- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 4,377
Valla bende bir köpek sahibiyim ama sürüyü koruyan köpeklerden nefret ediyorum.Çayırlarda dağlarda gezdirmiyorlar sürüye o kadar uzak olmamıza rağmen hemen etrafımızı sarıyorlar.Birkaç kişi şikayet etmiş ama nafile.Millet piknik yapamıyor.Böyle olmamalı.