merhaba arkadaşlar
1 yıldır Kanuni Caracal kulanıyorum ver tecrübelerimi sizlerle paylaşmayı borç biliyorum.
...
şimdilik aklıma gelenler bunlar. soru olursa bilyorsam yanıtlanım.
tecrübe aktarımınız için teşekkürler, lastik olarak ne önerirsiniz ve gidon yükseltmesine ne kadar ödediniz, ne gibi işlemler yapıldı, kablolar vs. nasıl halledildi. ayrıca bır de foto koyarsanız çok sevınırım.