bu dedklerini yapıyorum..götürdüğüm servisin de biraz kusuru var demek ki.açık yağ koymuştu bişey olmaz dyip 20 lira almıştı..gerçekten çok saol.fotğraf paylaşabilrz innovaların..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Maşallah diyelim :) bir kurye ile konuşmuştum ayak üstü 140 binde motorunu sıfırlatmış şaşırdım valla innova gibi motor yok ya

arkadaşlar motora bu sefer deneme amaçlı mineral 15w-50 shell yağ koydum perfprmans ve motor sesi çok güzel daha önce mineral yağ deneyen olmuşmuydu?

önceki innovamada castrol 15-50 mineral koymuştum (nadir bulunan bir yağ) fazla deneyemeden satmıştım motoru bakalım eksilme oranı ve yağ durumu 1000km sonra ne halde olacak :bounce:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
arkadaşlar motora bu sefer deneme amaçlı mineral 15w-50 shell yağ koydum perfprmans ve motor sesi çok güzel daha önce mineral yağ deneyen olmuşmuydu?

önceki innovamada castrol 15-50 mineral koymuştum (nadir bulunan bir yağ) fazla deneyemeden satmıştım motoru bakalım eksilme oranı ve yağ durumu 1000km sonra ne halde olacak :bounce:

Merhaba satoyama elf 10-60w deneyecektin vazgeçtin galiba... :) İnnovama Elf 10-60w ful sentetik yağ ile 400 km yol yaptım herhangi bir sorun yok vites geçişleri ve hızlanmalar güzel tavsiye ederim arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst