- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
northman,
selam
motor hayırlı olsun güle güle kullan. aküyü büyütmene gerek yok bence de zaten amper arttıkça akünün ebadı büyür ve yuvasına girmez, yuvasının kapağını falan kesmen gerekir. gerçi ben geçen sene yükske amper almıştım orj. bulamadığımdan sığdırmıştım bi sorunda yaşamamıştım ama gerekli de değil.
bu arada nerdesin hangi şehirdesin ?
ankarada 600fçi arkadaş arıyorum yahu
baytarla tanışamadan sattı motoru Birol da alacak inşallah en kısa zamanda
selam
motor hayırlı olsun güle güle kullan. aküyü büyütmene gerek yok bence de zaten amper arttıkça akünün ebadı büyür ve yuvasına girmez, yuvasının kapağını falan kesmen gerekir. gerçi ben geçen sene yükske amper almıştım orj. bulamadığımdan sığdırmıştım bi sorunda yaşamamıştım ama gerekli de değil.
bu arada nerdesin hangi şehirdesin ?
ankarada 600fçi arkadaş arıyorum yahu