uzun aradan sonra selam millet,
bugün buradaki motorcu ustama uğradık bir yere giderken kafa sallamasını farketti, baktı inceledi boşluk yok dedi, ama bilyelerden yağsız dedi. yani ne arka çantalarla ne rulmanla nede lastik deseni değil dedi. bi ara gelde yağlayalım bilyeleri dedi.
kontrol ederken lastiklerin içinde bir sıra ip attığını söledi, dedim yuh

bi çukura falan girdiğinde olmuştur ama sorun çıkarmaz dedi. sallama ile alakasını sordum yok dedi.
kafa sallaması derdi olanlar gidonun bağlantı yaptığı yerdeki bilyeleri birde aşağıdaki bilyeleri yağlatmanın çözüm olacağını öğrendim bugün. müsait bir zamanda gidip hallettireceğim. sonucu sizlerle paylaşırım.
ayrıca bugün ilk sayfada bulamadım konuyu şaşırdım

eski sayfalrı da okumadım bu sefer milyon sayfa olmuş